SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Sex med sexdockor eller verkliga kvinnor, vilket är bättre?

Basse :
Jag funderar på att skaffa en sexdocka. Hur är de rent sexuellt sett jämfört med verkliga kvinnor? Jag snackar om kvalitetsdockor, inte billiga dockor eller uppblåsbara utan sådana som säljs på den här sajten eller andra likvärdiga dockor. Och jag menar rent sexuellt, alltså inget snack om livsstil och dyl. bara sexuellt.

623 dagar sedan

Sexdocka Sunny
19900kr

PKH :
Själva hålen är definitivt skönare. Det går knappt att jämföra. Sexdockor är mycket mer stimularande. Teknikmässigt beror det ju på vilken verklig kvinna du jämför med. Om vi ska jämföra med en passiv kvinna så är dockan bättre eftersom du gör vad du vill och du behöver inte bry dej om att hon ska ha det skönt. Om vi jämför med en väldigt aktiv kvinna så blir det ju knepigare, då blir det ju hennes teknik som avgör. Speciellt när det gäller avsugningar. Själva hålen är alltid bättre på en sexdocka tycker jag. I 80% av fallen är sexdockor bättre.
622 dagar sedan

Sexdocka Anna
19900kr

Martin :
Sexdockor är bättre än verkliga kvinnor, inte varje gång men 99% av tiden. Jag är 47, jag har haft sexdocka i 6 år. Innan dess var jag i förhållanden med kvinnor och var gift i många år. När jag tänker tillbaka på de bästa knull jag någonsin haft har de varit med verkliga kvinnor, men såna superknull kan jag räkna på fingrarna, en hand räcker. Om du tar ett riktigt bra knull med en verklig kvinna, sånt det blir en gång i månaden ungefär så är det likvärdigt med en sexdocka. Men om man då tar alla rutinmässiga knull och snabbisar som är marginellt bättre än att runka av sej så ju min sexdocka oerhört mycket bättre. Jag har inte knullat en verklig kvinna sen jag skaffade min sexdocka, har inte kännt något behov av att he en verklig kvinna. Det är ju en rätt komplicerad fråga du har ställt och det finns säkert dom som är gifta med en superknullerska som inte håller med mej men jag tycker att sexdockor är bättre i sängen än verkliga kvinnor.
622 dagar sedan

Sexdocka Cathy
19900kr

Anonym :
Jag köpte en sexdocka för att jag var trött på att runka helt enkelt. Jag har haft min docka i snart 10 år nu och jag har haft förhållanden med kvinnor under den tiden och då lägger jag undan dockan, sen tar jag fram henne igen när hon behövs. När jag har en flickvän så föredrar jag henne framför dockan. Som alla har observerat känns själva hålen bättre, men en tjej rör ju mer på sej. Sexdockan är min backup. Innan jag hade docka runkade jag till porr som de flesta. Knulldocka är hundra gånger bättre än att runka till porr. Om jag ska sätta poäng så sätter jag 10 på verklig kvinna, 9 på sexdocka, 1 på att runka till porr.
621 dagar sedan

Sexdocka Celia
19900kr

CO :
Ok 10, 9, 1 ok ok. Men... Nian är ju helt problemfri. Tian gnäller och tjatar hela tiden, och du får ju bara tian om du är snäll. Nian får du om du är världens skitstövel. Jag tar nian.
620 dagar sedan

Sexdocka Francesca
19900kr

M :
Jag föredrar faktiskt sex med sexdockor. Precis som många av er har konstaterat är det stor skillnad på hur bra sex är med olika kvinnor. När du har sex med en docka behöver du bara bry dej om vad du vill ha. Om du har en riktig kvinna som gör precis vad du vill att hon ska göra så kan det ju vara bättre, men det är ju inga kvinnor som gör det, en hora som får betalt kanske men aldrig en flickvän eller fru. Jag gillar att det inte är någon mental stress. Det är bara skönt och perfekt och efteråt är man så tillfredställd, mer tillfredställd än med en riktig kvinna.
620 dagar sedan

Sexdocka Grace
19900kr

Johan :
Min sexdocka är bättre än min fru i sängen. Jag gillar min fru men hon tillfredställer mej inte sexuellt. Vi knullar en gång i månaden ungefär och när vi knullar är det rätt tråkigt sex. Jag knullar min docka 4 till 5 gånger i veckan och när jag knullar dockan är det underbart. Jag tycker det är en bra balans. Frun har allt sex hon vill och jag också. Hon vet inte att jag har en docka. Vem vet, hon kanske har en man-docka :)
619 dagar sedan

Sexdocka Holly
19900kr

Anonym :
En grej som alla verkar glömma är att sexdockor är mycket snyggare än de flesta verkliga kvinnor. Vill du verkligen knulla något som ser ut som ett monster, även om hon är hyffsad i sängen? Inte jag! Aldrig i livet!
619 dagar sedan

Sexdocka Lindsay
18500kr

Anonym :
Sex med sexdockor är bra från första gången, med övning ger färdighet precis som vad som helst. Det är ju som en sport, det är en lätt och rolig sport. Jag har haft docka i snart fyra år och sex med henne är definitivt bättre än vilken verklig kvinna som helst. När jag började fyra år sen var jag inte så duktig annu och verkliga kvinnor var bättre än vad jag hade med dockan, tog inte mer än ett par veckor innan jag kände att dockan var bättre. Jag har varit med några verkliga kvinnor sen jag skaffade dockan men jag föredrog alltid dockan.
617 dagar sedan

Sexdocka Maxine
19900kr

Göran :
Jag har haft min sexdocka i drygt sex år. För ett par månader sen träffade jag en tjej och jag har inte knullat min docka sen dess. Jag saknar henne, hon är bättre än min tjej. Tjejen är ju snäll och så men hon är helt enkelt inte lika bra i sängen som dockan. Vi får se hur det går med tjejen men svaret på din fråga är definitivt dockan, sorry tjejer...
617 dagar sedan

Sexdocka Angela
17400kr

Jonas :
Jag har en sexdocka, har haft henne i ett år. Hon är den näst bästa sexpartnern jag har haft. Jag har legat med 9 kvinnor totalt i mitt liv plus dockan. 8 av kvinnorna (min ex-fru inkluderad) var betydligt sämre än min sexdocka. Den enda som var bättre var en hora som jag betalde för sex när jag åkte på semester själv efter min skiljsmässa. Hon var bättre än dockan, men det var ju hennes jobb. Hon knullar ju flera timmar om dagen och hon kom högt rekommenderad. Hon var svindyr men det var värt det. Bra sexdockor har definitivt kommit ikapp de flesta kvinnor. Sexdockor är inte lika bra som svindyra horor än men den dagen kommer.
616 dagar sedan

Sexdocka Blair
21700kr

Bill :
Verkliga kvinnor är bättre i sängen. Ok ok ibland är dockan bättre men i största allmänhet. Sen är det ju en helt annan grej om det är värt att dom är bättre. Dockor är betydligt billigare i drift. Efter man har pungat ut med tjugotusen kostar dom ingenting utom lite glidmedel. Jo dockor är suveränt sköna jämfört med att runka, men att knulla en verklig kvinna är dock det bästa.
615 dagar sedan

Sexdocka Cecilia
19900kr

Anonym :
Håller inte med dej Bill. Jag har försökt att tala om för mej själv att verkliga kvinnor är bättre med det går inte. Dockor är bättre på sex. Varför? Därför att de är 100% gjorda för sex. Verkliga kvinnor (och män också) är gjorda 2% för sex och 98% för andra saker som t.ex. att jobba, gå, springa, äta... listan är oändlig. Vem är bäst på att jobba? Verklig kvinna! Vem går bäst? Verklig kvinna! Vem är bäst på sex? Självklart sexdockan, hon är ju gjord för sex.
615 dagar sedan

Sexdocka Christina
19900kr

E.C. :
Jag har aldrig provat en riktig kvinna så jag vet inte vilket som är bättre men att knulla min docka är det skönaste jag nånsin varit med om.
613 dagar sedan

Sexdocka Dolly
19900kr

Anonym :
Jag tycker de är ganska likvärdiga. Sexdockor är bätre på vissa sätt och riktiga kvinnor på andra sätt. Den fysiska stimulansen är bättre med dockor, deras hål är skönare. Riktiga kvinnor rör ju på sej så de kan ju göra saker som dockor inte kan. Problemet är ju att riktiga kvinnor inte alltid vill göra de sakerna så då kvittar det ju att de kan eller inte. Dockor vill alltid göra allt de kan göra.
613 dagar sedan

Sexdocka Electra
19900kr

Jocke :
Dockor är skönare att sätta på än riktiga kvinnor för det mesta, det är ju helt enkelt så. Tekniken har kommit ifatt naturen.
610 dagar sedan

Sexdocka Isabelle
18500kr

Jocke :
Om man provar en sexdocka en gång så är man fast. Bra sexdockor menar jag, såna som säljs på den hör sajten eller realdoll eller liknande. De är bättre sexuellt än riktiga kvinnor. Jag blir kritiserad hela tiden av folk som aldrig har provat, klart riktiga kvinnor är bättre säger dom. Påminner mej om en gammal klasskompis på gymnasiet som inte drack. Han babblade jämt om hur löjligt det var att supa, hur man kan ha lika roligt utan sprit. En kväll fick vi honom att prova och vi fyllde honom ordentligt. Efter det var han klassens festprisse. Moralen är att om du provar så är du fast, det finns ingen återvändo.
610 dagar sedan

Sexdocka Lenore
18500kr

Anonym :
Man behöver inte begränsa sej till endast sexdockor eller riktiga kvinnor. Båda är bra, båda är bätre på olika sätt. Jag har en sexdocka och jag har en sambo. Jag använder sexdockan istället för att onanera. Klart dockan är skönare men det berättar jag ju inte för tjejen. Bara säg till henne att dockan är ett runkverktyg som en enorm fleshlight så är hon ok med den.
609 dagar sedan

Sexdocka Melanie
18500kr

SST :
Ok det låter ju bra om tjejen tycker det är ok att du har en sexdocka men jag tror inte dom flesta tjejer tolererar att du har en sexdocka. Jag har en sexdocka men min tjej har ingen aning att jag har en. Om hon får reda på det så får jag antagligen välja. Man ja, dockor är skönare. Det är bäst att ha båda men om jag var tvungen att välja så beror det på hur snäll tjejen är.
609 dagar sedan

Sexdocka Agnes
19900kr

Anonym :
Hon är inte snäll om hon tvingar dej att välja. Om hon låter dej behålla dockan är hon snäll.
609 dagar sedan

Sexdocka Amabel
24900kr

gg5 :
Sexdockor är bättre punkt slut. Fråga vem som helst som har knullat en sexdocka. De kan inte laga mat eller köra dej hem när du är full, men knulla det kan dom :)
591 dagar sedan

Sexdocka Brooke
18500kr

Anonym :
Sex med en bra docka är ungefär lika bra som ett riktigt bra knull med en ung tajt tjej som är bra i sängen. Om du har en sån tjej så grattis på dej men om du inte har tillgång till en sån så är en docka ett bra alternativ. Jag har själv en docka som jag köpte från den här sajten nyligen. Jag köpte henne för jag var trött på att runka och jag hade inte väntat mej att hon skulle vara så bra som hon är. Ok om en kåt läcker 20-åring knackar på dörren och vill knulla så tackar jag ja men det händer inte så ofta.
589 dagar sedan

Sexdocka Candela
24900kr

Anonym :
Dockor är bättre för det mesta men riktiga flickor är inte så kassa heller. Det är så mycket problem med riktiga kvinnor så om det är bra sex du vill ha utan allt krångel som kommer med förhållanden så är dockor bättre.
584 dagar sedan

Sexdocka Chastity
19900kr

Ricky :
Sexdockor är det skönaste sex man kan ha. Hålen är skönare än verkliga kvinnohål, kroppen är helt underbar, de har underbart vackra ansikten, de säger aldrig nej. Klart mycket bättre än verkliga kvinnor på alla sätt!
578 dagar sedan

Sexdocka Eliza
19900kr

Toff80 :
Min docka är från Nibina och hon är klart bättre än vilken kvinna som helst. Jättesköna hål! Sexet är på en helt annan nivå! Jag kan inte uttala mej om andra märken som jag inte har provat men de är säkert bra också.
576 dagar sedan

Sexdocka Gianna
19900kr

Tomas :
Komplicerad fråga. Ok ok, om vi bara ser till sexuell njutning så är det klart dockorna är bättre. Men kvinnor har ju andra bra egenskaper. Jag har en sexdocka (nu gömd på vinden) som jag knullade flitigt innan jag träffade min flickvän. Jag gillar att ha flickvän bättre även om jag ibland saknar den intensiva njutningen man får av en docka. Dockan tillfredställer dej bättre sexuellt men den hjälper inte mot ensamheten som du har när du inte är kåt. Om jag mister min flickvän så är det klart jag hämtar ner dockan från vinden, men jag föredrar att ha en riktig flickvän eftersom jag är en rätt social typ.
568 dagar sedan

Sexdocka Gigi
18500kr

BDD :
Dockor är skönare, mycket skönare... Jag har varit med många kvinnor och jag kan med bestämdhet säga att dockor är skönare. Men om man är kär i en kvinna så är det ju det som gäller. I en perfekt värld hade kvinnor varit lika sköna i sängen som sexdockor men vi lever i en värld av kompromisser.
559 dagar sedan

Sexdocka Hannah
19900kr

Zuuuz :
Jag tycker i alla fall att sexdockor är skönare än kvinnor. Det finns säkert många som inte håller med men har de provat?
558 dagar sedan

Sexdocka Harmony
21700kr

Jerry :
Jag tycker de är ungefär lika bra. Sexdockor är skönare men de rör sej inte som vanliga kvinnor. Problemet med vanliga kvinnor är ju att det är mycket mer krångel med dem. Sexdockor är det ju bara att sätta på hur som helst. Kvinnor har ju egna önskemål. Om man räknar in alla faktorer så är ju dockor bättre men om vi bara snackar om sex så är de lika bra.
558 dagar sedan

Sexdocka Josephine
19900kr

Skönare än kvinnorJa definitivt! Det jag gillar är att man ibte behöver tjata om man vill göra något ovanligt som en kvinna kanske inte går med på.
556 dagar sedan

Sexdocka Juliana
17400kr

Tomas :
Om man aldrig har provat en sexdocka så kan man säkert undra om det kan vara lika bra som en riktig kvinna. När jag är kåt och leker med min docka så känns hon helt verklig. Allt är helt verkligt och otroligt skönt. Det är svårt att beskriva hur nåt sånt här känns för nån som aldrig har provat. Jag skulle aldrig få för mej att vara utan en sexdocka.
556 dagar sedan

Sexdocka Marisol
19900kr

Janne :
Klart sexdockor är skönare än kvinnor. Konstig fråga. Alla som har provat båda vet att dockor är skönare.
555 dagar sedan

Sexdocka Sally
19900kr

XQ30 :
Fråga vem som helst som har en sexdocka vilket är bättre så säger de att dockor är bättre. Dockor är bättre på sex än kvinnor. Det kan vi alla hålla med om.
555 dagar sedan

Sexdocka Stella
24900kr

R2D2 :
Jag har haft sexdocka i snart 8 år och under den tiden har jag inte varit med en enda kvinna. Jag saknar det inte ett dugg. Jag har ett perfekt sexliv och total frihet på samma gång. När har man det med en kvinna? Aldrig.
547 dagar sedan

Sexdocka Sugar
23900kr

Andreas :
Beror på dockan och kvinnan...Min docka är från Nibina och hon är bättre än någon kvinna jag nånsinn har varit med. Jag har inte varit med så många kvinnor i mitt liv. 5 för att vara exakt men de var ungefär lika bra allihop så jag antar att de andra 3 miljarder kvinnorna är ungefär lika bra som de 5 och i så fall väljer jag en Nibinadocka vilken dag som helst.
503 dagar sedan

Sexdocka Sunny
19900kr

GLB :
Ja dockorna är bättre men även om de inte hade varit bättre hade dockor varit fan så mycket bättre än vanliga kvinnor som bara gnäller och klagar och bränner pengar!
312 dagar sedan

Sexdocka Anna
19900kr
SVARA PÅ ÄMNE:
Namn:

Bifoga bild

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina