SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Hur förvarar ni era sexdockor?

Jörgen :
Jag undrar om det är någon som har några bra tips om förvaring. Sängen är bra förståss, men vad gör man när man har främmat?

640 dagar sedan

Sexdocka Francesca
19900kr

Anonym :
Jag har min upprullad i ett täcke i sängen, ser ut som en stor kudde, perfekt gömd och lätt och snabb att ta fram.
639 dagar sedan

Sexdocka Grace
19900kr

LT :
Jag brukar bädda sängen med alla kuddar och täcken på en sida och knulldockan på andra sidan och sen överkastet på topp. Funkar så länge ingen lägger sej på sängen.
638 dagar sedan

Sexdocka Holly
19900kr

Anonym :
Jag har min i en säck. En stor vit säck av mjukt tyg. Det är viktigt att den är vit så den inte färgar av sej på dockan.
618 dagar sedan

Sexdocka Lindsay
18500kr

Anonym :
Min ligger i sängen hela tiden men det finns krokar man kan skruva in i nackhålet och hänga dom från.
611 dagar sedan

Sexdocka Maxine
19900kr

Anonym :
Jag har en krok men jag har aldrig använt den. Köpte den på Krauta, minns inte priset men den var billig. Jag har haft min docka liggande i sängen sen jag köpte henne. Det är det lättaste så slipper man ju rota fram henne när hon behövs. Har aldrig upplevt några förvaringsproblem.
589 dagar sedan

Sexdocka Angela
17400kr

Anonym :
Jag har min i sängen hela tiden. Jag gillar att sova med henne.
583 dagar sedan

Sexdocka Blair
21700kr

Svenne :
Klart man har dockan i sängen. Hon är min flickvän, inte fan tänker jag hänga henne från nacken i garderoben.
581 dagar sedan

Sexdocka Cecilia
19900kr

Nisse74 :
Klart sängen är en bra plats men ibland vill man ju gömma henne. För en del kanske det är för det mesta. Jag har min docka i sängen för det mesta men när hon behöver gömmas så rullar jag in henne i överkastet och kör in henne under sängen.
579 dagar sedan

Sexdocka Christina
19900kr

Per :
Jag lägger i henne i lådan hon kom i när folk kommer och hälsar på. Än så länge har jag inte blivit ertappad.
542 dagar sedan

Sexdocka Dolly
19900kr

Viktor :
Jag har en jättestor väska som hon får plats i med huvet avskruvat. Det är viktigt att hon inte skrapar mot färggranna tyger för mycket för hon kan ta åt sej färg.
536 dagar sedan

Sexdocka Electra
19900kr

Fredrik :
Jag har en halskrok men jag har aldrig använt den. Jag har min docka i sängen hela tiden.
523 dagar sedan

Sexdocka Isabelle
18500kr
SVARA PÅ ÄMNE:
Namn:

Bifoga bild

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina