SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Jag har bara legat med sexdocka, går jag miste om något?

Jeppe :
Hej alla! Jag är 28 år gammal, jag har aldrig legat med en tjej, det har liksom inte hänt. Förra året köpte jag en sexdocka från Nibina eftersom jag inte orkade med att vänta längre. Hon är jätteskön, jag ligger med henne ca. 2 gånger om dagen, ibland mer. Jag är oerhört nöjd med henne men eftersom jag aldrig har legat med en riktig tjej undrar jag om jag går miste om något? Är riktiga tjejer lika bra, eller bättre, eller inte lika bra?

578 dagar sedan

Sexdocka Josephine
19900kr

Johnny :
Wow 2 gånger om dagen! Jo jag var ung en gång också. Jag är snart 50 så det blir 5-6 rundor i veckan max ;) . Nej Jeppe, du går inte miste om något, sexdockor är oslagbara i sängen. Jag avundas dej, du har befriat dej från kvinnornas förtryck vid en ung ålder. Du har hela ditt liv framför dej att göra vad du vill med. De flesta män är slavar till kvinnor tills de dör.
578 dagar sedan

Sexdocka Juliana
17400kr

OKKO :
Jeppe, jo du går miste om tjat, skrik, PMS, gnäll, dåligt humör, kompromisser, m.m,
578 dagar sedan

Sexdocka Marisol
19900kr

Ricky :
Nej Jeppe, det är inte du som går miste om något, det är de som aldrig har knullat en sexdocka som går miste. Livskvaliten blir så otroligt mycket högre när man har sexdocka. Sexet är bättre, men det är ju bara en del av det hela. Du har mer tid till vad du själv vill göra, du har mer pengar eftersom du slipper spendera på kvinnor.
578 dagar sedan

Sexdocka Sally
19900kr

Micke :
Oroa dej inte. Sexuellt sett är dockor bättre än de flesta kvinnor.
577 dagar sedan

Sexdocka Stella
24900kr

Jag gillar stora pattar :
Dockor är skönare i sängen så du behöver inte oroa dej. När du väl kommer till skott med en vanlig kvinna så kommer du att vara bättre förberedd tack vare din docka. Ingen panik broder!
571 dagar sedan

Sexdocka Sugar
23900kr

Nisse70 :
Det enda problemet är att när du en dag kommer till skott med en riktig kvinna blir du besviken på hur kasst det är jämfört med en sexdocka.
561 dagar sedan

Sexdocka Sunny
19900kr

BDD :
Du blir bättre förberedd om du har haft sexdocka först. Det är bra träning...
559 dagar sedan

Sexdocka Anna
19900kr

Om jag var tvungen att välja mellan sexdockor och kvinnor hade jag valt sexdockor. Hoppas det besvarar din fråga.
556 dagar sedan

Sexdocka Cathy
19900kr

Anders :
Sexdockor är skönare och roligare att knulla än vanliga kvinnor så nej du går inte miste om mycket. Prova med en riktig kvinna en gång i alla fall så du uppskattar din docka.
548 dagar sedan

Sexdocka Celia
19900kr

Patrik :
Alltså om jag kunde åka tillbaka i tiden och säga till mej själv att hålla mej borta från kvinnor och bara skaffa en sexdocka... Nej du har inte missat nåt. Det är vi andra som levde med kvinnor i 20 år som gick miste om 20 års frihet och lycklighet. Jag har min docka nu så äktenskapets hemskheter är i det förflutna.
531 dagar sedan

Sexdocka Francesca
19900kr

Oskar :
Sexdockor är bättre än vanliga kvinnor. Inte bara sexuellt men även socialt. Den vänskap du får från en flickvän vid sidan om sex får du mycket bättre från vänner och släkt. Med en sexdocka kan du välja vilka människor du vill umgås med utan att tänka på hur det influerar ditt sexliv och du kan ha det sexliv du vill ha utan att det influerar vilka människor du umgås med. Det är en perfekt situation där du har det bästa av båda. Du blir helt enkelt en lyckligare människa när du har en sexdocka istället för en flickvän. Det finns män som är riktigt lyckliga i ett förhålland med en vanlig kvinna men det är sällsamt. Jag känner ingen som är riktigt lycklig med en vanlig kvinna men jag känner många som är väldigt lyckliga med en sexdocka mej själv inkluderad.
503 dagar sedan

Sexdocka Grace
19900kr

Hans :
Sexdockor är bättre som sexkompanjoner än kvinnor men om man aldrig har varit med en vanlig kvinna så har man inget att jämföra med. Nej du har inte gått miste om mycket om du bara har varit med din sexdocka. Dockan är bättre.
490 dagar sedan

Sexdocka Holly
19900kr

Daniel :
Vet inte om man helt kan uppskatta hur bra sexdockor är om man aldrig har legat med en kvinna. Jo sexdockor är definitivt bättre.
485 dagar sedan

Sexdocka Lindsay
18500kr

Pelle :
Jag har haft min Nibina docka i ett halvår nu. Sexlivet är helt underbart jämfört med innan. Ibland har jag haft flickvän och då får man sex men absolut inte av samma kvalitet som jag får från min docka. Om du aldrig har varit med en riktig kvinna så slösa inte tid på att försöka komma till skott. Sexdockor är bättre sex än riktiga kvinnor.
478 dagar sedan

Sexdocka Maxine
19900kr

Mattias :
Det är så jobbigt att hålla sej med en kvinna. Allt är enklare med en docka.
364 dagar sedan

Sexdocka Angela
17400kr

J :
Jag har heller aldrig legat med en riktig tjej. Jag köpte min docka ett par månader sen och sexet är ju jätteskönt. Är det lika skönt att ligga med en riktig tjej? Vem vet? Jag är jättenöjd med min docka. Jag är fortfarande öppen för att vara med en tjej men det är ingen brådska längre.
345 dagar sedan

Sexdocka Blair
21700kr
SVARA PÅ ÄMNE:
Namn:

Bifoga bild

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina