SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Tips för att välja rätt sexdocka?

Jörgen :
Är det nån som har några bra tips eller saker att tänka på när man ska välja en sexdocka? Jag vill köpa en men jag vill vara helt säker på att jag väljer rätt typ.

494 dagar sedan

Sexdocka Cathy
19900kr

PKH :
Det beror på dej Jörgen... Själv har jag en som är 140cm. Jag ville inte ha en större eftersom dom är betydligt tyngre. De riktigt korta är bara en meter och dom väger förstås annu mindre.
493 dagar sedan

Sexdocka Cecilia
19900kr

Tobbe :
Jag lutade mot en större docka först men jag körde ner till Nibina och kollade och jag tyckte de stora var lite väl tunga att släpa på så jag beställde en 140 cm modell. Jag sparade 5000 på att gå ner i storlek också så det är ju ännu bättre. Min docka ligger i sängen för det mesta men ibland lägger jag henne i en låda om jag har främmat, det hade varit betydligt svårare att gömma en fullstorleksdocka.
470 dagar sedan

Sexdocka Celia
19900kr

Fredrik :
Jag valde den dockan som jag kännde mej mest attraherad till i den storlek jag kännde mej mest attraherad till. Jag kollade på alla dockor hos Nibina mycket noga och föreställde mej dem i olika höjd. En del huvuden passar bättre med störe kroppar och end del med mindre. Jag bestämde mej för en som jag gillade bäst. Jag körde ner och tittade på deras dockor, de hade inte den modellen jag gillade inne att tita på men de hade kroppen och den var perfekt. Jag beställde min docka och den är perfekt för mej. Prisskilnaden spelar inte så stor roll tycker jag, min kostade 23000 men när man betalar så mycket så kvittar det om det är plus minus ett par tusen. Välj med hjärtat och snoppen, inte med hjärnan.
455 dagar sedan

Sexdocka Chastity
19900kr

Henry VIII :
Kolla på alla dockorna noggrannt och välj den du vill vakna jämte på morgonen.
382 dagar sedan

Sexdocka Christina
19900kr

Arne :
Huvet är lätt att välja. Du tar det du tycker är snyggast. Kroppen är mer ett nyktert beslut. De är alla lika sköna men ju större de ör desto mer väger de. Dessutom blir de dyrare ju större de är.
380 dagar sedan

Sexdocka Hannah
19900kr

Mattias :
Jag åkte till Nibina innan jag beställde min docka. Jag ville veta så mycket som möjligt innan jag köpte en. Alla dockorna känns likadana. Det som skiljer dem åt är bara utseendet och storleken. Jag köpte en 'Tara' som hon heter hos Nibina men jag funderade på andra modeller också. De är bra allihop och beslutet var mest angående ansiktet.
373 dagar sedan

Sexdocka Harmony
21700kr

Thomas :
När jag var nere hos Nibina hade de bara 2 stycken dockor inne. En 158cm och en 165cm. Båda med normalkropparna. Jag beställde en 158cm med de mindre brösten. Hon är likadan som den med normalkropp jag tittade på fast med mindre bröst. Det tog 3 timmar att köra dit men jag tycker det var värt resan. Det känns alltid säkrare att köpa något man har kollat på först. Jag är väldigt nöjd med min docka. Robert på Nibina hjälpte mej välja rätt docka för mej. Om jag inte hade kört ner hade jag troligtvis valt normalkroppen men jag tycker de mindre brösten är mer verkliga.
314 dagar sedan

Sexdocka Holly
19900kr

Pelle :
Egentligen inte ett stort beslut. Om du väl har beslutat dej för att köpa en så kanske du funderar mellan två olika modeller som jag gjorde när jag köpte min docka. grejen är den att de dockor du väljer mellan är alla bra för dej och varje docka är lika skön att knulla så det spelar egentligen inte så stor vilken docka du väljer. Jag valde en 'Tia' 158cm men jag funderade också på en 165cm. Jag är mycket nöjd med min docka men jag hade säkert varit lika nöjd med en 165cm. Oroa dej inte för mycket för det här beslutet. Alla dockor är bra.
306 dagar sedan

Sexdocka Isabelle
18500kr

Anders :
Hej. Tack för alla bra tips, tyvärr så har jag väldigt svårt för att välja. Jag skulle vilja ha flera olika både kroppar, längder och en massa olika huvuden. Jag tycker om så många och när jag nästan har bestämt mig hittar jag nya jag vill ha.
Det kanske är så på grund av att vara gift sedan jag var 22 och idag 53 år gammal och om jag har tur sex 2x /år.
Problemet med att gömma min docka kan jag antagligen lösa då vi sover i olika rum.
Tillbaka till hur jag ska välja.
Ska jag bara ta någon av alla de dockor jag tycker OM?
Jag älskar korta tjejer, sedan är problemet att jag älskar alla sorter runda, kurviga, sportiga och smala kroppar men inte feta, så de flesta kvinnokropparna . Jag älskar stora bröst, mellan bröst och små bröst, föredrar lite större,med hårda vårtor. Angående färg och ursprung. Jag tänder mycket på latinska tjejer men även mycket nyfiken på asiatiska tjejer, tycker mycket om alla olika ursprung utom då möjligen de som är blåsvarta men det kan vara för att jag aldrig har känt någon. Men som sagt, vita, latinska, asiatiska, mullater mm. Jag har även funderat på avatar och älvor, extrema kroppar: extremt kurviga med eller utan extrema bröst men troligen inte extrema bröst.
Man kan ha olika huvuden till samma kropp, kan man ha olika bröst?
Ett annat problem, är hålen tillräckligt stora för alla storlekar på penis så som en riktig virgina och hur är mun och anus? Som enligt mig oftast är lite i minsta laget på riktiga levande tjejer? Av de leksaker jag har köpt har många varit för trånga för att jag ska kunna njuta.
Tacksam för svar.
10 dagar sedan

Sexdocka Maxine
19900kr

Björn :
Hahaha du får väl skaffa dej ett helt harem då Anders hahaha. Klart man tänder på olika kroppar så länge de är sexiga. Jag har en 165a med normalbröst, helt perfekt är hon men klart jag skulle ta en annorlunda en om jag skulle köpa en till.
8 dagar sedan

Sexdocka Melody
18500kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina