SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Sexdockor som livsstil

Olle :
Jag tog mej nyligen ur ett långt förhållande och beställde en sexdocka. Jag har haft dockan i en månad nu och allt funkar bra. När jag är kåt knullar jag henne och sen gör jag vad jag vill. Än så länge är det urskönt att inte vara slav till mitt sexliv. Första gången jag har full kontroll över mitt liv. Det här har varit min nya livsstil i en månad nu och än så länge älskar jag det. Skulle vara kul att höra från andra som har hållit på såhär längre.

637 dagar sedan

Sexdocka Lenore
18500kr

PKH :
Tjena Olle. Jo jag har haft min sexdocka i ett par år. Jag håller med dej, har aldrig kännt mej friare! Inga ouppfyllda sexbehov.
637 dagar sedan

Sexdocka Melanie
18500kr

M70 :
input: Hej Olle och PKH!
Välkomna till klubben, jag har haft knulldocka i 4 år. Skaffa knulldocka är det bästa jag nånsin gjort. Det verkar bara vara klar som har provat som fattar det här. Alla säger till mej att det inte går att jämföra en knulldocka med en riktig kvinna, men det går ju absolut. Man kan ju inte säga såna saker om man själv inte har knullat en knulldocka. Knulldockor är både skönare och snyggare än riktiga kvinnor, dessutom kan man knulla sin knulldocka när man vill och hur man vill! Jag tycker synd om killar som inte har knulldockor. Jag skulle aldrig få för mig att gå tillbaks till riktiga kvinnor.
627 dagar sedan

Sexdocka Agnes
19900kr

Petra :
Jamen pojkar, lyssna på er själva för tusan! Vill ni verkligen hellre vara med en gummidocka än en av oss? Det låter ju inte klokt!
626 dagar sedan

Sexdocka Amabel
24900kr

M70 :
Ok Petra, om du var min flickvän kunde jag knulla dej precis när jag känner för det i preis vilket hål jag vill? Självklart inte! Fittan går bra när kvinnan har lust, munnen om mannen har varit snäll, arslet får man ju böna och be om så får men det ibland. Jag knullar min knulldocka i vilket hål jag vill precis när jag vill. Jag frågar inte ens hur du ser ut, men även om du ser ut som en fotomodell så väljer jag min knulldocka.
626 dagar sedan

Sexdocka Brooke
18500kr

PKH :
Det M70 säger är sant Petra men det går djupare än så. När du träder in i ett förhållande tvingas du förkväva aspekter av din egen personlighet, gäller får båda kön. Med en sexdocka har du den sexuella delen av ett förhållande men du slipper allt det negativa. De sociala delarna av ett förhållande kan du få av vänner och släktingar. Det finns manliga dockor också, du kanske borde skaffa en själv.
626 dagar sedan

Sexdocka Candela
24900kr

Jocke :
Abslout sant, absolut! Jag älskar min docka! Vi har sex när jag vill och vi har sex ofta. Jag har varit i många förhållanden, alla kassa, och när mitt sista tog slut beslutade jag mej för att prova en docka. Man här ju att det inte är ett riktigt förhållande, men det är det, och det är ett bra mycket bättre förhållande än ett vanligt förhållande med en levande kvinna. Jag har inte lustat för en levande kvinna sen jag skaffade min docka. Min docka är bättre och hon kan varken tjata eller klaga. Jag kan skriva en hel bok om det här...
624 dagar sedan

Sexdocka Chastity
19900kr

Anders :
Förhållanden med levande kvinnor är döden för de flesta män. När vi var små drömde vi stora drömmar om vad vi skulle bli när vi blev stora. Vi skulle bli äventyrare, rockstjärnor, eller något sånt roligt. Flickorna lekte med dockor och drömde om att bli mamma. Jo flickorna får sin dröm, vilket är ok, men varför måste de dra med sig männen i sin mediokra skitdröm? Kvinnor använder sitt kön som ett vapen, de suger ut all livsglädje från sina män. De flesta män lider i tystnad och längtar efter dödens befrielse. Varför ska det vara på det här sättet? Varför ska vi vara slavar till vårt kön på det här viset. När du väljer en sexdocka istället för en levande kvinna får du ett perfekt sexliv utan någon jävla drake som förpestar din tillvaro och stampar ihjäl dina drömmar. Jag önskar jag hade en tidsmaskin så jag kunde åka tillbaks i tiden och säga till mej själv att köpa en sexdocka för 20 år sen. Jag skickade in en kund-kommentar angående det här också. Om du älskar dej själv och vill vara lycklig köp en sexdocka, om du hatar dej själv och vill dö så gift dej.
624 dagar sedan

Sexdocka Eliza
19900kr

Anonym :
Låter hemskt men du har tyvärr rätt.
624 dagar sedan

Sexdocka Gianna
19900kr

SH :
Det är sant det du säger. Jag fattar inte varför kvinnor måste vara på det viset. De kanske ändrar på sej nu när de får lite konkurrens. Bara vänta tills sexrobotar blir vanliga...
624 dagar sedan

Sexdocka Gigi
18500kr

T :
Moderna sexdockor är våra befriare. Feminister skakar av rädsla. De håller på att tappa sitt järngrepp på mänskligheten. Män har nu valet att vara fria och uppfyllda på samma gång. Lännge leve sexdockan! Hurra Hurra Hurra Hurra!
622 dagar sedan

Sexdocka Hannah
19900kr

Anonym :
Jag har haft min sexdocka i snart 10 år och jag har haft flickvänner under den tiden. När jag har en flickvän lägger jag undan sexdockan i källaren sen får hon komma upp igen när hon behövs. Jag föredrar sex med verkliga kvinnor men dockan är inte så dum heller. När det börjar surna i ett förhållande brukar jag släppa loss lättare eftersom jag vet att dockan är nere i källaren och lustar för mej. Det är som en försäkring när man är i ett förhållande.
621 dagar sedan

Sexdocka Harmony
21700kr

CO :
Jag köpte min sexdocka i fjol från Nibina. Alla mina frustrationer och ångest är väck. Hon väntar på mej i sängen när jag kommer hem från jobbet. Det första jag gör när jag kommer hem är att sätta på henne. Jag älskar med henne minst en gång om dan, oftast fler gånger. När man har flickvän så får man ju vara glad att få nåt när hon har lust. Det är ju alltid när hon har lust. Om du har lust och inte hon så får du ju ta saker i egna händer. Det är otroligt befriande att ha exakt så mycket sex du känner att du behöver. Och det är ju bra sex också!
620 dagar sedan

Sexdocka Josephine
19900kr

CO :
Sexet är bra. Jag är mycket mer nöjd sexuellt sett än med en riktig kvinna. Och det bästa är ju att jag har tid för vänner och fritidsintressen. Färhållanden med kvinnor tar ju så otroligt mycket tid och energi, jag tycker inte riktiga kvinnor är värt besväret.
620 dagar sedan

Sexdocka Juliana
17400kr

Tomas :
Sexdockor som livsstil, jo för all del, jag klagar inte. Efter att ha varit gift så vet man ju vad man går miste om när man är gift, och om vi ska vara helt ärliga så är sex den främsta anledningen för män att träda in i ett förhållande. Sen när sexet försvinner en bit in i äktenskapet så sitter man ju där med all dåliga bitar och utan sex. Min sexdocka har aldrig förnekat mej tid med mina vänner. Man kan ju kanske säga att jag är gift med min sexdocka nu men i så fall så är hon världens bästa fru.
617 dagar sedan

Sexdocka Marisol
19900kr

RRN :
Jag har valt att förbli singel, jag har haft förhållanden då och då men inte speciellt länge. Jag är snart 50 och jag har aldrig ångrat mitt val. Jag gillar min frihet. Jag har ett roligt och intressant liv men på kvällarna blev det ensamt. Jag köpte en sexdocka för några år sen eftersom det svåraste med min livsstil är ändå ensamheten. Sexlivet är helt ok nu, hon går inte att prata med men hon är bra i sängen. För mej är min sexdocka något som underlättar livsstilen jag har valt. Jag hade samma fria livsstil innan sexdockan också men det hände rätt ofta att jag frågade mej själv om jag hade valt rätt. Om jag blir för gammal för min livsstil en dag så slår jag mej ner med en liksinnad tant men inte ännu.
616 dagar sedan

Sexdocka Sally
19900kr

E.C. :
Jag köpte min sexdocka förra året efter jag fyllde 30 och fortfarande var oskuld. Bästa jag nånsin gjort. Ensamheten är borta och jag har hur mycket sex jag vill.
613 dagar sedan

Sexdocka Stella
24900kr

Anonym :
Jag skulle hellre vilja ha en riktig kvinna än en sexdocka men jag har helt enkelt inte hittat någon som vill ha mej. Livet är inte perfekt så man får ju adaptera sej och det har jag gjort genom att skaffa sexdocka. Livet är bra mycket bättre nu än innan jag hade docka och jag är nöjd.
611 dagar sedan

Sexdocka Sugar
23900kr

Jocke :
Jag tycker en sexdocka är helt nödvändig om man är singel. Om man vill vara singel eller inte är en annan diskussion. En realistisk sexdocka tar helt hand om den sexuella biten. De är skönare i sängen än riktiga kvinnor. Man hör den exakta motsatsen hela tiden från män som aldrig har provat, men det är ju för att de aldrig har provat. Man känner sej faktiskt mindre ensam också. Jag brukar sätta henne i soffan jämte mej när jag kollar på tv. Vi är ett par. I helhet är det annorlunda jämfört med en riktig kvinna, inte bättre eller sämre, bara annorlunda.
610 dagar sedan

Sexdocka Sunny
19900kr

Anonym :
Moderna förhållanden styrs till 100% av kvinnan, helt oacceptabelt! Om moderna kvinnor var resonabla så hade det ju funkat men som det är nuförtiden så är det ju sexdockor som vinner.
606 dagar sedan

Sexdocka Anna
19900kr

Anonym :
Det här med att vara singel eller inte tror jag inte är ett val. Klart man vill ha någon att älska. Men om man nu inte har det av någon anledning så gör en sexdocka livet mycket bättre. Jag hade inte klarat av ensamheten utan min sexdocka. Jag har aldrig haft speciellt mycket tur men kvinnor. Jag har inte valt singel-livsstilen men jag har gjort det bästa av situationen genom att skaffa sexdocka.
605 dagar sedan

Sexdocka Cathy
19900kr

gg5 :
Jag älskar min sexdockslivsstil men den kanske inte är för alla. Sexlivet är mycket bättre med en sexdocka än en flickvän eller fru och för mej är det viktigt att ha ett bra sexliv annars blir jag frustrerad. Jag behöver min frihet också så det funkar mycket bra för mej. Jag vill inte pracka min livsstil på andra men för mej är det bra.
591 dagar sedan

Sexdocka Celia
19900kr

Micke :
Det bästa jag nånsin gjort är att skaffa en sexdocka. Total frihet utan några sexuella frustrationer. Jag inser nu att jag har varit förslavad av kvinnfolket tills nyligen när jag bröt mej ur slaveriet genom att skaffa sexdocka. Det ultimata vore en riktig sexrobot men sexdockor har nu nått nivån där de är bättre än kvinnor.
577 dagar sedan

Sexdocka Francesca
19900kr

Powershotman :
Jag har aldrig gillat att vara i fasta förhållanden, jag gillar inte att vara ofri. Jag hade varit singel även om sexdockor inte existerade. Jag gillar min sexdocka jättemycket men det är ju inte så att jag har valt mellan kvinnor och dockor. Jag har valt att inte ha en kvinna, och jag har valt att ha en docka för att underlätta ensamheten som tyvärr existerar när man är singel. Ensamhet kan vara tufft ibland och ibland känns det som man inte klarar det men med en sexdocka går det lättare, hon tar hand om den sexuella biten och den är inte så oviktig...
575 dagar sedan

Sexdocka Grace
19900kr

Alex :
Altså för mej var det inte så komplicerat. Jag vill knulla men jag hade ingen att knulla med så jag köpte en knulldocka och nu knullar jag när jag vill. Jag rekommenderar knulldockor, de är skitsköna att knulla men jag tycker inte det är en livsstil, mer ett lyxalternativ till att runka.
574 dagar sedan

Sexdocka Holly
19900kr

BBZ :
Det är ett helt annat liv man har när man väljer att ha en sexdocka istället för en kvinna. Som män är vi beroende av sex. Allt vi gör är för att vi ska få sex. Alt det slutar när du har en sexdocka. Då får du din dagliga dos utan något som helst krångel. Du har plötsligt tid och ork för allt möjligt annat.
570 dagar sedan

Sexdocka Lindsay
18500kr

Zuuuz :
Jag valde sexdockslivsstilen efter en hemsk skilsmässa efter ett hemskt äktenskap. Så mycket förlorad tid, så många förlorade möjligheter... Det är helt otrolig hur mycket man får gjort när man har en sexdocka istället för en kvinna. Saknar jag att ha en kvinna? Nej, inte ett ögonblick! Mitt sexliv är mycket bättre an det var när mitt äktenskap fortfarande var ok. Det är helt omöjligt att beskriva hur skönt det är att inte få livsviljan utsugen av en ondskefull kvinna dag ut och dag in. Nu har jag hur mycket sex jag vill och precis när jag vill. Jag har inga som helst frustrationer. Jag är fri och lycklig och umgås med släkt och vänner utan att behöva ta hänsyn till någon kvinnas orimliga önskemål.
562 dagar sedan

Sexdocka Maxine
19900kr

Anonym :
Ok, för många av oss är det inte så lätt att hitta en flickvän och när vi hittar en så är hon vanligtvis ful som stryk. Ok en sexdocka kostar 20 tusen men sen slipper du oroa dej för att du inte har en flickvän. Sexdockor är ju jättesnygga jämfört med flickor som är intresserade av mej. Jag tänder på snygga tjejer men de tänder inte på mej och det är därför jag har en sexdocka.
561 dagar sedan

Sexdocka Angela
17400kr

BDD :
Jag använder min sexdocka under kvinnolösa torrperioder. Jag gillar sex och jag blir frustrerad om jag inte har sex och med en sexdocka är torrperioderna helt ok.
559 dagar sedan

Sexdocka Blair
21700kr

En sexdocka är del av min singel-livsstil. Skulle inte vilja vara utan henne så länge jag är singel.
556 dagar sedan

Sexdocka Cecilia
19900kr

R2D2 :
Jag har haft sexdocka i 8 år nu och jag älskar livsstilen den tillåter mej att ha. Det är så många fördelar. Man har så otroligt mycket tid och energi för allt man vill göra. Sexlivet är perfekt och man är inte nertyngd av frustrationer. Innan jag hade sexdocka var jag med kvinnor som alla andra. Kvinnor är själviska och manipulativa. När man är med en kvinna så får man sätta hela sin personlighet i en låda på vinden och vara mental och känslomässig slav till sin kvinna i utbyte för ett ok sexliv. Med en sexdocka får du ett perfekt sexliv utan att behöva döda din egen personlighet.
546 dagar sedan

Sexdocka Christina
19900kr

Håkan :
Efter jag skaffade min sexdocka fann jag mej själv. Äntligen var jag den jag ville vara och inte någon kvinnas ideal. När du har en sexdocka finner du dej själv. Det är ju det livet handlar om. Att finna sej själv. En del blir buddhistmunkar och mediterar men du når samma mål med en sexdocka.
536 dagar sedan

Sexdocka Dolly
19900kr

Daniel :
Underbar livsstil är det! Inga sexuella frustrationer. Du får allt sex du vill ha och perfekt sex är det och helt utan något gnäll. Inga gräl. Inga kompromisser! Helt perfekt!
501 dagar sedan

Sexdocka Electra
19900kr

Hans :
Jag har alltid haft problem med kvinnor. Efter många års misslyckande med kvinnor köpte jag en docka från Nibina. Jag köpte en Roxy fast med mörkt långt hår. Hon är den vackraste kvinna jag nånsin sett och definitivt mycket vackrare än den minst oattraktiva kvinna jag nånsin kommit någonvart med. Jag valde inte den här livsstilen men jag är verkligen glad att saker blev som de blev och jag är gift med min docka. Jo vi har gift oss. Vi har ringar och allt. Vet inte om lagen respekterar vårt äktenskap men det spelar ingen roll för oss. Jag älskar min dockfru. Hon är helt underbar.
498 dagar sedan

Sexdocka Isabelle
18500kr

Danne :
Köpa en sexdocka är det bästa jag nånsin gjort! Hon är så jädra skön att sätta på och jag sätter på henne varje dag.
488 dagar sedan

Sexdocka Lenore
18500kr

Per :
Ju längre jag har min sexdocka ju mer naturligt har det blivit för mej att ha henne. Det är som att ha en bil. Folk hade inte bilar förr i tiden och de klarade sej bra. Jag hade blivit helt galen om jag skulle försöka klara mej utan bil. Samma sak med sexdockor. Jag klarar mej inte utan min sexdocka!
481 dagar sedan

Sexdocka Melanie
18500kr

Nisse :
Sant som du säger Per. Går inta att leva utan en när man väl har haft en.
477 dagar sedan

Sexdocka Agnes
19900kr

Fredrik :
Absolut frihet! Mitt äktenskap var ett riktigt fängelse! Fan va jag hatade det! Jag byter aldrig tillbaka till levande kvinnor. Kvinnor är fångvaktare som man får knulla ibland men sexet är alltid som de vill ha det. Vilket jävla skitliv det var. Fan va lycklig jag är nu! Tacka gud för sexdockor!
411 dagar sedan

Sexdocka Amabel
24900kr

Wille :
Jag kom in i hela det här för jag inte klarade av att hålla kvar några kvinnor. Jag är en jobbig person att vara med antar jag. Efter mitt sista förhållandefjasko köpte jag mej en docka. Sexet är underbart och man får det när man vill. Med kvinnor får man skrika sej hes ibland när de inte vill! Jag är lyckligare med en sexdocka än en kvinna och kvinnor är säkert lyckligare utan mej.
398 dagar sedan

Sexdocka Brooke
18500kr
SVARA PÅ ÄMNE:
Namn:

Bifoga bild

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina