SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Ska jag hålla sexdockan hemlig?

Jim Beam :
Jag köpte nyligen en sexdocka, mycket nöjd, tack Nibina för bra produkt! Min fråga till forumdeltagarna är om ni håller er docka hemlig från människor i er omgivning eller inte. Snackar folk skit om en om man har en sexdocka eller tycker folk det är ok? Jag lutar åt att inte hålla henne hemlig eftersom det är enklare på det viset men jag kan förstå om en del blir chockade och oaccepterande? Är tacksam för svar från de vise i forumet.

20170331

Sexdocka Tia
21500kr

Powershotman :
Jag har min i sängen. Jag gömmer henne inte men jag skyltar inte med henne heller. Finns ju dom som tar ut sina dockor i rullstol till parken.
20170402

Sexdocka April
18900kr

Jeppe :
Om du bor själv är det hur lätt som helst att hålla henne hemlig. Jag håller min hemlig från allmänheten men jag skyltar henne flitigt på nätet. Har satt upp ett tiotal videor där jag knullar henne.
20170404

Sexdocka Cherry
21500kr

Anders :
Jag håller inte min sexdocka hemlig. Varför ska jag göra det? Jag har visat den för mina vänner. Alla är väldigt nyfikna. Jag har inte upplevt något negativt av att inte hålla min docka hemlig.
4/23/2017

Sexdocka Harmony
24700kr

HP :
Jag diskuterade mitt köp av en docka med mina kompisar innan jag köpte henne. Alla är mycket nyfikna och en av dem har köpt en också.
5/3/2017

Sexdocka Amelia
21500kr

Daniel :
Det är ju upp till var och en. Jag har min docka i soffan vanligtvis. Mina kompisar vet att jag har en. När mina föräldrar kommer över brukar jag lägga undan henne.
6/15/2017

Sexdocka Uma
21500kr

Peter :
Jag höll min hemlig i början men efter ett tag så slutade jag gömma henne. Hon ligger i sängen för det mesta. Ibland sitter hon i soffan. Jag brukar täcka över kroppen så hon inte sitter näck och blir förkyld haha
6/26/2017

Sexdocka Josephine
23100kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina