SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Är vänsterprassel med sexdocka otrohet?

Johan :
Jag har en fråga som jag skulle vilja ha svar på från kvinnor som läser det här. Om jag är gift och har en sexdocka som jag har sex med på sidan om tycker ni jag är otrogen?

619 dagar sedan

Sexdocka Harmony
21700kr

Petra :
Ja
619 dagar sedan

Sexdocka Josephine
19900kr

Hannah :
Nej det tycker jag inte. Otrohet är när du är med en annan människa. Var drar man annars gränsen. Alla gifta män onanerar på sidan om, om det är otrohet så är ju alla män otrogna. Jag leker med vibratorer på sidan om, jag tycker inte jag är otrogen.
619 dagar sedan

Sexdocka Juliana
17400kr

Anonym :
Jag tycker inte du är otrogen men ni kanske har problem i äktenskapet om du behöver en sexdocka på sidan.
619 dagar sedan

Sexdocka Marisol
19900kr

DD :
Dockan du har köpt... Ser den ut som din fru? I så fall tycker jag det är ok, till och med mostatsen till otrohet. Om dockan ser ut som din fru är det ju bara du som vill ha mer av henne. Om dockan du har köpt ser helt olik ut så kan man ju argumentera att du vill ha någon annan. Om du har varit en smart pojke och köpt en som liknar din fru så kan du använda det argumentet när du åker fast en dag. Om hon ser annorlunda ut så vore det klokt att i alla fall ändra håret så det ser ut som din frus. För eller senare hittar hon din docka eller kommer på er i akten och då är det bäst för dej att hon liknar henne.
619 dagar sedan

Sexdocka Sally
19900kr

Göran :
Ok du vill ha svar från kvinnor men jag har ändå lite input angående det här. När man kommer till punkten i ett förhållande där man behöver mer än sin fru eller tjej är det då inte bättre att man knullar en docka än en annan kvinna?
617 dagar sedan

Sexdocka Stella
24900kr

S :
Om det inte är otrohet att onanera så är det ju heller inte otrohet att knulla en sexdocka. Jag tycker det är ok.
614 dagar sedan

Sexdocka Sugar
23900kr

Göran :
Att du har ett högre sexbehov än din fru är inte ditt fel. Om hon inte vill uppfylla dina behov är det självklart att du gar full rätt att skaffa en sexdocka. Om du svälter och inte får mat av din fru är det då fel att göra en macka? Nej det är inte fel, och sex är på samma vis. Du har behov och de försvinner inte automatiskt, män måste knulla annars blir de knäppa i huvet. Det är ingen fru som vill att hennes man ska bli galen, gör din fru en tjänst och knulla en docka.
612 dagar sedan

Sexdocka Sunny
19900kr

RRCCR :
Självklart inte! Du har sexdockan för perfekt sex. Frugan är kul att ha som vän och livspartner men hon blir aldrig lika bra på sex som en sexdocka. Du lever bara en gång, du har rätt till ett underbart sexliv. Om du får det från din fru så grattis på dej men de flesta får inte det, det är där sexdockan kommer in.
560 dagar sedan

Sexdocka Anna
19900kr

Jonas :
Skit samma vad folk tycker. Frågan är vad du ska göra om du inte får tillräckligt med sex från frun. Kvinnor verkar tro att vår sexualdrift kan stängas av som en vattenkran. Fem sex gånger i veckan behöver jag någon form av sex annars blir jag otrevlig att vara med. Jag runkar av mej för det mesta men jag känner att jag behöver mer. Jag står nu inför valet att köpa en sexdocka eller skaffa en älskarinna. Jag vill inte komplicera mitt liv med en älskarinna så jag har beställt en docka från Nibina till min brors adress. Hon kommer nästa vecka och jag ska ha henne hos brorsan. Otrohet eller inte män är män!
554 dagar sedan

Sexdocka Cathy
19900kr

Roffe :
Tack för frågan och era åsikter. Går med samma fråga och tanke om otrohet, oro för om jag har onormalt stor sexlust... Så att jag måste skaffa mig en docka? Vill inte vara otrogen, men det kanske man är i blotta tanken på sexuellt umgänge med en annan kvinna?
Nåväl, funderar vidare så får framtiden utvisa hur det blir.
165 dagar sedan

Sexdocka Celia
19900kr

Flupp :
Nej det är inte otrohet att ha en sexdocka på sidan om! Om tjejen bara vill ett par gånger i veckan och jag behöver sex varje dag vad ska jag göra då? Jag har runkat så mycket i mitt liv och det tillfredställer mej inte. Ståndet går ner men i huvet är jag lika kåt efteråt. Om jag inte får knulla en gång om dagen kan jag inte fokusera på något annat! Min sexdocka är en perfekt lösning tycker jag. Jag föredrar sex med dockan över tjejen men när tjejen vill säger jag aldrig nej för jag är en gentleman!
157 dagar sedan

Sexdocka Francesca
19900kr
SVARA PÅ ÄMNE:
Namn:

Bifoga bild

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina