SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Fast vagina eller löstagbar?

Anonym :
Nån som har erfarenhet med både löstagbar och fast vagina? Jag lutar åt löstagbar men jag undrar om det finns några nackdelar?

485 dagar sedan

Sexdocka Blair
21700kr

PKH :
De är lika sköna att knulla båda två. Löstagbar är mycket lättare att rengöra. Den löstagbara delen är ju inne i dockan bakom blygdläpparna och klittan så det ser ju lika verkligt ut. Jag ser inga fördelar med en fast vagina. När jag kör min docka i baken så får jag ju rengöra på det jobbigare sättet, men så jädra jobbigt är det ju inte heller. En fördel med löstagbar är att du kan ha olika fittor med olika känsla.
464 dagar sedan

Sexdocka Brooke
18500kr

T :
Jag har en äldre docka med fast fitta. Urskön att knulla. Jag vet att det är många som är lata och knullar sina dockor med kondom men jag rengör istället, det är värt besväret. Det tar bara en minut att rengöra. Om jag köpte en docka idag, skulle jag välja fast eller löstagbar? Beror på priset. Om det är samma pris så antar jag att jag skulle ta den löstagbara varianten.
459 dagar sedan

Sexdocka Cathy
19900kr

Sven :
Min docka har löstagbar vagina. Den är lätt att rengöra, man tar ju fittan ur henne och tar den till vasken helt enkelt. Hon har ju två hål till som jag brukar använda för omväxlings skull men jag brukar spara satsen till fittan av lathet.
451 dagar sedan

Sexdocka Cecilia
19900kr

B :
Det är ju den mest använda och absolut viktigaste delen av dockan så det är bra om den är utbytbar. Den slits inte ut men du kanske vill byta ibland så hon känns annorlunda. Man får en med dockan men det går att köpa fler till henne och det går att sätta i henne en vanlig lösfitta om det är samma storlek.
445 dagar sedan

Sexdocka Celia
19900kr

Jocke73 :
Även om det inte är samma storlek så kan du köra in nåt i hålet som tex en socka el liknande innan du sätter i lösfittan. Jag har en playtoy docka och den löstagbara fittan är längre än de flesta lösfittor, själva knullkanalen är normallång men den har extra material i basen.
439 dagar sedan

Sexdocka Chastity
19900kr

Anonym :
Går det att få tag på någon slags adapter så man kan använda fleshlight inserts? Nån som vet?
430 dagar sedan

Sexdocka Christina
19900kr

Tim :
Angående frågan om en adapter för fleshlight inserts: Det jag har gjort är att jag köpte en stor TPE klump leksak, billigaste jag fick tag på att ha som reservmaterial. Du tar ditt fleshlight insert och sen skär du ut bitar från din reservdelsklump tills det passar och sen limmar du fast dem. Voila! ny lösfitta till dockan.
425 dagar sedan

Sexdocka Hannah
19900kr

Anonym :
En lösfitta som passar rätt bra är Doc Johnson Balls Deep 9 inch Stroker. Den passar bra i hålet. Den är tvåändad så det är bra om du sätter en liten påse runt ändan som går inåt med ett gummiband runt den så blir det lätt att rengöra.
422 dagar sedan

Sexdocka Harmony
21700kr

Kenne :
Ja lösfitta bättre än fast, det är ämnet va?. Verkar som ämnet har spårat ut lite och blivit en diskussion om andra lösfittor som passar i Nibina dockor. Ok, i så fall vill jag avråda från att använda fleshlight inserts eftersom de inte funkar bra utan styvheten de får från behållaren de är i. Doc Johnson deep stroker nämndes och den är bra eftersom den har sin styvhet i själva fittan. Det går kanske att köra in en smalare fleshlight i fitthålet som tex en flight, ölburksfleshlight, eller svärdfleshlight, bara kanterna inte skadar dockan. Men jag tror det bästa är att använda en som inte har delar utan bara är en stor del, DJ deep stroker eller annat. Bara att välja och vraka, finns hur många som helst.
419 dagar sedan

Sexdocka Holly
19900kr

Nisse74 :
Jo löstagbara vaginor är lättare att rengöra men jag tror det många undrar är om de löstagbara vaginorna ser lika realistiska ut. De från Nibina ser likadana ut eftersom fittläpparna är delar av kroppen, det är bara själva innerkanalen som är löstagbar. Man ser inte den löstagbara delen alls, bara om man drar isär fittöppningen med fingrarna. Jag vet inte hur de ser ut från andra tillverkare men om du köper din docka från Nibina så finns det ingen anledning att välja fast vagina.
416 dagar sedan

Sexdocka Isabelle
18500kr

Ricky :
Jag har en lite äldre docka från Nibina som har fast vagina, när jag köpte min var det bara fast som fanns. Det funkar bra, rengöringen är inga problem. Eftersom alla tre hålen tar lika lång tid att rengöra så knullar jag i det hål jag känner för för tillfället. Om jag hade haft löstagbar vagina hade jag kanske varit lat och bara knullat i fittan hela tiden?
415 dagar sedan

Sexdocka Maxine
19900kr

Toff80 :
Min docka har löstagbar fitta. Jag gillar att man kan sätta i henne olika fittor beroende på om man känner för något tajt för maximal stimulans eller något lösare för att hålla igång längre. För det mesta använder jag den som kom med henne man ibland använder jag en lösare fitta på henne.
413 dagar sedan

Sexdocka Melody
18500kr

Powershotman :
Ja det stämmer, Doc Johnson Deep Stroker passar perfekt i hålet. Jag har en som jag sätter i henne när mina polare vill knulla henne. Man vill ju inte stoppa kuken i samma hål som polarna!
409 dagar sedan

Sexdocka Tamika
18500kr

TTTx3 :
Grejen med fast vagina är att när du ska torka den så bör du sprida benen på dockan och det kan vara problematiskt om du behöver hålla henne gömd. Med lösvagina så tar du ju bara ut den och den kan torka på nå lättgömt ställe.
406 dagar sedan

Sexdocka Tia
18500kr

Joe :
Fast vagina är skönare att knulla! Jag tycker det är det viktigaste med en vagina. Att det inte är lika smidigt att rengöra är ok. Jag vill hellre att knullet ska vara skönare!
401 dagar sedan

Sexdocka Anna
19900kr

Nisse70 :
De känns lika sköna båda två. Det är inte så mycket jobb att rengöra en fast vagina heller. De löstagbara vaginorna på Nibina dockor ser lika bra ut som fasta vaginor eftersom det bara är vaginans insida som kommer ut, de synliga delarna sitter på kroppen. En del andra märken med löstagbar vagina har vaginor som ser helt hemska ut så var försiktig om du köper din docka någon annanstans.
398 dagar sedan

Sexdocka April
16900kr

BDD :
Min docka har löstagbar vagina. Känns hur bra som helst. Det märks inte att den är löstagbar till man tar ut den för rengöring. Min docka är från Nibina och andra tillverkare kan ju vara annorlunda.
396 dagar sedan

Sexdocka Gigi
18500kr

Patrik :
Klart man väljer löstagbar. Det är bara fördelar.
373 dagar sedan

Sexdocka Isabella
14000kr

Niklas :
Om dockan har lösvagina så välj det. De mindre dockorna har bara fast vagina tror jag men jag är inte säker. De känns likadana men lösvaginorna är lättare att rengöra.
368 dagar sedan

Sexdocka Josephine
19900kr

Tommy :
Min docka är något äldre. Jag köpte den från Nibina innan de hade löstagbara vaginor som tillval. Den är hur skön som helst. Inte speciellt svårt att rengöra. Man får ett rengöringsverktyg på köpet. Jag har en liten skål jag sätter under rumpan på henne och sen sprutar jag in lite vatten och desinfektionstvål med verktyget och låter det rinna ut sen är det klart. Det hela tar en halv minut. Om jag skulle köpa henne idag så hade jag kanske valt den löstagbara vaginan men det spelar inte så stor roll.
366 dagar sedan

Sexdocka Kate
19900kr

Karl :
Min är löstagbar och jag har aldrig provat en docka med fast. Den löstagbara vaginan är jätteskön och lätt att rengöra. Den fasta är säkert lika skön men kanske svårare att rengöra.
364 dagar sedan

Sexdocka Lenore
18500kr

John :
De känns likadana båda typerna men löstagbar är ju lättare att rengöra.
343 dagar sedan

Sexdocka Maki
19900kr

Daniel :
Om du är som mej och är för lat för att sätta på dockan utan kondom så kvittar det egentligen. Min docka har löstagbar vagina men jag använder kondom för det mesta ändå eftersom man slipper helt att rengöra efteråt.
339 dagar sedan

Sexdocka Michelle
19900kr

Fredde :
Jag köpte min docka innan de var tillgängliga med löstagbar mus. Jag är hur nöjd som helst. Hade jag valt löstagbar? Antagligen men fast är underbar också.
328 dagar sedan

Sexdocka Naya
18500kr

DV :
Den löstagbara delen sitter ju ett par cm innanför blygdläpparna och klitoris och syns inte alls från utsidan. Ser precis lika realistiskt ut. Skön som tusan att knulla. Är den fasta ännu skönare? Är det nån som har provat båda?
294 dagar sedan

Sexdocka Ophelia
24900kr

Bob :
Min dockas vagina är fast. Jag gillar den. Kanske är lättare att rengöra en löstagbar men det är inte så svårt att rengöra en fast heller.
279 dagar sedan

Sexdocka Pandora
23900kr

Lenny :
Min docka har löstagbar mus men rumphålet är ju fast och de känns lika sköna att knulla båda två. Klart rengöringen är lite enklare med den löstagbara musen men själva känslan är densamma. Jag kollade på både fast och löstagbar innan jag köpte och ok den fasta ser något verkligare ut kanske men det är inte mycket som skiljer. Den löstagbara delen är ju på insidan och syns inte alls.
266 dagar sedan

Sexdocka Candela
24900kr

Sven :
Jag gillar fast bättre. De löstagbara ser bra ut också men jag tycker ändå att fast är bättre.
256 dagar sedan

Sexdocka Juliana
17400kr

Fredrik :
Min docka har löstagbar men jag tar knappt aldrig ut den. Jag sköljer ut den som om den var fast. Jag brukar göra en stortvätt på hela kroppen en gång i månaden och då tar jag ut den och rengör lite extra. Tror inte det spelar någon större roll om den är fast eller löstagbar. De är lika underbara båda två :)
252 dagar sedan

Sexdocka Lindsay
18500kr

F :
De är lika sköna båda två. Jag tror de flesta som väljer fast gör det för det mer realisitiska utseendet men de löstagbara ser lika realistiska ut de också. Det är ju bara insidan som kommer ut så att säga. Blygdläppar och klitoris sitter ju på utsidan och är alltid där de är.
218 dagar sedan

Sexdocka Melanie
18500kr

TTB :
Kvittar egentligen. De ser lika bra ut på utsidan och känns lika bra på insidan. Jag var och kollade på dockor hos Nibina innan jag köpte min docka av dem och jag såg ingen skillnad på den löstagbara fittan och den fasta från utsidan. Jag valde den löstagbara ifall man skulle vilja byta ut fittan på henne om några år men det spelar egentligen inte så stor roll.
210 dagar sedan

Sexdocka Olga
24900kr

Anonym :
Jag var lite orolig att den löstagbara musen skulle slinka ut under aktens gång men den sitter i rätt bra. Den har aldrig kommit loss när den inte ska. Jag gillar den löstagbara varianten eftersom den går att byta ut om det skulle behövas av någon anledning i framtiden.
191 dagar sedan

Sexdocka Agnes
19900kr

GK :
Min docka har löstagbar. Hur skön som helst. Utseendemässigt är det ingen skillnad alls eftersom den löstagbara delen är på insidan. Fittan är dockans viktigaste del och den är helt underbart skön. Jämfört med en vanlig kvinnas fitta är dockans fitta 100 gånger skönare!
162 dagar sedan

Sexdocka Angela
17400kr

POK70 :
Jag rekommenderar löstagbar... Varför? Jo jag ska berätta... Hålen är helt enkelt för sköna och man kommer för lätt. Jag vill gärna hålla på i minst en halvtimme men jag klarar inte mer än ett par minuter innan jag sprutar. Hålen känns som fleshlights och alla vet ju hur skön en sån är. Vad jag brukar göra är att jag knullar fitthålet utan att ha själva lösvaginan i. Det klämmer ju fortfarande lite minimalt men inuti är det inget som stimulerar och man klarar av att knulla mycket längre innan man sprutar.
143 dagar sedan

Sexdocka Blair
21700kr

Micke :
Tack för tipset. Jag provade just. Bra tips!
143 dagar sedan

Sexdocka Brooke
18500kr

Thomas :
Genial ide alltså! Det är ju ett problem att man blir så jävla kåt och man skulle ju vilja knulla henne i timmar men man kommer ju fortare ju kåtare man är. Det här var ju en superide. Du får Nobelpris av mej!
142 dagar sedan

Sexdocka Cathy
19900kr

Gunnar :
Jag var lite orolig först att den löstagbara vaginan skulle slinka ur men den sitter inne mycket tajt. Den kommer inte ut utan att man vill att den ska ut.
99 dagar sedan

Sexdocka Cecilia
19900kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina