SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Sko storlek

J.J. :
Det här kanske är en underlig fråga men jag undrar vad dom olika dockorna har för storlek på fötterna om man vill sätta skor på dom.

627 dagar sedan

Sexdocka Dolly
19900kr

Anonym :
Du vet att dom inte kan gå va?
627 dagar sedan

Sexdocka Electra
19900kr

Tot75 :
Köp skorna efter du har dockan. De har rätt små fötter och de klagar inte så mycket om skoskav :)
581 dagar sedan

Sexdocka Isabelle
18500kr

Agi :
Hej, tänkte beställa en docka 158, och kläder till henne, så var det detta med skorna, är det nån som vet storleken på skorna?
409 dagar sedan

Sexdocka Lenore
18500kr

Red. :
Tjena Agi, forum redaktören här, tackar för intresset.
158ornas fötter är 22cm så det blir storlek 35, men det går med 34 också.
Kontakta mej gärna med fler frågor eller annat på robert@nibina.se eller telefon 070 786 6445
Ha det gott Agi,
Robert
409 dagar sedan

Sexdocka Melanie
18500kr

Per-Olof :
Jag har ett 20-tal skor till min docka och de är i olika storlekar. Hon passar perfekt i de minsta damstorlekarna men större storlekar går bra också. Det är mer om man hittar några snygga skor så köper man dem. Om de finns i olika storlekar så klart man köper den mindre storleken men det spelar inte så stor roll tycker jag.
393 dagar sedan

Sexdocka Agnes
19900kr

Johan :
Jag har ståfötter så jag har borrat hål i min dockas alla skor så hon kan stå med skor på.
370 dagar sedan

Sexdocka Amabel
24900kr

Jan :
Jag har kommit på att det vanligtvis är den allra minsta damstorleken som passar bäst. Spelar inte så stor roll vad det står för storlek för olika märken av skor är olika stora. Men om du köper den minsta storleken de har så passar de perfekt.
354 dagar sedan

Sexdocka Brooke
18500kr
SVARA PÅ ÄMNE:
Namn:

Bifoga bild

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina