SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Sexdockor, männens befrierskor

Johnny :
Sexdockor är våra befrierskor. De har befriat oss från miljontals år av förtryck från kvinnor. I all tid har kvinnor förtryckt män genom att anväda sex som ett vapen mot dem. 'Gör som vi vill annars får du inget' så har det låtit sen människor började tala. De som har turen att födas homosexuella slipper det, men vi andra är dömda till livstids fängelse när vi föds! Nog med det! Jag har befriat mej från detta med en sexdocka. Bästa investeringen nånsin! Det är fösta gången sen jag fick stånd för 35 år sen som jag har varit fri! Ljuva ljuva frihet! Jag älskar min ljuva frihet, fri som en fågel! Ok, nog snackat, jag lustar och dockan väntar ;)

415 dagar sedan

Sexdocka Maki
19900kr

Ricky :
Bra sagt Johnny, håller med dej 100%. Det är så många av våra bröder som lider under kvinnornas förtryck. Jag tror männen kommer att resa sig emot förtrycket nu när det finns ett alternativ.
415 dagar sedan

Sexdocka Michelle
19900kr

TT :
Ja antingen skaffar vi sexdockor allihop eller så får kvinnorna ändra på sitt hemska beteende!
415 dagar sedan

Sexdocka Naya
18500kr

Lenin :
Upp till kamp emot fittmakten!
415 dagar sedan

Sexdocka Ophelia
24900kr

M70 :
Jo men det stämmer, sexdockor ger dej en otrolig frihet. Utan sexdocka eller kvinna går friheten åt att jaga kvinnor. Med en sexdocka har du din frihet och kan använda den produktivt.
415 dagar sedan

Sexdocka Pandora
23900kr

XQ30 :
Du är en vis man Johnny. Du har helt rätt. Sexdockor gör män fria.
392 dagar sedan

Sexdocka Candela
24900kr

Jonas :
Jo sexdockor ger oss män jättebra sex utan allt negativt som kommer med ett förhållande. Förhållanden kommer med positiva saker också men i den här ekvationen vinner sexdockorna.
391 dagar sedan

Sexdocka Juliana
17400kr

Zuuuz :
Frihet och perfekt sexliv. Håller med dej. Helt oslagbart!
382 dagar sedan

Sexdocka Lindsay
18500kr

SvenneX :
Helt sant som ni alla har konstaterat. Men det är egentligen inte sexdockorna som har befriat oss utan de fantastiskt bra människorna som utvecklar nya och bättre sexdockor hela tiden.
380 dagar sedan

Sexdocka Melanie
18500kr

Emil :
Fri som en fågel och rik som ett troll har jag blivit sen jag bytte till sexdocka. Kvinnor är dyra både finansiellt och känslomässigt.
373 dagar sedan

Sexdocka Olga
24900kr

Lucas :
Många vise män här. Jo ni har rätt allihop.
372 dagar sedan

Sexdocka Agnes
19900kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina