SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Vad gör jag med sexdockan nu när jag har flickvän?

Sam :
Jag har haft sexdocka ett bra tag eftersom jag hade problem med att hitta en flickvän. Nu har jag äntligen hittat en flickvän och jag vet inte vad jag ska göra med dockan. Jag vill inte slänga henne för hon kostade ju 20 tusen och man vet ju aldrig hur det går med flickvännen. Om det tar slut vill jag ju ha min docka igen. Om hon hittar dockan gör hon antagligen slut. Jag bor i en liten lägenhet och det är svårt att gömma något så stort.

20170325

Sexdocka Brooke
21500kr

Anonym :
För det första så släng henne inte vad du än gör. Dockan är det bästa sex du nånsin kommer att ha. Ok jag fattar, du är kär i din flickvän och du vill inte knulla dockan just nu. Men dagen kommer när du vill ha henne igen och då är det dumt att behöva punga ut 20 tusen igen. Bygg en låda av plankor, rulla up henne i en filt och lägg henne i lådan. Spika igen lådan väl så den inte kan öppnas utan våld. Ta lådan nånstans där den är säker, morsans vind eller liknande. Du kommer att träffa din docka igen, det kanske tar år men ni kommer att ses igen.
20170325

Sexdocka Cathy
23100kr

Feppe :
Flickvän... haha! Lycka till med det. Du har vant dej vid din övernaturligt vackra och sexiga sexdocka som är skön som en dröm och aldrig säger nej. Och nu ska du ha en vanlig flickvän? Ok, prova på men behåll dockan. Det räcker att prova en sexdocka en gång så är man fast, och du har ju haft en ett bra tag som du säger.
20170325

Sexdocka Sally
23100kr

BBZ :
Dockan kommer att behövas igen. Hon är din käraste ägodel. Hon är den enda kvinna som är 100% din och som du kan göra precis vad du vill med. Hon är perfekt. Hon är bättre än vilken kvinna som helst, behåll henne till varje pris!
20170401

Sexdocka Lenore
21500kr

Anders :
Varför vill du ha en flickvän? Sen jag köpte min docka förra året har jag inte tittat åt en tjej. Men ok om du absolut ska ha en flickvän så göm dockan väl. Det bästa är om du gömmer henne hos nån du känner. Morsans vind var det nån som nämnde och det är en bra plats tycker jag. Jag håller med alla andra här att du kommer att behöva henne igen så vad du än gör släng henne inte.
4/23/2017

Sexdocka Agnes
23100kr

R2D2 :
Eftersom du hade det svårt att skaffa flickvän antar jag att du är ganska oerfaren med kvinnor kanske till och med oskuld vilket är helt ok. Jag tycker du ska prova att vara med en vanlig kvinna så du har något att jämföra med. Om du är som mej och de flesta som har provat en sexdocka så kommer du antagligen att inse att dockan var bättre. Du kan ju gömma dockan hos någon du känner ett tag så den är helt säker där. Det innebär förstås att du inte kan ha sex med dockan ett tag men jag tycker det är viktigt att du provar en vanlig kvinna så du vet hur bra du har det med dockan.
4/25/2017

Sexdocka Holly
23100kr

Peter :
Det är väl ingen som har sagt att man inte kan ha flickvän och sexdocka samtidigt. Man onanerar ju ganska flitigt när man har flickvän också. Om hon inte är ok med din sexdocka så håll henne hemlig men behåll henne absolut.
4/27/2017

Sexdocka Kate
23100kr

SvenneX :
Eftersom sexdockor är mycket bättre än flickvänner är det självklart att du ska behålla sexdockan till varje pris. Om du kan ha båda och du är lycklig på så vis så varför inte. Jag har varit gift och jag har haft flickvänner och som en erfaren man kan jag tala om för dej att varje förhållande gör dej svagare. Det enda förhållande jag nånsin haft där jag kan säga att det har varit bra är med min sexdocka.
4/28/2017

Sexdocka Gianna
23100kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina