SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Gömma sexdockan

Anonym :
Är det någon som har några bra tips på hur man bäst gömmer sin sexdocka från flickvännen eller frun?

450 dagar sedan

Sexdocka Chastity
19900kr

HW :
Tricket är att gömma henne där hon aldrig är. För mej är det garaget. Jag mekar mycket i garaget och det är fullt med verktyg och oljiga grejor och min fru går aldrig in dit, hon tycker bildelar luktar illa??? Jag har en trälåda bland annat bråte som jag har min docka i. Den öppnas på ett hemligt sätt från ena kortsidan och locket är fastspikat så den ser oöppnad ut. Hon är inlindad i en filt och ligger på en platta som rullar ut som en byrålåda.
Det är inte så krångligt som det låter men helt nödvändigt. Om hon hittar dockan så får jag troligtvis inte behålla henne.
449 dagar sedan

Sexdocka Holly
19900kr

Mange :
Jag har min på vinden. Jag sätter på henne där också, det är lättast så. Lite kallt på vintern men jag har en elvärmare där uppe också. Jag har henne upprullad i ett lakan och en gammal matta. När jag är själv hemma sticker jag upp där och rullar ut henne och sätter på henne på vinden. Det har hänt att frun har kommit hem tidigare än planerat och då får jag avbryta och det är helt ok att jag kommer ner från vinden när hon kommer in genom dörren, jag var uppe och hämtade något, inga problem. Om du sätter på henne i sängen eller soffan är det alltid riskabelt, det tar några minuter att gömma henne och när du hör nycklarna i dörren har du bara några sekunder och då står du där men kuken i givakt och en knulldocka på soffan.
449 dagar sedan

Sexdocka Lindsay
18500kr

BBZ :
Om du inte har köpt din docka än och planerar att gömma henne så kan det vara smart att välja en något mindre modell, lättare att gömma ju mindre hon är.
432 dagar sedan

Sexdocka Maxine
19900kr

XQ30 :
Bara säg till din fru att dockan inte är din. Du gömmer den åt en vän.
417 dagar sedan

Sexdocka Agnes
19900kr

Jonas :
Jag är gift och jag har nyligen beställt en sexdocka. Jag planerar att ha den hos brorsan. Han bor ett kvarter bort och jag hälsar på honom varje dag så det blir inte misstänksamt.
416 dagar sedan

Sexdocka Angela
17400kr

Anonym :
Vad säger brosan då??
146 dagar sedan

Sexdocka Anna
19900kr

TB :
Jag har min i en stor resväska. Man ska egentligen inte förvara dem böjda men det verkar inte ha skadat henne. Om du viker upp benen mot huvet får hon plats.
118 dagar sedan

Sexdocka Blair
21700kr

PelleT :
Jag har dockan gömd från frun i källaren. Jag har gjort en stor trälåda med lås som öppnas åt sidan och dockan är inrullad i en campingmadrass som rullar in i lådan. Tar bara några sekunder att rulla in henne om det är panik. Jag har så mycket bråte i källaren och min fru har ingen aning om vad något är där nere så det är säkert.
1 dagar sedan

Sexdocka Candela
24900kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina