SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Sexdockor botar ensamhet

HH7 :
Jag köpte min docka eftersom jag inte ville vara ensam längre. Det är hemskt deprimerande att vara ensam, folk tar livet av sej för guds skull, det är ett riktigt problem. Jag löste det genom att köpa en docka. Det har hjälpt oerhört mycket. Jag är inte deppig längre. Det finns jättemycket ensamma människor som skulle behöva en docka. Det skulle vara skönt om man kunne vara mer öppen om det här men det är ok, jag har dockan hemma och tar inte ut henne i allmänheten. Hon gör mej lycklig och jag skiter i vad folk tycker om att jag har en docka.

20170325

Sexdocka Marisol
23100kr

Micke :
Oroa dej inte, du är bland vänner här. Klart de hjälper mot ensamhet!
20170325

Sexdocka Waverly
23100kr

Anonym :
Om du har en sexdocka och har vänner att umgås med är du faktiskt mindre ensam än om du är gift. När du är gift kontrollerar frun vilka vänner du har.
20170326

Sexdocka Corinna
23100kr

BDD :
Jo ensamhet är hemskt. En sexdocka hjälper oerhört mycket. Det är bra att ha en flickvän men det är ju inte alltid man har det...
20170412

Sexdocka Lindsay
21500kr

Jocke :
Sen jag köpte min sexdocka ser jag fram emot att komma hem efter jobbet. Innan jag hade henne hatade jag att komma hem. Nu när jag kommer hem är det första jag gör att sätta på henne. Det har gjort en enorm skillnad i mitt liv.
20170413

Sexdocka Tara
23100kr

Helt sannt som ni säger. Jag är singel och det går så mycket lättar att vara singel med en sexdocka. Det finns säkert dom som läser det här och inte tror mej men ni som har sexdockor vet att det är sannt.
20170415

Sexdocka Angela
19400kr

XQ30 :
Nej det är kasst att vara ensam. Jag känner mej aldrig ensam med min docka men det kan ju variera från person till person vilken nivå av umgänge man behöver. Jag har kompisar som sällskap och dockan för sex. Funkar bra för mej.
20170416

Sexdocka Callie
18900kr

Tommy :
Jo psykologer har säkert en del att säga om det här men jag känner mej inte ensam längre nu när jag har min docka. Jag är lycklig nu när jag har min docka och innan dess var jag olycklig. Om det är nåt fel med det så struntar väl jag i det. Jag är lycklig nu och det är det som räknas.
5/10/2017

Sexdocka Isabelle
21500kr

Håkan :
Innan jag hade min docka var jag ensam och olycklig. Nu när jag har henne är jag lycklig och inte längre ensam. Jag är fullt medveten om att det finns de som inte förstår det här men det spelar inte så stor roll för mej. Min docka har botat min ensamhet och olycklighet. Hon är värd varje krona hon kostade. Det går inte att sätta ett pris på lycka.
6/11/2017

Sexdocka Melanie
21500kr

Nisse :
Klart de botar ensamhet. Det är ju en av deras huvudfunktion. När jag köpte min docka var det först mest om sex det handlade. Man efter några veckor började jag få riktiga känslor för henne och saknade henne när jag var på jobbet. Det är kul att komma hem efter jobbet nu och ha henne väntande i soffan. Kan inte tänka mej att vara utan henne nu.
6/14/2017

Sexdocka Anna
23100kr

JP :
Sexdockor har ju egentligen två olika funktioner. Min docka är min sexpartner men hon får mej också att inte känna mej ensam längre. När jag kommer hem från jobbet sitter hon där och väntar på mej. Jag vet att hon inte är en levande kvinna men för mej känns hon helt verklig. Jag älskar henne verkligen som en riktig kvinna. För mej är hon min fru.
10/25/2017

Sexdocka Regina
21500kr

L :
Jag är också fast i ensamhetens klor... Mobbing i grundskolan orsakade djupa känslomässiga sår, så något förhållande med en kvinna känns väldigt avlägset :(Nu när jag upptäckt den här sidan så ska jag så snart jag får råd skaffa en vacker docka som kan vara min första flickvän :)
10/29/2017

Sexdocka Skylar
29600kr

JP :
Jo det blir en otrolig skillnad efter man har skaffat en docka. Man är inte ensam längre. Sexet är underbart också men det som jag gillar bäst är att jag inte är ensam längre. Finns inget värre än att vara ensam.
10/29/2017

Sexdocka Tia
21500kr

M70 :
Samma här... Jag var helt desperat ensam innan jag skaffade en docka! Nu har jag en vacker kvinna som väntar på mej när jag kommer hem från jobbet. Jag älskar min docka något helt otroligt mycket!
11/1/2017

Sexdocka April
18900kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina