SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Reparationer

Anonym :
Jag satte ett armband på min docka och sen råkade jag trampa henne på handleden och nu har hon ett extra hål, hur fixar men det?

484 dagar sedan

Sexdocka Celia
19900kr

PKH :
Karlssons klister eller liknande funkar bra. Rengör såret ordentlig först så blir det som nytt.
483 dagar sedan

Sexdocka Chastity
19900kr

LT :
Extra hål? Låter kul ;)
482 dagar sedan

Sexdocka Christina
19900kr

PKH :
Köp en billig lösfitta av TPE att skära bitar av för reparationer. Kolla att det är rätt material och färg.
482 dagar sedan

Sexdocka Hannah
19900kr

M70 :
Innan du fixar något kolla på youtube för liknande reparationer. Tonvis med vishet där.
463 dagar sedan

Sexdocka Harmony
21700kr

Anonym :
Det finns speciallim för TPE. Det är värt att köpa en tub, det blir bättre resultat. Kolla i välsorterade järnaffärer.
461 dagar sedan

Sexdocka Holly
19900kr

Ricky :
TPE dockor är lätta att fixa. Det är absolut ingen panik om du råkar skada henne. Hon går lätt att fixa. För smågrejer är det bara att limma, för större grejer googla.
415 dagar sedan

Sexdocka Isabelle
18500kr

XQ30 :
De är lätta att fixa men fixa inget i brådska så det inte blir några ärr.
392 dagar sedan

Sexdocka Maxine
19900kr

Zaphod :
Allt pajar lite ibland även sexdockor. Eftersom de inte har några maskindelar eller elektronik är det mycket lätt att fixa dem när det behövs. Jag har en liten reparationsask med allt som behövs. Lim, klump av TPE från en gammal lösfitta. Om det blir stora skador kan du till och med smälta materialet mycket försiktigt.
377 dagar sedan

Sexdocka Melody
18500kr

John :
Jag brukar fixa min docka med en lödkolv. Man smälter materialet försiktig och för ihop tills det stelnar.
359 dagar sedan

Sexdocka Tamika
18500kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina