SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Knulltips

PKH :
Jag tänkte vi kunde starta ett ämne där vi kan dela med oss knulltips för att maximera njutningen av våra sexdockor.

459 dagar sedan

Sexdocka Tia
18500kr

PKH :
Mitt tips är att skaffa en sexgunga. Jag har en som hänger från taket ovanpå sängen. Jag brukar sätta henne i gungan i olika ställningar, superläckert!
459 dagar sedan

Sexdocka Anna
19900kr

Anonym :
Jag har en sån där sexgunga som är en platta som hänger i fyra korta rep. Dom säljs på nätet men jag hittade ingen i Sverige så jag snickrade ihop en själv. Den jag gjorde är inte madrasserad som dom vanligtvis är, min docka klagar inte :) . Jag snickrade ihop den själv och den funkar perfekt. Jag spännde en handduk över plattan för att inte skada min docka. Fördelen är att den svänger mycket fortare än en takgunga. Du kan justera hastigheten genom att ändra replängden.
459 dagar sedan

Sexdocka April
16900kr

T :
Jag har en stor hård skumgummikudde som jag brukar lägga henne över, hon studsar tillbaks lite när jag stöter mot henne på så vis.
459 dagar sedan

Sexdocka Gigi
18500kr

Anonym :
Det är värt att köpa en stor kilformad sexkudde. Du får ut mer av din docka med en kilkudde. Köp en som är stor som en liten fåtölj. De kostar en del men om du har spenderat 20 tusen på dockan så är det värt det, du får ut mer av henne. Det finns hyffsade uppblåsbara om du vill spara pengar, de är ok men håller kanske inte lika länge.
457 dagar sedan

Sexdocka Isabella
14000kr

Powershotman :
Den enda riktiga nackdelen med sexdockor är att de inte rör så mycket på sej. Ett bra sätt att kompensera för det är att ha en sån där discolampa på när du knullar henne. En annan grej är att ha musik på.
412 dagar sedan

Sexdocka Josephine
19900kr

Jeppe :
En sexgunga är ett måste om du har investerat i en sexdocka. Du får ut mycket mer av din investering med en gunga!
404 dagar sedan

Sexdocka Kate
19900kr

Joe :
Jo jag har ett bra tips. Kör in en vibrator i baken på henne innan och knulla henne i fittan. Eller alternativt kör in vibratorn i fittan och knulla henne i baken.
400 dagar sedan

Sexdocka Lenore
18500kr

Garp :
Skitbra tips Joe. Jag provade just, funkar jättebra! Satte in vibratorn där bak och satte henne i gränsle över mej. Man behöver knappt röra på sej.
399 dagar sedan

Sexdocka Maki
19900kr

R2D2 :
Såg en video på nätet ett tag sen där nån hade dockan hängande från taket i en gummikabel. Har inte provat själv och jag hittar inte videon men det såg läckert ut.
383 dagar sedan

Sexdocka Michelle
19900kr

SvenneX :
En takgunga är det viktigaste tillbehöret till din sexdocka. Jag använder min sexgunga kanske hälften av alla rundor.
379 dagar sedan

Feels like Heaven Schaukel
1092kr

Håkan :
Jag brukar sätta henne i soffan med benen isär. Jag gillar andra ställningar också men det är min favorit.
368 dagar sedan

Sexdocka Ophelia
24900kr

Martin :
Om du kollar upp kama sutra positioner på google så hittar du hundratals olika positioner och många av dem funkar perfekt med sexdockor.
367 dagar sedan

Sexdocka Pandora
23900kr

Magnus :
Jag har en jättestor kudde i sängen som jag brukar lägga henne på. Ibland med ansiktet upp och ibland ner. Det blir jättebra eftersom kudden ger henne rörelsefrihet framåt och bakåt. Jag har en takgunga också men jag tycker kudden funkar bättre.
356 dagar sedan

Sexdocka Candela
24900kr

Daniel :
Jag har en sån där stor studsboll som barn hoppar omkring med. Jag har den halvuppblåst. Jag brukar lägga bollen under hennes rumpa eller under magen på henne när vi älskar bakifrån. Det blir perfekt motstånd och studs.
339 dagar sedan

Sexdocka Juliana
17400kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina