SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Min sexdocka är en del av mej

B :
Det är säkert fler än jag som känner på det här viset. Min sexdocka har blivit en del av mej, precis som min telefon eller min bil. Om man inte har sin bil eller telefon känner man sej helt handikappad, jag känner likadant om jag inte har min sexdocka. Jag har henne i soffan på dagen och bär in henne i sängen på kvällen. Jag har haft ett otal förhållanden med riktiga kvinnor men min docka är bäst. Alltid lojal och villig. Jag fattar alltså inte riktigt vad det är för fördelar med riktiga kvinnor? Och nu flummar jag bort från min poäng men ändå...

617 dagar sedan

Sexdocka Grace
19900kr

Observatören, yes again :
Du är inte ensam,en hel del här inne som har samma känsla som du om sin docka, har själv blivit ganska så fachinerad över att en docka kan komma att stå så nära sin husbonde, och alla beömmelser dom formligen öser över sina älsklingspartners.

Blir själv snart ägare till en goding,återstår då bara att se hur man själv blir i tankarna om sin docka,hoppas på ngn form av''kärlek'',så man åtm. Till en viss del kan frigöra sig från det påtagligt besvärande behovet av kvinnor och till ens egen flickvän, haleuja och Amen
217 dagar sedan

Sexdocka Holly
19900kr
SVARA PÅ ÄMNE:
Namn:

Bifoga bild

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina