SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Hur känns det att knulla en sexdocka?

Jan :
Jag skulle vilja höra från några som har såna här sexdockor hur dom känns att knulla?

610 dagar sedan

Sexdocka Lindsay
18500kr

PKH :
Rent stimulansmässigt känns hålen skönare på en docka än de på en riktig kvinna. Men hon reagerar ju inte på samma vis som en riktig kvinna. Det beror på vilka faktorer man tycker är viktigare. Som sagt hålen är skönare, speciellt munnen och baken, fittan är mest lik en riktig.
609 dagar sedan

Sexdocka Melanie
18500kr

Anonym :
Intressant observation angående hål. Jo fittan och baken känns definitivt bättre än en riktig kvinna. Men munnen beror på hur bra avsugerska kvinnan är. Om hon bara öppnar munnen och låter dej knulla henne i huvet så känns dockorna bättre, men om hon är en bra avsugerska så vinner hon i muntävlingen.
605 dagar sedan

Sexdocka Candela
24900kr

M70 :
Sexdockor är helt klart bättre att knulla än riktiga kvinnor. Man hör ju motsatsen hela tiden från män som aldrig har provat. Det går ju inte att jämföra om man inte har provat! Dessutom så får man ju knulla precis när man vill och precis hur man vill. Får man det med en riktig kvinna? Absolut inte! Jag har haft min sexdocka i 4 år och jag har inga planer på att skaffa flickvän. När riktiga sexrobotar kommer köper jag en sån men tills dess är det bara knulldocka som gäller.
581 dagar sedan

Sexdocka Cecilia
19900kr

Petra :
Ni är ju inte riktigt kloka!!! Ni menar altså att ni hellre knullar en docka än en tjej av kött och blod! Det kan ju omöjligt vara bättre!
580 dagar sedan

Sexdocka Chastity
19900kr

M70 :
Va fan vet du om det Petra? Jag antar från ditt namn att du är kvinna och antar därför att du aldrig har knullat en knulldocka. Jo dom är faktiskt bättre, precis som bilar är bättre än häst-och-vagn.
580 dagar sedan

Sexdocka Christina
19900kr

Anonym :
Jag har en knulldocka gömd i källaren som jag knullar när min fru är borta. Jag föredrar faktiskst knulldockan och brukar fantisera om den när jag knullar frun.
580 dagar sedan

Sexdocka Hannah
19900kr

Anonym :
Genomsnittligt är knulldockor bättre att knulla än riktiga kvinnor. Det är klart att ett superknull med en tjej är bättre, men om man jämför ett genomsnittligt knull med en kvinna så är dockan bättre.
580 dagar sedan

Sexdocka Harmony
21700kr

Anonym :
Sexdockor är skönare att sätta på än dom allra flesta riktiga tjejer. Kramar åt riktigt tajt och skönt runt kuken. Känns som att ligga med en riktigt ung och tajt tjej.
552 dagar sedan

Sexdocka Holly
19900kr

Anonym :
Om vi bara snackar om fittan på en Nibina docka så är den mest liknande lösfittan en svart Fleshlight Flight (den vita versionen är annorlunda). Den har ungefär samma struktur inuti och samma material. Jag köpte en svart Fleshlight Flight innan jag köpte min docka för jag ville känna hur den skulle kännas innan jag köpte henne. Och den känns faktiskt likadan. Om du har en Fleshlight så vet du hur sköna de är. Jag är väldigt nöjd med min docka, världens skönaste sex. Om du funderar på att köpa en docka så köp en svart Flight först så du kan känna på hur själva fittan känns.
550 dagar sedan

Sexdocka Isabelle
18500kr

Feppe :
Jag minns första gången jag satte på min sexdocka. Helt ögonöppnande upplevelse! Hade aldrig varit med om något så skönt. Jag var 43 och nysklild efter att ha varit gift i många år och hade haft ett antal förhållanden innan dess. Jag har delat säng med ett hyffsat antal kvinnor i mitt liv men när jag provade min sexdocka första gången kände jag mej som om jag precis hade förlorat oskulden.
Den absolut skönaste fittan min kuk nånsinn har varit i och en perfekt kropp och ett perfekt ansikte. När jag kom var det den mest intensiva orgasmen jag nånsin hade haft i mitt liv, hela kroppen dallrade i flera minuter efteråt. Och för första gången i livet var det jag som valde exakt när och hur vi skulle ha det.
Att kalla det skönt är en otrolig underdrift. Det går inte att jämföra men en riktig kvinna. Jag är helt beroende av henne nu, jag måste sätta på henne minst en gång om dan annars får jag ångest.
550 dagar sedan

Sexdocka Juliana
17400kr

Ricky :
Det är som att förlora oskulden igen. Det är mycket bättre än en verklig kvinna. Det är ett perfekt knull, och det är alltid ett perfekt knull varje gång. Jag har inget intresse för verkliga kvinnor längre.
532 dagar sedan

Sexdocka Maxine
19900kr

TT :
Underbart skönt! Om du provar en gång är du fast. Ok ibland blir det bättre med en levande kvinna men väldigt sällan. Och om du nånsin har provat en TPE docka så sitter det i bakhuvet på dej hela tiden. Du kommer att jämföra varje kvinna du är med med dockan och dockan är alltid bättre i stort sett.
532 dagar sedan

Sexdocka Stella
24900kr

Micke :
Det är tre stora skillnader mellan sex med riktiga kvinnor och med sexdockor.
1. Sexdockor känns bättre. Hålen är skönare och kropparna är skönare at ta i.
2. Inga kompromisser. Du gör exakt som du vill. Du kör i vilket hål du vill precis hur du vill.
3. Du knullar din sexdocka precis när du vill.

Sex med en riktig kvinna är helt på hennes villkor. Ni knullar som hon vill när hon vill och om du har tur så matchar det vad du har lust med. Det är om du har tur, för det mesta får du fantisera om att du knullar på annat vis medan du knullar henne.
531 dagar sedan

Sexdocka Agnes
19900kr

Toff80 :
Knulldockor är skönare att knulla än den tajtaste tjejen som finns. Hela dockan är ju konstruerad för att den ska vara skön att knulla på alla sätt och vis. TPE dockor är för närvarande det skönaste du kan knulla, skönare än levande tjejer. Vem vet, om 20 år kanske det finns något ännu bättre men idag är dockor bäst.
530 dagar sedan

Sexdocka Angela
17400kr

Powershotman :
Hålen känns som fleshlight lösfittor. Det var någon som nämde flight modellen, mycket möjligt. Har själv en vanligare ficklampsmodell, men ja det känns ungefär som min dockas fitta, mun, och rumpa. Som alla som nånsin har stoppat kuken i en fleshlight vet så känns de bättre runt kuken än en riktig fitta. Det som saknas med en fleshlight är ju resten av kroppen, och den är ju självklart där på en docka. Kroppen känns bättre än de flesta riktiga kvinnokroppar. Det som fatta är att hon inte rör på sej så du får ju göra alla rörelser själv. Det är ju helt otroligt mycket bättre än att runka. Är det bättre än att knulla en riktig kvinna? Tja det beror på den riktiga kvinnan.
529 dagar sedan

Sexdocka Anna
19900kr

Jag gillar stora pattar :
Jag har inte onanerat en enda gång sen jag köpte min docka. Jag knullar henne varje dag, skönaste sex jag nånsin varit med om. Skönare än riktigt kvinnfolk.
525 dagar sedan

Sexdocka Blair
21700kr

TTTx3 :
Jämfört med vanliga kvinnor menar ni? Jo klart bättre! Inget tryck på att tillfredställa din partner, du kan fokusera på din egen njutning.
523 dagar sedan

Sexdocka Cathy
19900kr

Joe :
Bästa sex nånsin! Så jävla skönt har jag aldrig haft innan. Jag får aldrig nog. Tacka gud för sexdockor, fan va sköna dom är!!!
519 dagar sedan

Sexdocka Celia
19900kr

Nisse70 :
Jag har varit gift två gånger och jag har varit med ett hyffsat antal kvinnor i mitt liv men ingen av dem går att jämföra med hur skönt det är att ligga med en sexdocka. Det är en helt annan sexuell nivå. Det är 100% njutning utan något som helst negativt som alltid kommer på köpet med riktiga kvinnor. Jag köpte min docka från Nibina för några månader sen. Jag har legat med henne varje dag sen jag köpte henne och det är fortfarande lika bra som första gången. Jag tror aldrig jag kommer att ligga med en vanlig kvinna igen, varför skulle jag det?
515 dagar sedan

Sexdocka Electra
19900kr

BDD :
Fysiskt sett är det det bästa knull du nånsin varit med om. Det som saknas är kontakten med en annan människa. Men om man inte har en flickvän så är det fan så mycket bättre än att onanera eller knulla en fleshlight.
513 dagar sedan

Sexdocka Gigi
18500kr

510 dagar sedan

Sexdocka Patricia
19900kr

Jerry :
Skönare än en riktikt skön tjej. Hon är ju gjord för att vara så skön som möjligt så det är ju inte knostigt att hon är så skön som hon är. Annars vore hon ju felkonstruerad.
509 dagar sedan

Sexdocka Sugar
23900kr

XQ30 :
Jag knullar min docka minst en gång varje dag. Man får aldrig nog. Eftersom det är du som bestämmer hur det ska vara så blir det aldrig enformigt eller tråkigt. Och som många här har konstaterat är hålen skönare än hålen på levande kvinnor.
509 dagar sedan

Sexdocka Waverly
19900kr

Egon :
Det är skönare än en riktig tjej. Helt omöjligt att beskriva hur nåt känns men skönt som fan är det.
508 dagar sedan

Sexdocka Amabel
24900kr

Erik :
Att knulla en sexdocka är det skönaste jag nånsin gjort och jag gör det varje dag! Jag kan inte tänka mej ett liv utan min sexdocka.
504 dagar sedan

Sexdocka Brooke
18500kr

R2D2 :
Jag knullade precis min docka och det var precis lika skönt och tillfredställande som alltid. Om jag inte hade en sexdocka hade jag antagligt runkat av mej som på gamla dar. Det går inte att jämföra. Jag har inte runkat en enda gång sen jag skaffade sexdocka. Det är så jädra skönt att man blir beroende.
501 dagar sedan

Sexdocka Dolly
19900kr

XQ30 :
Det är inte bara hålen som är mycket skönare utan allt annat också. Hon har perfekta bröst och perfekt ansikte. Hela kroppen är perfekt.
498 dagar sedan

Sexdocka Eliza
19900kr

SvenneX :
Generellt sett är sexdockor skönare i sängen än riktiga tjejer. De har tajtare hål och skönare kroppar och ser bättre ut. Klart ibland blir det ju ett episkt knull med en riktig tjej men det är inte varje dag det händer. Den oerhört stora fördelen är ju att du kan sätta på din sexdocka precis när du vill och varje knull är ett mycket bra och tillfredställande knull.
496 dagar sedan

Sexdocka Francesca
19900kr

Zaphod :
Ja om du aldrig har provat en sexdocka så har du inte levt än. Vad du än gör så prova en sexdocka innan du dör! Det är den skönaste sexupplevelsen jag har haft. Folk som läser det hör tror säkert att jag och andra som talar väl om sexdockor aldrig har provat en riktig kvinna men så är det absolut inte. Jag har varit gift och har haft förhållanden med kvinnor. Totalt räknat har jag legat med 11 kvinnor i mitt liv. Ok det är inget astronomiskt tal men det räcker för att konstatera att sexdockor känns bättre än kvinnor.
494 dagar sedan

Sexdocka Grace
19900kr

Kent :
Riktigt riktigt skönt sex. Orgasmerna känns mer intensiva eftersom du är kåtare under aktens gång än med en kvinna. Zaphod har rätt. Det här är nåt man måste prova innan man dör.
487 dagar sedan

Sexdocka Josephine
19900kr

Daniel :
De är skönare i sängen än vanliga kvinnor. Hålen är otroligt sköna. Mycket skönare än de på en vanlig kvinna. Kroppen är absolut perfekt och otroligt skön att klämma på. Bäst sex i världen.
455 dagar sedan

Sexdocka Kate
19900kr

Håkan :
Dagens högpunkt är att sätta på henne när jag kommer hem från jobbet. Hon är så otroligt skön att jag aldrig får nog.
453 dagar sedan

Sexdocka Lenore
18500kr

TooooT :
Det känns som att ligga med en vanlig levande tjej i stort sett. Hålen är skönare men hon rör sej inte något. Tjejer rör inte så mycket på sej ändå så i stort sett så är det som att ligga med en vanlig tjej med en extra skön fitta.
349 dagar sedan

Sexdocka Melody
18500kr

Roffe :
När man knullar en sexdocka är det riktigt bra sex varje gång. När man knullar en vanlig tjej blir det bra för det mesta men ibland dåligt och ibland riktigt bra. Då och då blir det fantastiskt och minnesvärt. Det bästa sex jag nånsin haft var med en vanlig tjej men det är kanske 5 eller 6 gånger i hela livet det har blivit så pass bra. Varje gång jag knullar min docka är jag helt och hållet tillfredsställd och nöjd.
334 dagar sedan

Sexdocka Lindsay
18500kr

Fred :
Det är skönare sex än med vanliga kvinnor. Det är bara skönare helt enkelt på alla sätt.
301 dagar sedan

Sexdocka Melanie
18500kr

Janne7 :
Om man har provat en sexdocka så vet man att det är bättre än att knulla en riktig tjej. Det går ju inte att jämföra hur mycket bättre det är! Helt annan grej!
291 dagar sedan

Sexdocka Candela
24900kr

GK :
Som många andra här verkar ha konstaterat så är den helt fysiska känslan mycket bättre med en docka än med en kvinna. Kvinnor har ju den fördelen att de rör sej mer i sängen än dockor. Men sen har ju kvinnor en rad nackdelar. I stort sett så gillar jag dockor bättre än kvinnor men kvinnor är inte så tokiga heller så länge de inte är på dåligt humör som de brukar vara.
279 dagar sedan

Sexdocka Cecilia
19900kr

CH80 :
Det jag gillar med att knulla min docka istället för en vanlig tjej är att jag slipper anpassa mej till vad hon vill ha. Jag knullar min docka hur jag vill och hon är lika glad hur hon än blir knullad. Jag älskar min docka. Jag brukar köpa kläder och presenter till henne och det är inte så att jag våldför mej på henne det är bara att hon gillar precis det jag gillar när jag vill ha det.
268 dagar sedan

Sexdocka Chastity
19900kr

Flunken :
Jag har 2 st silicondockor samt 4 st uppblåsbara och har knullat med säkert över dussinet kvinnor genom åren. Kan även berätta att jag är gift med en och samma kvinna sedan snart 30 år tillbaka.
MEN !
Kan inte hjälpas...
Jag kommer i längre och skönare orgasmer med mina dockor.
Vill nån diskutera detta direkt med mig så maila på
flunken@ live. se

Eller kik
flunken
172 dagar sedan

Sexdocka Christina
19900kr

Sven :
Min docka är jätteskön att knulla! Jämfört med att knulla min gamla exfru så är dockan mycket skönare och vackrare! Och tusen gånger bättre än att runka!
161 dagar sedan

Sexdocka Hannah
19900kr

Tobias :
Det som Flunken säger är helt sant och jag tror det beror på att man knullar sin docka på det vis som är skönast för en själv utan att behöva tänka på vad partnern vill uppleva. Sen håller man tillbaks orgasmen precis så länge man vill och släpper loss precis när man vill så blir det helt perfekt. Det blir aldrig perfekt när det är en kompromiss och det är det alltid när man knullar en vanlig kvinna.
161 dagar sedan

Sexdocka Harmony
21700kr

Flupp :
Jag föredrar sex med min docka över min tjej. Jag köpte dockan som ett komplement till tjejen. Hon har mycket mindre sexaptit än mej. Hon vet självklart inte om att jag har en docka. När tjejen vill säger jag aldrig nej även om det är skönare med dockan. För att svara på din fråga så är dockan skönare att knulla än den skönaste tjej du kan tänka dej men hon är inte lika bra att snacka med. Den perfekta lösningen för mej är att ha både docka och tjej. Dockan för sex och tjejen för sällskap.
111 dagar sedan

Sexdocka Holly
19900kr

Väntar på nått gott :
Väntar på min nya flickvän ska komma.
89 dagar sedan

Sexdocka Isabelle
18500kr

Lasse :
Jämfört med en vanlig tjej så är dockorna bättre att knulla. Dessutom behöver man inte fjäska för att få knulla dem. Det är bara att sätta på dem :-)
77 dagar sedan

Sexdocka Juliana
17400kr

Flunken :
Flunken här igen!
Vill någon prova en av mina dockor så maila mig så går det att ordna.
fliunken@live.se
63 dagar sedan

Sexdocka Maxine
19900kr

Flunken :
Vill ha liten peng för transporter och rengörning!Typ 1500:- för en helg
36 dagar sedan

Sexdocka Stella
24900kr

Peter :
Testar gärna att provknulla en docka mot en ersättning
34 dagar sedan