SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Sexdocka ersätter död fru

SP :
Verkar som alla har olika anledningar att skaffa sexdocka. Min anledning är lite tragisk, mycket tragisk egentligen. Min fru dog för två år sen. Jag vill inte gå in i detaljer men det var en hemsk tid i mitt liv. Förra året köpte jag en sexdocka, jag köpte den som liknade min fru mest, mycket lik faktiskt. Jag känner mej bättre nu med dockan. Släkt och vänner säger att jag borde lägga min fru bakom mej och fortsätta framåt men jag känner mej bra så här. Om jag hittade nån ny så skulle jag känna mej skyldig, med dockan känns det att jag gör det rätta. Vore glad om någon har några kloka ord om detta. Tack. SP

414 dagar sedan

Sexdocka April
16900kr

Dr.D :
Beklagar sorgen SP. Du gör det rätta tycker jag. För en normal människa tar det flera år att komma över nåt sånt, en del kommer aldrig över det. Det går lättare att gå igenom dagarna med en sexdocka som ser ut som henne och det påverkar inte din återhämtning negativt. Det är många andra i din situation som tar till flaskan istället. Lycka till! Dr.D
414 dagar sedan

Sexdocka Gigi
18500kr

Janne :
Jag köpte min sexdocka för att ersätta min fru som lämnade mej. Hon ser ut som min fru fast hon kommer aldrig att lämna mej. Jag vet att det inte är samma sak som det du går igenom men vi har det båda svårt att släppa verkar det som :)
414 dagar sedan

Sexdocka Isabella
14000kr

XQ30 :
Din fru hade varit stolt över dej. Du är en god man.
392 dagar sedan

Sexdocka Josephine
19900kr

R2D2 :
Det är ju hemskt det som har hänt med dej och jag beklagar verkligen. En mycket bra grej med sexdockor är att dom inte dör. Ok de slits ut under årens lopp men det blir ju ingen tragedi när det är dags att byta.
383 dagar sedan

Sexdocka Kate
19900kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina