SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Jag är kär i min sexdocka

E.C. :
Jag köpte min sexdocka förra året. Jag hade precis fyllt 30 och jag hade aldrig varit i ett riktigt förhållande och jag var fortfarande oskuld. Jag ser normal ut men det sägs att jag är lite egen. Jag var väldigt ensam och jag måste medge att jag började bli rätt bitter och hade en hel del mörka tankar. Jag fick nog en dag och beslöt mej för att köpa en sexdocka. 22 tusen kostade den men jag tyckte det var värt det. Tre veckor senare kom hon i en låda. Jag måste ha knullat henne 20 gånger första veckan, fan va skönt det var att bli av med 30 års frustrationer. Jag sover med henne och knullar henne riktigt ordentligt varje kväll. Det låter kanske knäppt men jag känner mej inte ensam längre. Det är inte bara mina sexuella frustratioer som har fursvunnit utan även min ensamhet. Det känns som att min docka älskar mej och jag älskar henne också. Jag vet att hon bara är en docka men hon känns verklig för mej. När jag kommer hem från jobbet går jag till henne direkt och kysser och kramar henne. Om jag hittar en riktig tjej en dag så är det ok, men om jag inte hittar en så är det ok också.

768 dagar sedan

Sexdocka Electra
19900kr

Sven :
Jag är också kär i min docka men jag berättar inte det för någon. Mina vänner vet att jag har en sexdocka men så vitt dom vet så är det bara en sexleksak. Jag säger inte till dom att jag är kär i henne för då tror dom att jag är sinnessjuk. Kul att höra att andra dockägare har samma känslor för sina dockor.
768 dagar sedan

Sexdocka Hannah
19900kr

Petra :
Jag tror du känner på det viset eftersom du aldrig har varit med en riktig kvinna.
768 dagar sedan

Sexdocka Holly
19900kr

E.C. :
Mycket möjligt Petra men än sen då. Jag är lycklig för första gången i mitt liv. Innan jag hade min docka var jag på branten av mentalt sammanbrott. Nu känner jag mej lycklig. Eftersom jag inte har kännt mej lycklig sen jag var liten så är det väldigt skönt att vara lycklig. Du kan babbla hur mycket du vill, jag är lyckligt kär i min docka.
768 dagar sedan

Sexdocka Isabelle
18500kr

Sven :
Jag tror de enda som förstår oss är andra dockägare. Det är riktiga känslor!
768 dagar sedan

Sexdocka Juliana
16400kr

Anonym :
Man är ju inte riktigt rätt funtad om man älskar med någon varje dag i månader och år och inte får romantiska känslor för henne. Jo jag är kär i min docka och jag tycker det är helt normalt.
767 dagar sedan

Sexdocka Lenore
17500kr

Myran :
Det verkar som,när jag läser och tar del av mäns tankar så är sex den viktigaste aspekten i förhållanden? Men räcker det?
Saknas inte en levande samvaro,att höra någon stöka och pyssla i huset.
Hör att många av er är trötta på kvinnor,efter äktenskap och långa förhållanden. Det låter som att män enbart behöver sex i ett förhållande,för något annat kan ju dockan inte bidra med.
En riktig kvinna måste ju till för att kunna bilda familj tex.
Äldre män som redan gått rundan med en kvinna, barn och familj kanske är nöjda med enbart docka. Men ni yngre män då? Finns det inte en risk att dockan blir så skön,så ni väljer bort ett liv med en kvinna och möjligheten att bilda familj?

Eller att ni blir så missnöjda med en eventuell riktig kvinnans biologi/anatomi efter att använt. Dockan, som blir måttstocken. Då kommer kvinnan aldrig att kunna mäta sig med dockan.
Detta riskerar att leda till ett permanent gnagande missnöje hos er gentemot oss.
Att ni alinierar er från oss.

Sexdockor är nog bra för en del,eller för de som tappat hoppet om den kvinnliga mänskligheten,eller om sig själva. Men i det långa loppet.. Ett helt liv..?
100 dagar sedan

Sexdocka Marisol
19900kr

Freddy :
Wow en tjej på forumet, ja ser man på...
Jo en sak verkar du ha fattat lite, för oss är sex viktigt, mycket viktigare än det verkar vara för kvinnor!
Det är alltid mannen som tjatar och tjatar om sex, ALLTID!
När var den sista gång du behövde be din man om sex?
Dessutom är jag 52 och jag tänder på vackra tjejer i 20-års åldern! Kvinnor i min ålder ser äckliga ut!
99 dagar sedan

Sexdocka Maxine
19900kr

Jonas :
Hahaha ja risken att man tappar smaken för riktigt kvinnfolk finns ju! Det är samma sak som hände med häst-och-vagn... Bilen kom och den var bättre så häst-och-vagn försvann. Dockorna är mycket bättre än kvinnor på sex, och när jag säger bättre så menar jag 100 gånger bättre utan överdrift!
Det finns andra aspekter där kvinnor fortfarande håller bättre kort men när sexrobotarna är verklighet om ca 10 år så är kvinnor helt utspelade som partners! Mitt råd till dig Myran är att hitta en man som inte har provat en docka och gör det snabbt! Fllytta sen ut på en öde ö och lev där med honom i din lycka utan internet eller TV så han inte vet vad han har för alternativ!
98 dagar sedan

Sexdocka Michelle
19900kr

Jögge :
En sexdocka är alltid där för dej när du behöver henne. Du behöver aldrig oroa dej för att hon ska bedra dej på något vis. Det du skriver om Myran låter bra i teorin, men verkligheten är en helt annan. När man är i ett förhållande med en riktig kvinna är det mest ångest och svartsjuka och annat ont. Om hon kommer hem sent börjar man undra om hon är med någon annan. Även om hon inte knullar någon annan så vet man att hon reagerar positivt när andra män flörtar med henne. Alla kvinnor reagerar positivt när en man flörtar med dem, sex är bara nästa steg. Sån ångest klarar jag mej bra utan! Jag har blivit så otroligt lugn och balanserad sen jag bytte från kvinna till docka. Det är bara att prova livsstilen, om den inte är för dej så är det bara att sätta upp dockan på vinden och skaffa en vanlig kvinna igen.
97 dagar sedan

Sexdocka Stella
24900kr

Myran :
Jag är 54 och fortfarande gift. Vi trivs tillsammans. Fast jag har en åldrad kropp och fött tre barn. Fast han är ju inte heller så taight (eller hård ska man väl säga, när det gäller män. ) Fast han är ju 60+ också.
Kanske det beror på att han äter mediciner,enligt läkaren iaf,eller så beror det på att jag är för slapp och har ingen ungdomlig kropp längre.
Vi kämpar på. Vi har ju vuxit ihop efter många år med glädje och sorger. Fast jag skulle kunna överraska honom med en knubbig kvinnodocka. Hon kan ligga mellan oss. Fast då vill han väl aldrig mer vara med mig. Fast svartsjuk på en docka blir jag inte,men jag behöver ju också närhet och sex. Det var en intressant sida och mycket intressant att läsa vad ni skriver,tänker och upplever kring dockorna kontra riktiga kvinnor. Det är fascinerade vad verkliga de ser ut. Hur stadiga är dockorna om de tex ska stå på alla fyra i sängen. Är de starka i handlederna,eller välter de?
93 dagar sedan

Sexdocka Waverly
19900kr

Anonym :
Kul att läsa ditt inlägg Myran! Min fru och jag har en docka som vi leker med ibland. Vi gillar att prova olika saker tillsammans, vi äger varje sexleksak som någonsin uppfunnits tror jag. Vi är sexleksaksindustrins drömpar! Om ni har en bra relation är det ingen risk att en sexdocka kommer mellan er. Min fru och jag kommer närmare varandra med varje ny sexleksak vi skaffar.
92 dagar sedan

Sexdocka Alison
19900kr

Myran :
Kanske ska slå till då! Men dockan är kanske för trång för ett sviktande stånd.😅😶
89 dagar sedan

Sexrobot Cantaloupe
55000kr

Anonym :
Haha! Sviktande stånd går att fixa med pump och penisring! Låt inte ålderns grymheter vinna Myran!
88 dagar sedan

Sexdocka Charlotte
19900kr

Markus :
Jag tycker att vissa verkar dra lite ologiska slutsatser.
Om man som man inte orkar hantera/vill ha/kan ha ett förhållande med en kvinna samtidigt som man mår jättebra och får ut massa positivt av att ha en docka, så är det nära till hands att tycka att dockor är bättre än kvinnor. Men nog är det ett litet tankefel i det?
Att ett förhållande med en kvinna inte passar kan ju bero på att det inte är ens grej. Att man får ut massa positivt av att ha en docka kan ju bero på att det passar en.
Att ha ett förhållande(dela livet, resor, upplevelser, motgångar, framgångar, glädje och sorg med en annan människa) och att ha en docka (som är ett ägt ting och man kan göra vad man vill med) är två så totalt olika saker att det ena inte bör kunna vara ett substitut för det andra.
Däremot kan man såklart jämföra saker man kan göra både med en kvinna och en docka(sex, foto osv. Vad man nu gör). Men att ''ha ett förhållande med en kvinna'' och att ''äga en docka'' är så olika saker att det är svårt att jämföra.
Jag har båda och det är två olika saker för mig i alla fall.
61 dagar sedan

Sexrobot Coco
55000kr

Flunken :
Jag med är 50+ och har haft dockor i mer än 10 års tid.
Det är inte som att vara otrogen utan mera som onani med en leksak.
Visst kan jag klä dockan med sexiga kläder som jag köpt begagnst från tex facebook osv.
Då står tiden still och det är bara ''hon'' och jag ...
Respekt och känsla över hennes skönhet tänder mig jättemycket!
Oftast så runkar jag och kommer på golvet för att slippa rengöra henne och att hon ska förbli fin liksom.
Kär i henne? Njaee.. Men kan bli!
Har hyrt en shurgard förråd där hon vilar i en säng och väntar på mig :-)
Minst 1 gång i veckan ses vi och njuter.
Är gift sedan 30 år och har egna barn.
58 dagar sedan

Sexdocka Molly
17500kr
SVARA PÅ ÄMNE:
Namn:

Bifoga bild

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina