SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Vilket glidmedel är bäst för sexdockor?

Mats :
Vad för slags glidmedel är bäst för sexdockor? Nujtning, rengöring, bibehållning av materialkvalitet, mm.

490 dagar sedan

Sexdocka Melody
18500kr

Anonym :
Vattenbaserat
489 dagar sedan

Sexdocka Tamika
18500kr

Feppe :
Jag använder Beppy Gel, funkar bra! Några droppar räcker, stor flaska räcker ett år.
432 dagar sedan

Sexdocka Tia
18500kr

gg5 :
Jo Beppy är biligt och bra som du säger. Jag gillar hur sperman löser sej i Beppy och gör det lätt att rengöra efteråt. Det är bara att skölja så kommer allt ut. Andra märken funkar säkert bra också men det måste vara vattenbaserat annars förstör du henne.
428 dagar sedan

Sexdocka Anna
19900kr

Anonym :
Det kvittar helt så länge det är vattenbaserat.
428 dagar sedan

Sexdocka April
16900kr

Ricky :
Jag brukar använda Eros Aqua. Det rinner lite mer än Beppy men det är oparfymerat. Beppy luktar gott men jag gillar Eros bättre. De känns dock likadant allihop.
415 dagar sedan

Sexdocka Gigi
18500kr

XQ30 :
Beppy är bättre än Eros. Eros rinner för mycket.
392 dagar sedan

Sexdocka Isabella
14000kr

R2D2 :
Ja Eros rinner lite men det är skönare än Beppy. Varför pratar vi bara om Eros och Beppy. Ni vet väl att det finns fler märken än så...
384 dagar sedan

Sexdocka Josephine
19900kr

Zaphod :
Om din docka har löstagbar vagina är Beppy eller liknande bra men om den har fast eller om du kör i baken eller munnen så är Eros eller liknande bättre. Eros rinner mer och det är lättare att rengöra.
377 dagar sedan

Sexdocka Kate
19900kr

Mattias :
Jag brukar bara köpa vad som helst på apoteket. Allt verkar fungera lika bra. En del rinner mer än andra men alla glider bra.
369 dagar sedan

Sexdocka Lenore
18500kr

Peter :
De som rinner mer håller sej hala längre.
360 dagar sedan

Sexdocka Maki
19900kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina