SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Skräddarsydda huvuden

Headhunter :
Finns det någon i Sverige eller i närheten av Sverige som tillverkar totalt skräddarsydda huvuden för sexdockor. Min fru dog för tio år sedan och jag har köpt den sexdockan som likar henne mest men det är ju inte exakt samma. Jag undrar om det är någon som gör huvud baserat på fotografier av riktiga människor?

612 dagar sedan

Sexdocka Blair
21700kr

Göran :
Det finns några tillverkare i USA som gör sånt. Tror inte det skulle kosta så mycket att ha dem att skicka ett huvud på posten. Bara så du vet så brukar såna huvud inte ha en riktig munöppning, de kan alltså inte suga av dej.
612 dagar sedan

Sexdocka Cecilia
19900kr

Headhunter :
Jo det skulle funka bra. Är det nån som har beställt ett sånt huvud som kan rekommendera någon, vad brukar ett sånt huvud kosta?
612 dagar sedan

Sexdocka Christina
19900kr

Anonym :
Om man köper en docka med ett fett ansikte och skalar bort från det för att få det att se ut som man vill blir det bra då eller har de någon slags ytbehandling?
609 dagar sedan

Sexdocka Dolly
19900kr

B :
Det går men det går bara med TPE, det går inte med silikon. Nyare dockor är mest TPE men det finns fortfarande silikon tillverkare så var försiktig. Äldre dockor brukar vara av silikon. Nibina är TPE men om du köper från någon annan kolla först att det är TPE annars funkar det inte. TPE är plast som beter sig som gummi, det innebär att det går att smälta och när det kallnar igen så blir det som nytt. Silikongummi bränns om du försöker smälta det och det blir förstört. Innan du sätter igång med din plastkirurgi så är det bra att öva på något annat först. Köp en billig lösfitta av TPE att öva på först. Sen kan du försiktigt skala bort från dockans ansikte och smälta ytan lite så att den blir len och fin. Jag har aldrig gjort något sånt så jag vill inte lova men teoretiskt sett ska det funka.
609 dagar sedan

Sexdocka Electra
19900kr

Anonym :
Det finns så många olika huvuden att välja mellan så det går att hitta rätt ansikte om du bara letar tillräckligt länge. Hos Nibina finns det ca 150 olika huvuden att välja mellan och det går lätt att adjustera smådetaljer med ögonfärg, smink, hår mm.. Det är standardanskutningar så det går lätt att sätta på ett huvud från en annan tillverkare om du hittar nåt du gillar bättre. Det finns så många standardhuvuden och så många olika variationer att det blir mycket likt det du vill ha.
606 dagar sedan

Sexdocka Isabelle
18500kr

Anonym :
Jag försökte andra på utseendet med knivar och lim. Total katastrof! Jag rekomenderar inte att göra det. Jag köpte ett nytt huvud till min docka efter jag pajade det gamla huvet.
602 dagar sedan

Sexdocka Lenore
18500kr

Anonym :
Jo det går att få huvud som görs efter foton på riktiga kvinnor och som har en fungerande avsugningsmun. De kostar ca 20000, men jag vet inte om de finns att få i Sverige.
584 dagar sedan

Sexdocka Melanie
18500kr

Darth Vader :
Om huvudet inte behöver klara avsugningar är det faktiskt inte så svårt att gjuta ett huvud själv. Det enda svåra är att göra ett ansikte i lera eller liknande som du sen gör en avgjutningsform av. Om du har personen du vill efterlikna kan du göra en gipsavgjutning av hennes huvud men om du inte har tillgång till henne på det viset kan du hitta en lokal konstnär, de kan göra ett realistiskt lerhuvud åt dej för en tusenlapp, tar ett par timmar om man vet vad man gör. Sen gör du en gipsform av huvudet. Sen häller du i geggan som du har blandat ihop av ingredienserna du har köpt på nätet. Mycket viktigt att du sätter i ett ankare med invändiga gängor så du kan skruva på huvudet när du är klar. Efter det har stelnat är det bara att måla på make-up. Jag har hoppat över en mängd småsteg men det finns tonvis med info om hur man gör på nätet. Det svåra är att göra en funktionell mun men om det inte behövs så är det ganska enkelt. Lycka till.
581 dagar sedan

Sexdocka Agnes
19900kr

Nisse74 :
Jag försökte göra ett huvud själv det blev hemskt. Tur att jag har det gamla huvudet kvar. Jag tror man måste vara bra på såna grejor om det ska bli bra resultat. Darth, om du är bra på att göra huvuden och resultaten är bra så kan du ju tjäna pengar på att göra huvud.
579 dagar sedan

Sexdocka Amabel
24900kr

R2D2 :
Alltså det finns ju hundratals standardhuven att välja på och dessutom kan du välja ögonfärg och hår så om det är ett vackert ansikte du vill ha så behöver du inte ha ett skräddarsytt huvud tillverkat.
546 dagar sedan

Sexdocka Brooke
18500kr

SvenneX :
Jag tyckte det fanns så många huvuden hos Nibina att det var svårt att välja mellan alla standardhuvuden så jag köpte ett extra huvud i slutet och nu har jag två huvuden till min docka. Varför skulle man behöva ett skräddarsytt huvud?
543 dagar sedan

Sexdocka Candela
24900kr

Mohamed :
Huvudena som finns redan är ju jättesnygga allihop. Vad ska man med specialhuvuden till?
537 dagar sedan

Sexdocka Chastity
19900kr
SVARA PÅ ÄMNE:
Namn:

Bifoga bild

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina