SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Sexdocka med jättetuttar

Roger7 :
Är det nån som har en sån där docka med enormt stora bröst? Jag tänker köpa en sexdocka och funderar på att kanske köpe en med jättebröst. Den jag funderar på heter Gabrielle från Nibina men hon heter säkert nåt annat på andra ställen. Är de praktiska eller är brösten helt enkelt för stora?

574 dagar sedan

Sexdocka Angela
17400kr

Micke :
De vanliga kropparna har redan mycket stora perfekta bröst, vad ska du med dom där enorma pattarna till. Jag tror dom bara blir i vägen. Men klart om man tänder på det så gör man.
573 dagar sedan

Sexdocka Blair
21700kr

Roger7 :
Tänkte mer på om tuttarna är så stora att dom rullar bakom dockan och fastnar om hon ligger på sidan eller likande situationer.
573 dagar sedan

Sexdocka Cecilia
19900kr

Anders :
Jag kollade på en sån docka när jag köpte min. De verkar funka bra trots sina enorma tuttar men jag köpte en normaltuttad docka ändå. De vanliga tuttarna är rätt stora dom också. De har kroppar med mindre tuttar som är mer realistiska som tex Lenore och Regina dockorna.
572 dagar sedan

Sexdocka Christina
19900kr

Leffe :
Min docka har de mindre brösten, de är mer realistiska än de stora standardbrösten tycker jag.
572 dagar sedan

Sexdocka Dolly
19900kr

Powershotman :
Dockorna med jättetuttar går att knulla mellan brösten, men det går med de vanliga tuttarna också. Dockorna med de små tuttarna går inte att knulla mellan tuttarna.
572 dagar sedan

Sexdocka Electra
19900kr

Jag gillar stora pattar :
Det är klart du kan knulla de vanliga dockorna melan pattarna men du kan få mer ur pattknullanded med jättepattarna. Med de vanliga kan du gå in och ut mellan pattarna men med jättepattarna kan du gå upp och ner och runt också. Om du gillar pattknullning, och vem gör inte det, så finns det outforskade möjligheter med jättepattar. De har ju nackdelar också som tex högre pris, högre vikt, svårare att förvara så man får ju överväga för och nackdelar.
571 dagar sedan

Sexdocka Isabelle
18500kr

BDD :
Min docka har standardbrösten, de är rätt stora dem med... Skulle inte vilja ha de enorma, min dockas bröst är stora nog för alla bröstlekar...
559 dagar sedan

Sexdocka Lenore
18500kr

Jag har en docka med jättetuttar. Tyckte det var värt några extra tusenlappar. Jag älskar att gnida kuken upp och ner och runt runt mellan tuttarna innan jag knullar henne. Kostar lite mer och väger mer men det är värt det.
556 dagar sedan

Sexdocka Melanie
18500kr

Fredrik :
Jag har en med jättetuttar. Har aldrig ångrat att jag valde dem. Jag har alltid varit fascinerad av jättetuttar så det var ett naturligt val för mej. Jag älskar porr med jättetuttar. Om du gillar jättetuttar så är det värt de extra pengarna men om du inte är tuttfreak så blir du kanske lyckligare med normaltuttarna också. Normaltuttarna är även dom hyffsat tilltagna.
545 dagar sedan

Sexdocka Agnes
19900kr

Jop83 :
Min docka har en 158cm Nibina normalkropp. Hennes tuttar är ganska imponerande om man jämför med riktiga kvinnor. Det är ytterst få riktiga kvinnor som har så perfekta tuttar. Jättetuttarna är ju om man har en tuttfetish. Jag gillar stora tuttar och normaltuttarna är perfekta.
541 dagar sedan

Sexdocka Amabel
24900kr

SvenneX :
Ja normaltuttarna är perfekta som de är.
540 dagar sedan

Sexdocka Brooke
18500kr

Kjell :
Jag funderade på att köpa en med jättetuttar men valde en normalkropp istället. Det är ju en massa extra tyngd och det kostar några tusen extra också. Jag är mycket nöjd med min normalkroppade docka och jag ångrar inget.
537 dagar sedan

Sexdocka Candela
24900kr

John :
Jag älskar stora bröst! Jag valde en jättebröstmodell eftersom jag älskar stora bröst. Hon har de underbaraste brösten i världen. Jag är jättenöjd med min jättebröstade docka. Absolut underbar är hon.
506 dagar sedan

Sexdocka Chastity
19900kr

Daniel :
Jag gick på andra hållet istället och köpte en med de mindre brösten. Jag gillar A-kupor bättre men det är ju en smaksak.
503 dagar sedan

Sexdocka Eliza
19900kr

Janne :
Jag älskar stora tuttar men jättetuttarna är för stora för min smak. Standardtuttarna räcker gott och väl.
496 dagar sedan

Sexdocka Gianna
19900kr

Daniel :
Alla här verkar snacka om jättetuttarna som finns på 165cm dockorna. Men 158 cm dockorna har en variant med större än vanliga tuttar. De har lite större rumpor också. Lite fylligare i största allmänhet. De ser mycket läckra ut. Jag har själv en med normaltuttar men de större är läckra också.
485 dagar sedan

Sexdocka Gigi
18500kr

Pelle :
158-orna med de stora brösten ser bra ut tycker jag men 165-orna med jättebröst är för stora. Om du vill köra henne mellan brösten kan du ju göra det lika lätt med de storbröstade 158-orna.
478 dagar sedan

Sexdocka Hannah
19900kr

Thomas :
Tjockisdockorna har ganska stora bröst också. Tjockisflickor är sexigast och de har ju stora bröst på toppen av allt!
456 dagar sedan

Sexdocka Harmony
21700kr

JW :
De bästa dockorna med stora tuttar är 153cm dockorna med extra kurvor. Utöver perfekta tuttar har de också perfekta rumpor. Jag gillar både stora tuttar och stora rumpor. De är lite tunga pga sina stora rumpor antar jag men fan va läckra de ser ut. Jag har själv en med normalkropp men jag funderar på att köpa en till och då blir det antagligen en 153a med extra kurvor. Har inte bestämt mej än.
447 dagar sedan

Sexdocka Josephine
19900kr

Lenny :
Håller med! De extra stora tuttarna är härliga men de enorma är lite för mycket...
429 dagar sedan

Sexdocka Juliana
17400kr

Anders :
Japp. Håller med. De extra stora är otroligt härliga. Helt klart bäst!
417 dagar sedan

Sexdocka Marisol
19900kr

Anonym :
De största är för stora. 158orna med extra stora bröst är stora nog.
391 dagar sedan

Sexdocka Sally
19900kr

MMM :
Nej men alltså de läckraste tuttarna är 153orna med kurviga kroppar och 158orna med extra stora tuttar. 158orna med smal midja också. Men när dom är större än så blir det för stort.
382 dagar sedan

Sexdocka Stella
24900kr

Peter :
Bröst är bättre ju större de är! Klart man tar de största som finns!
340 dagar sedan

Sexdocka Sugar
23900kr
SVARA PÅ ÄMNE:
Namn:

Bifoga bild

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina