SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Livslängd

Jimmi :
Hur länge håller en sexdocka? Och jag förstår att de finns i olika kvaliteter men om vi snackar om dom som säljs på den här sajten.

464 dagar sedan

Sexdocka Angela
17400kr

PKH :
Tja Jimmi... Det beror på hur du tar hand om henne. Om du inte tar ut henne i solen så håller hon hur länge som helst. Solljus är deras värsta fiende. De kan ju bli skadade ibland av vassa föremål och dylikt men det går lätt att fixa. Det här med solljus låter kanske knäppt men det är många som klär på sina dockor och tar ut dem i rullstol till parken, sätt på henne en hatt i så fall.
464 dagar sedan

Sexdocka Blair
21700kr

Anonym :
Jag har haft min i snart 10 år, hon är fortfarande i bra skick. Jag köpte henne i Tyskland eftersom de inte verkade finnas i Sverige på den tiden men det är samma typ som de som idag säljs hos Nibina i Sverige.
458 dagar sedan

Sexdocka Brooke
18500kr

Bengt :
Nibina dockor är av TPE som teoretiskt har en livslängd på ca. 100 år. Men det är om de inte nås av UV strålar från solen. TPE har bara funnits i ca 30 år och än så länge så har TPE hållit bra. Förutom sexleksaker så används det rätt mycket i bilindustrin till alla möjliga delar eftersom det håller så bra.
451 dagar sedan

Sexdocka Cathy
19900kr

Anonym :
Min Nibina docka är fortfarande i nyskick efter en lång tid av flitigt användande. Den har ju 10 års garanti också...
451 dagar sedan

Sexdocka Cecilia
19900kr

Dollman :
En bra TPE docka håller så länge du lever om du tar hand om henne. Om du har en med löstagbar vagina kan du byta ut den om den slits ut efter några decenier. Huvet går att byta också ifall det skulle behövas. En sexdocka är en investering. Om du sprider kostnaden på 20 år blir det 2 till 3 kronor om dagen, på 10 år blir det en femma. Det är så man måste tänka.
436 dagar sedan

Sexdocka Celia
19900kr

Anonym :
Hur länge har TPE dockor funnits? Hur gammal är världens äldsta TPE docka?
421 dagar sedan

Sexdocka Chastity
19900kr

Kenne :
TPE dockor är relativt nya. Jag tror inte de har funnits i mer än 5-6 år men de har tagit över marknaden helt och hållet. De gjordes av silikon innan dess men jag tror knappt det är nån som gör dem av silikon längre.
419 dagar sedan

Sexdocka Christina
19900kr

Ricky :
Om du inte hanterar henne våldsamt så håller hon hur länge som helst. Det kan behövas lite småreparationer då och då men lite lim men de håller länge.
415 dagar sedan

Sexdocka Hannah
19900kr

Toff80 :
Min har 10 års garanti (från Nibina) så hon ska väl hålla ett tag. Min docka är bra, hon håller bra!
413 dagar sedan

Sexdocka Harmony
21700kr

Tomas :
De håller mycket länge, men ibland blir de skadade av vassa kanter eller om man tappar henne på något vasst men det är ju bara att limma. Min docka har några ärr, men det ser rätt sexigt ut, hon bler mer individuell på så sätt.
405 dagar sedan

Sexdocka Holly
19900kr

BDD :
Livslängden varierar beroende på tillverkaren. Om du köper en kvalitetsdocka så håller de i evigheter. Min docka är från Nibina och den håller hur bra som helst men det finns säkert andra som är bra också.
396 dagar sedan

Sexdocka Isabelle
18500kr

XQ30 :
Man ser ju på de här dockorna att kvaliteten är mycket hög. Jag har inte haft min så länge än men jag har säkert knullat henne hårt ca 200 gånger. Inte ett spår av förslitning. Jag tror hon kommer att hålla längre än mej.
392 dagar sedan

Sexdocka Maxine
19900kr

E33PM :
Jag tror jag har ca fem hundra rundor i min docka sen jag köpte henne från Nibina förra året. Än så länge har hon hållit bra.
389 dagar sedan

Sexdocka Melody
18500kr

R2D2 :
Min gamla docka var av silikon och hon slets ut efter 7 år. Min nya docka från Nibina har 10 års garanti. Hon verkar mer slitstark än min gamla silikondocka. Vi får se om 10 år.
384 dagar sedan

Sexdocka Tamika
18500kr

Patrik :
Min docka är ju inte så gammal än men den verkar hålla mycket bra. Jag kör henne rätt hårt ibland men hon klarar det utan problem. Man vill ju inte behöva hålla tillbaka och det behöver men inte heller.
374 dagar sedan

Sexdocka Tia
18500kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina