SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Min sexdocka gör mej lycklig

Johnny :
Kanske låter lite fånigt men jag vill gärna berätta om hur lycklig jag har blivit sen jag skaffade min sexdocka. Jag är snart 50 och jag har ett antal halvlyckade förhållanden bakom mej. När jag var ensam var jag olycklig för att jag var ensam, när jag var i ett förhållande var jag olycklig för att jag kände mej bunden.
Efter mitt senaste förhållande tog slut så köpte jag en sexdocka. Bästa köp jag nånsin gjort. Vilken skillnad alltså! Jag kommer hem från jobbet och hon väntar på mej i sängen. Innan hatade jag att komma hem från jobbet, antingen var man ensam eller blev man bemött av en tjatande kvinna. Min docka tjatar aldrig, hon bara väntar på mej i sängen.
Jag får allt sex jag vill ha och det är alltid bra sex, med en flickvän blir det för det mesta halvtaskigt sex. Min sexdocka tillfredställer mej 100% varje gång. Efter hon har tillfredställt mej kan jag gära absolut vad jag vill. Jag har jättemycket tid för vänner och fritidsintressen. Jag har aldrig varit så här lycklig i hela mitt liv.

415 dagar sedan

Sexdocka Kate
19900kr

Ricky :
Inte ett dugg fånigt Johnny. Det är en livsstilförändring när man skaffar docka. Det är precis som du säger, man blir både tillfredsställd och fri samtidigt. Med en verklig kvinna blir man aldrig fri och sällan helt tillfredsställd. Man blir tillfredsställd ibland men för det mesta går man omkring och fantiserar om sex man inte får. När du har en docka har du inga såna problem, du får allt sex du vill hela tiden. Ok ibland på jobbet så längtar men hem till henne men när dagen tar slut så är man hemma och får det man behöver, med en verklig kvinna får du det kanske om du har tur och hon inte är på nåt jävla humör som vanligt.
415 dagar sedan

Sexdocka Lenore
18500kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina