SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Sexdocka som investering

JM :
Jag har tänkt köpa en sån här docka. Det är rätt dyra och det verkar vara en mindre investering. Den jag har tänkt köpa kostar 21500 och jag undrar hur många år den håller så jag kan räkna ut kostnaden per dag.

425 dagar sedan

Sexdocka Anna
19900kr

gg5 :
Jag antar att din docka är från Nibina och i så fall får du 10 års garanti för fabrikationsfel. De håller längre än så men under årens lopp kan de behöva reparationer då och då. De är inte maskiner så reparationer är rätt lätta, inte som en bil. Du kan hitta 1000tals videos på youtube där folk fixar sina dockor. Om du dessutom köper en docka med löstagbar fitta så kan du byta ut den när som helst. Du kan helt lätt räkna med 20 år eller mer. Om vi säger 20 år så blir det ca 3 kr om dagen.
425 dagar sedan

Sexdocka April
16900kr

Anonym :
Själva materialet (TPE) håller oerhört länge, det som kan skada henne är kraftiga stötar och felaktig förvaring. Om du förvarar henne rätt så håller hon tills du dör. Om du råkar skada henne så går det att fixa henne rätt lätt men hon kan ju få ett ärr. 20 år sa du, ja det kan stämma. Om du hanterar henne väl så håller hon längre än så. Ett annat sätt att se på det finansiella är att du köper henne för ca 20000 och sen har du henne gratis hela livet.
425 dagar sedan

Sexdocka Gigi
18500kr

Tim :
Orelaterat kanske men det du nämnde om livslängd innebär också att du antagligen aldrig kommer att köpa en ny docka. Även om din docka har några ärr om 20 år så kommer du att älska henne precis som man älskar en gammal bil man har haft i 20 år.
425 dagar sedan

Sexdocka Isabella
14000kr

Micke :
OK, en docka kostar 20 till 25 tusen men du sparar en helvetes massa pengar som du hade spenderat på en kvinna. Inte bare direkt utan också indirekt. Direkt är mat, kläder mm, indirekt är att du måste ha större bostad, större bil mm. Sexdockor sparar en jädra massa pengar. Du betalar 20 tusen sen är det bara glidmedel och puder och lite lim då och då.
414 dagar sedan

Sexdocka Josephine
19900kr

Jerry :
Om du räknar ut hur många gånger du kommer att knulla din docka och delar priset med det så får du din kostnad per knull. Om din docka kostar 20.000 och om du räknar på 20 år5 knull i veckan så blir det 3 kronor och 85 öre per knull. Alltså ca 4 kronor per knull.
394 dagar sedan

Sexdocka Kate
19900kr

Min sexdocka är den bästa investeringen jag nånsin gjort. Om man är singel är det nåt man måste ha. Om huset brinner räddar jag sexdockan först!
393 dagar sedan

Sexdocka Lenore
18500kr

Anders :
Ok så det kostar tre-fyar kronor om dagen att äga en sexdocka om man bryter ner det på 20 år. Om du då jämför vad det kostar att ha en flickvän eller en fru så ser du hur mycket du sparar. Det handlar om mycket stora belopp.
385 dagar sedan

Sexdocka Maki
19900kr

Peter :
Hur du än räknar så är det ofantligt mycket billigare att ha en sexdocka än att hålla sej med en riktig kvinna. Går inte ens att jämföra!
264 dagar sedan

Sexdocka Michelle
19900kr

Daniel :
Det här var inget jag tänkte på när jag köpte min docka men om man räknar efter hur mycket pengar man spar jämfört med att hålla sej med en vanlig kvinna så är det ofantliga mängder pengar det rör sej om. Det du ska räkna ut är inte kostnaden per dag utan hur många kronor du sparar per dag när du har en sexdocka istället för en kvinna.
204 dagar sedan

Sexdocka Naya
18500kr

GT :
Ok ok ok. Billigare än vanliga kvinnor är de definitivt men jag spenderar rätt mycket på hennes kläder. Jag brukar köpa kläder till henne nästan varje vecka. Hon har snart mer kläder än mej!
194 dagar sedan

Sexdocka Ophelia
24900kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina