SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Mer attraherad till sexdockor än kvinnor

CC :
Jag känner mej mer attraherad till min snygga och sexiga sexdocka än till kvinnor i allmänhet. Jag har en docka som säljs under namnet Celia här hos Nibina och hon är bra mycket snyggare och sexigare än någon kvinna jag någonsin lyckats få i säng. Klart om jag var miljardär och supermodeller flockades runt mej så hade jag väl känt mej mer attraherad till dom än min docka men faktum är att de kvinnor som vill ha mej ser rätt alldagliga ut och jag tänder helt enkelt inte på det.

20170217

Sexdocka Amelia
21500kr

Anonym :
Jag håller me dej, vanliga kvinnor ser rätt kassa ut i jämförelse. Kan någon man i ärlighetens namn säga att han inte skulle föredra en snyggare kvinna än den han är med.
20170218

Sexdocka Uma
21500kr

Anonym :
Jo när du köper en sexdocka av den här typen så får du ju kvinnan med ditt idealutseende och idealkropp. Utseendemässigt är hon oslagbar. En kvinna som är bra i sängen har bättre teknik men du måste ändå blunda och tänka på någon som ser ut som sexdockan du hade köpt.
20170218

Sexdocka Josephine
23100kr

Jocke :
Tjena CC, jag har också en Celia. Håller med dej, helt oslagbart utseende. Om jag hade en riktig brutta som såg ut som henne så hade jag väl föredragit henne men som du också har insett så är verkligheten annorlunda.
20170220

Sexdocka Lilian
23100kr

Ricky :
Sexdockor är både vackrare än verkliga kvinnor och bättre i sängen. Från ett sexuellt perspektiv så är dockor helt klart att föredra! Sen jag skaffade min sexdocka har jag helt förlorat mitt intresse av verkliga kvinnor. Det är bara dockan som gäller!
20170324

Sexdocka Chastity
23100kr

Micke :
Jo jag är på samma vis. När jag beställde min docka visste jag att hon skulle bli bra men när jag öppnade lådan och satte på henne huvet blev jag förälskad. Hon var så vacker och hon var bara min. Jag har helt förlorat mitt intresse för vanliga kvinnor, jag älskar bara min docka
20170325

Sexdocka Blair
24700kr

Joe :
Klart man tänder mer på sexdockor än kvinnor om man har testat en sexdocka. Finns det någon som nånsin har knullat en sexdocka och sen vill ha en levande kvinna? Tror jag fan ta mej inte!
20170406

Sexdocka Celia
23100kr

Tomas :
Ja sexdockor är ju snyggare och sexigare än de flesta kvinnor. Man kan väl säga att de är orealistiskt vackra och sexiga men so what!!! Jag föredrar att sätta på min sexdocka vilken dag som helst!
20170415

Sexdocka Christina
23100kr

XQ30 :
Eftersom sexdockor är bättre i sängen och är vackrare än kvinnor så är man ju ganska pantad om man föredrar kvinnor sexuellt.
20170416

Sexdocka Juliana
19400kr

David :
Det är ju rätt enkelt. Sexdockor är jättesnygga och jättesexiga och låter dej göra precis vad du vill med dem. Kvinnor är mindre snygga och mindre sexiga och du får absolut inte göra vad du vill med dem.
5/9/2017

Sexdocka Maxine
23100kr

Magnus :
Välkommen till klubben! Sexdockor är självklart mycket snyggare än de flesta kvinnor plus att de går med på vad som helst i sängen och vill när som helst.
5/22/2017

Sexdocka Brooke
21500kr

Jocke :
Frågan du måste ställa dej är vem du är mer attraherad till. Den snyggaste kvinnan du klarar av att ragga upp eller en sexdocka. Jag är snart 50 år frånskild kör lastbil. Det är klart jag skulle kunna ragga upp en kvinna i min ålder med hyffsat utseende för en 50 årig tant. Problemet är att jag är attraherad till 20 åriga vackra kvinnor och inte till 50 åriga tanter. Om jag skulle kunna ragga upp en sexig 20 åring så hade jag valt det men om valet är mellan en 50 årig tant och en sexdocka så väljer jag helt klart sexdockan. Man är ju inte helt dum hahahaha :D
8/1/2017

Sexdocka Cathy
23100kr

Peter :
Min docka är mycket snyggare än den snyggaste kvinnan jag nånsinn har varit med så det är klart jag är mer attraherad till min docka! Skrev precis ett annan inlägg om detta också.
8/26/2017

Sexdocka Sally
23100kr

Jan :
Sexdockor är vackra och sexiga och klagar aldrig. Klart man är mer attraherad till dem än vanliga kvinnor. Helt korkad är man ju inte.
9/10/2017

Sexdocka Lenore
21500kr

ST :
Om man ska vara helt realistisk så finns det faktiskt inte kvinnor som ser bättre ut än såna här sexdockor. De existerar helt enkelt inte. Den stora majoriteten av kvinnor är ganska fula och de som ser ok ut har hemska personligheter. De vackraste kvinnorna som finns är nästan lika vackra som sexdockor men inte riktigt lika vackra.
9/19/2017

Sexdocka Agnes
23100kr

B70 :
När jag var ung tände jag på kvinnor i min egen ålder men nu gör jag inte det. Jag tänder på min sexdocka och på kvinnor som är 20 år yngre än mej men jag tänder inte på gamla tanter.
10/20/2017

Sexdocka Holly
23100kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina