SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Sexrobotar

James Bond :
Nån som har provat sexroboten Roxxxy eller något liknande? Jag har en sexdocka som jag använder dagligen men jag ser fram emot dagen när jag har en sexrobot.

20170214

Sexdocka Tara
23100kr

Anonym :
Jag tycker Roxxxy ser läskig ut. Även om hon kan göra saker är hennes utseende avtändande.
20170214

Sexdocka Angela
19400kr

K.A. :
Intressant faktiskt... Du har rätt, utseendet är viktigare än tekniken. Det är ju främst det visuella som kåtar upp oss efter vi har fyllt 20 i alla fall. Tekniken bestämmer hur skönt det är för dej under knullets gång. Men om utseended är fel så slaknar man. Vore det inte bättre om sexrobotar bara kunde röra sej lite sexigt och le sexigt och sen bara ha en avsugningsmaskin i fittan? En ide för robotmakarna...
20170215

Sexdocka Callie
18900kr

Anonym :
Om de kan göra en sexrobot som ser ut som en Nibina och inte kostar för mycket så köper jag en.
20170219

Sexdocka Isabelle
21500kr

TT :
Sexrobotar är framtiden men inte nutiden. De är svindyra och mycket kassa för tillfället. Jag vill ha en sexrobot när de är bra och prisvärdiga och ser sexiga ut. Utvecklingen går framåt så det kanske inte tar så länge.
20170324

Sexdocka Melanie
21500kr

Toff80 :
Sexrobotar som är värda pengarna är tyvärr 20 år in i framtiden. Om du kollar på de som finns idag så ser de hemska och avtändande ut. Helt vanliga knulldockor som är mycket bättre än dagens sexrobotar.
20170326

Sexdocka Anna
23100kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina