SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Sexdockor förhindrar könssjukdomar

Anonym :
Varför är det inget snack om hur sexdockor förhindrar spridning av könssjukdomar. Jag tycker alla skulle få en sexdocka av landstinget för att förhindra spridandet av olika könssjukdomar.

616 dagar sedan

Sexdocka Lindsay
18500kr

Göran :
Jag vet inte om du menar allvar men iden är inte helt dum. Jag tvivlar dock på att landstinget skulle betala för en hyffsad sexdocka, kanske en fleshlight eller en uppblåsbar, men såna håller ingen borta från kvinnor.
616 dagar sedan

Sexdocka Maxine
19900kr

123 :
Var kan jag ansöka om min sexdocka?
616 dagar sedan

Sexdocka Angela
17400kr

Anonym :
Hur ofta får man ny sexdocka från landstinget? Vad händer med de begagnade sexdockorna, skickas de till män i tredje världen?
616 dagar sedan

Sexdocka Blair
21700kr

Tomas :
Haha! Men allvarligt talat så är sexdockor mycket bra från det perspektivet. Om alla hade en sexdocka så hade vi inte haft aids. Klart att det fortfarande hade förekommit högrisksex men betydligt mindre. Jag har en sexdocka. Jag jagar inte kvinnor längre, det tar för mycket tid och energi.
616 dagar sedan

Sexdocka Cecilia
19900kr

Anonym :
Det går att få könssjukdomar från sexdockor om man delar dem med andra. Rengör alla använda hål extra ordentligt om du delar docka med någon.
616 dagar sedan

Sexdocka Christina
19900kr

Anonym :
En av anledningarna till att jag skaffade en sexdocka är att jag har bacillskräck.
616 dagar sedan

Sexdocka Dolly
19900kr

Hannah :
Det här med att man skulle få en gratisdocka från landstinget... Om det går att påvisa att det medför en positiv mental och psykologisk förändring så skulle det kanske gå, och det har ju faktiskt påvisats. Inte så mycket av smittoskäl men mer av mentala hälsoskäl. Om man är ensam blir man lyckligare med en realistisk sexdocka, men det är inte alla som har råd med 20 tusen och då kan landstinget kanske hjälpa till.
616 dagar sedan

Sexdocka Electra
19900kr

Zuuuz :
Ja om alla hade sexdocka skulle det inte finnas könssjukdomar. Inte bara det men det är bra konditionsträning också.
545 dagar sedan

Sexdocka Isabelle
18500kr
SVARA PÅ ÄMNE:
Namn:

Bifoga bild

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina