SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Flickvän/fru och sexdocka

Anonym :
Ok, mitt problem är följande. Jag var singel och hade sexdocka i drygt 3 år, satte på henne dagligen och älskade det. Nyligen skaffade jag en flickvän. Jag gillar henne men min docka var mycket bättre i sängen. Min flickvän vet inget om dockan och jag sätter fortfarande på dockan så ofta jag har tillfälle. Jag sätter hellre på dockan men som sagt jag gillar min flickvän, funderar t.o.m. på att flytta ihop. Om vi flyttar ihop så blir det svårt att hålla sexdockan hemlig. Vad gör jag? Nån som har haft liknande erfarenheter? Jag har även startat ett ämne om att gömma dockor om nån har tips på det.

20170314

Sexdocka Lindsay
21500kr

HW :
Jag såg ditt andra ämne också och jag har svarat med mitt tips. Men om det här nu... Jo det går utmärkt att ha sexdocka och fru samtidigt, bara frun inte får reda på att du har en sexdocka. Även om hon har förstående för det så blir det lätt att förhållandet spårar ut. Men vi har ju våra behov och tyvärr räcker det inte att ha en fru eller flickvän, vi behöver helt enkelt mer sex. Alternativet är att onanera, men det tröttnar du på och då söker du dej till andra kvinnor på sidan och då tar det slut i förhållandet. Du får ett nytt förhållande med en ny kvinna men det blir ju samma sak igen.
I andra kulturer är det accepterat att ha en älskarinna på sidan eller att gå på bordell men i vårt samhälle går kvinnorna inte med på det. Om du har en sexdocka så har ditt förhållande med din fru eller flickvän en mycket bättre chans att lyckas, men det är bättre om hon inte vet om at du har en, bättre för henne och dej och ert förhållande. Om hon en dag hittar din sexdocka så förklara vad jag har skrivit här, hon kommer inte att bli arg men du får troligtvis göra slut med din sexdocka och då blir förhållandet svagare.
Lycka till med din flickvän och glöm inte att gömma din docka mycket väl.
20170315

Sexdocka Tara
23100kr

Mia :
Jo du HW, det är mycket möjligt att din fru vet om att har en sexdocka, vi tjejer är inte helt korkade vet du. Min man har en sexdocka och han har ingen aning om att jag vet om att han har en. Du har rätt, dockan förstärker vårt förhållande. Jag vet att han inte jagar andra fruntimmer. Han har sin docka gömd i källaren i en stor låda under en massa andra lådor som han lyfter av så han kan komma åt sin docka. Jag brukar gå ner i källaren och skjuta ihop två av de små lådorna så de sitter tätt ihop. Om de inte sitter tätt ihop så vet jag att han har varit där. Jag gillar att hålla koll på hur ofta han knullar henne. Om det är för ofta så ökar jag min egen sexdos till honom :)
20170315

Sexdocka Angela
19400kr

Anonym :
Jo det finns säkert ett antal kvinnor som förstår våra behov på det sättet men jag tror inte de flesta kvinnor skulle acceptera att deras man har en sexdocka på sidan. Jag tror det är bäst att hålla den hemlig till varje pris.
20170316

Sexdocka Callie
18900kr

Tot75 :
När din flickvän flyttar in med dej så kanske du inte behöver din docka så mycket men om ni skaffar barn senare så kan du ge dej fan på att hon behövs igen. Hennes sexlust kommer att evaporera totalt men du blir lika kåt som vanligt. Hennes sexlust kommer tillbaks några år senare men det är en lång tid och de är många förhållanden som slutar under den tiden. Du kommer under den tiden att ha 3 val: Otrohet, Runka, eller Sexdocka. Otrohet är hur förhållanded brukar dö så det rekommenderar jag inte. Runka går ett tag men det efter ett tag svälter man sexuellt. Sexdocka är ett bra alternativ, det är riktigt sex och man behöver inte vara otrogen. Risken är att hon kommer på dej med dockan men den risken är mindre än att hon skulle komma på dej med en älskarinna och följderna blir inte så hemska. Hon kommer inte att lämna dej, efter lite eftertanke kommer hon kanske till och med att ha förståelse för dej och låta dej behålla dockan.
20170321

Sexdocka Isabelle
21500kr

Magnus :
Ett tips om du har flickvän eller fru och vill ha en sexdocka på sidan är att hon ska likna din fru/flickvän så mycket som möjligt. Ifall hon hittar henne kan du förklara att du har dockan för att du vill ha mer sex med din fru/flickvän, det är inte att du drömmer om något annorlunda. Om du redan har en docka som ser annorlunda ut så byt ut håret på henne så det liknar hennes.
20170321

Sexdocka Melanie
21500kr

Svenne :
Bra tips Magnus! Det är bäst om dockan aldrig hittas men om hon hittas är det bra att vara förberedd. Fundera ut ditt försvar redan nu för du vet aldrig när du behöver det. Om du säger nåt dumt som t.ex. 'jag föredrar dockan' så är det kört. Ditt försvar ska vara att du har dockan eftersom du behöver mer av din fru än hon vill ge och självklart föredrar du din fru. Du måste vara redo att förklara att du har dockan för att du vill att ditt äktenskap med din fru ska vara stabilare och bättre. Om du säger rätt saker så blir det ok.
20170321

Sexdocka Anna
23100kr

Hanna :
Min man har en sexdocka som jag köpte åt honom från Nibina eftersom jag reser mycket i jobbet och jag inte vill att han ska knalla över till grannfrun när jag är bortrest. Ok jag är kanske mer förstående för mäns behov än de flesta kvinnor men det finns fler som mej. Om du tycker en sexdocka vore bra för ditt äktenskap så prata med din fru om det, det är mycket möjligt att hon förstår. Jag är realist och jag vet att min man precis som alla andra män kan falla offer för frestelse och hans sexdocka minskar den risken något oerhört. Jag är själv som de flesta i min generation ett skilsmässobarn så man vet ju att det är en risk. Jag tror att om man är realistisk och accepterar människans natur och arbetar med den och inte emot den så har man en mycket bättre chans, inte bara i äktenskapet utan även i andra områden. Om du vill ha en sexdocka så prata med din fru först. Om hon säger nej så köp en ändå men håll den hemlig. Om hon kommer på dej en dag så kan jag prata med henne. Jag vill inte sätta upp mitt email här men om du ger ditt email till Nibina kan de skicka det vidare till mej hoppas jag, jag är en gammal kund (Hanna från Göteborg), de har mitt email. Nog skrivet, hoppas jag har hjälpt någon idag ;)
20170321

Sexdocka Regina
21500kr

PCNo1 :
Jag har en sexdocka nere i källaren som frun inte vet om. Jag köpte henne för några månader sen eftersom min fru knappt aldrig ville knulla längre, och när hon ville så blev det ett rätt tråkigt knull. Jag knullar min docka nästan varje dag, min fru jobbar nattskift så jag har möjlighet. Jag har inte knullat min fru sen jag köpte dockan, frun vill inte och dockan är mycket bättre så varför inte. Vad händer med äktenskapet? Vet ej, men jag behöver sex! Om hon hittar dockan och tvingar mej välja så väljer jag dockan.
20170324

Sexdocka Skylar
29600kr

Toff80 :
Det som har hänt med dej är att du provade på en knulldocka och som alla som har provat vet du att  knulldockor är bättre och nu är du fast. Göm henne så väl du kan men gör dej inte av med henne. I så fall köper du bara en ny igen.
20170326

Sexdocka Tia
21500kr

BBZ :
När män är i långa förhållanden så onanerar de ganska flitigt eftersom sex börjar försvinna några månader in i ett förhållande. Det brukar inte skapa problem eftersom det är mycket bättre att knulla än att runka. Med en sexdocka i ekvationen blir allt annorlunda. Sexdockan är skönare att knulla än flickvännen så du kommer att börja välja henne istället för din flickvän. Sex men flickvännen blir då ännu mer sällsynt och förhållandet dör snabbare. I slutändan blir du där med din docka och eftersom hon faktiskt är bättre på sex så är det kanske en bra sak som har hänt.
20170401

Sexdocka April
18900kr

TTTx3 :
Jag är gift och jag har knulldocka. Det funkar bra för mej. Jag knullar dockan 2-3 gånger i veckan och knullar frun 1-2 gånger i veckan. Min fru vill inte mer än så men jag behöver lite mer. Hon vet inte om att jag har en docka. Jag köpte den i hemlighet. Samlade på mig kontanter i några månader och körde ner till Nibina i Småland och köpte en kontant från dom när frun var bortrest. Jag har henne väl gömd i källaren. Äktenskapet har faktiskt blivit bättre sen jag köpte dockan. Jag är tillfredställd och har bättre humör vilket min fru gillar bättre. Det sex jag har med frun har blivit bättre. Sex med dockan är underbart fast annorlunda. Om jag tvingades välja vore det svårt. Vet faktiskt inte vad jag skulle göra.
20170402

Sexdocka Cherry
21500kr

Per :
Min fru hittade nyligen min sexdocka som jag hade gömd i källaren. Det blev ett jävla stort gräl men när hon lugnade ner sej lite så verkade hon ok med det. Mycket möjligt att hon håller på att planera sin skilsmässa bakom ryggen på mej just nu. Va fan ska man göra tycker ni? Om mina sexbehov är större än hennes vad gör jag då?
4/23/2017

Sexdocka Harmony
24700kr

R2D2 :
Alla män har rätt till ett tillfredställande sexliv. En man med normal sexualdrift kan inte bli tillfredställd av en enda kvinna. Det är hur vi är och det är inget att göra åt. I andra kulturer får män ha fler än en kvinna och då funkar det men i västvärlden tvingas män att onanera. Onani blir man bara mer frustrerad av. Sex med en sexdocka är inte bara riktigt sex men i de flesta fallen bättre sex än det du får från en kvinna. En sexdocka håller en man total tillfredställd eftersom hon ställer upp när som helst. Du blir lika tillfredställd som en kalif med ett harem. Om du nu ska ha ett förhållande så ok ha sex med din kvinna så ofta hon vill och fyll på med resten från din sexdocka. Göm henne så gott det går nånstans där du kan ta fram henne fort när du vill ha henne.
4/25/2017

Sexdocka Amelia
21500kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina