SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Sexdockor som träningsverktyg för att bli bättre älskare

Göran :
Anledningen till att jag skaffade mej en sexdocka var att jag ville träna upp mej till att bli en bättre älskare. Jag blev av med oskulden när jag var 28 och det var en katastrofal upplevelse, jag var urkass i sängen. Sen blev några fler liknande fiaskon med andra kvinnor. Om jag hade varit bättre i sängen hade de kvinnorna kanske inlett ett djupare förhållande, men det blev aldrig något av. Det är viktigt för kvinnor att deras man är bra i sängen även om de inte medger det. När jag var 33 köpte jag en sexdocka och det tog faktiskt inte så länge innan jag kännde att jag hade blivit hyffsat bra på sex. Nästa gång jag fick en kvinna i säng blev det perfekt, vi är sambo nu. Och det är tack vare sexdockan. Jag har henne inpackad i en låda på morsans vind ifall ifall hon behövs igen en dag.

20170208

Sexdocka Tia
21500kr

PKH :
Grattis Göran... Det var en smart ide att lägga undan dockan på morsans vind.
20170208

Sexdocka April
18900kr

Anonym :
Jag brukar ta tid på mej själv hur länge jag kan knulla min docka innan jag kommer, man märker skillnaden alltså. Det är suveränt bra sexträning.
20170208

Sexdocka Cherry
21500kr

Anonym :
Finns det några träningsprogram man kan följa om man vill träna upp sig?
20170208

Sexdocka Harmony
24700kr

Nisse :
Jag använder min sexdocka som ett sportredskap. Jag knullar henne hårt i minst 15 minuter innan jag avslutar, håller mej i form på ett kult sätt. Jämfört med en motionscykel så är det betydligt roligare.
20170211

Sexdocka Amelia
21500kr

Anonym :
Jag tycker att ju längre jag har hållt på att knulla min sexdocka desto bättre är det att hålla på att knulla henne. Jag vill inte ha vanliga kvinnor längre, jag föredrar min docka. Jag är säkert världens bästa älskare vid det här laget men so what! Jag föredrar dockan, va fan ska jag jaga kvinnor för?
20170213

Sexdocka Uma
21500kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina