SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Vanlig kvinna efter sexdocka

Joe :
Är det någon som nånsin har bytt tillbaks till levande kvinnor efter dom har haft en sexdocka? Jag har haft sexdocka ett tag nu och jag skulle aldrig få för mej att skaffa en vanlig kvinna igen.

20170406

Sexdocka Celia
23100kr

Tobias :
Det går att byta till riktiga kvinnor efter sexdockor men suget till dockor går aldrig ur huvet på dej. Du byter från ett perfekt sexliv till ett ok sexliv som har andra fördelar utöver sex. Men sexlivet får ju definitivt lida när du byter tillbaks till vanliga kvinnor.
20170408

Sexdocka Christina
23100kr

Nisse70 :
Jag har haft min sexdocka i några månader nu. Jag tänker aldrig byta tillbaka!
20170410

Sexdocka Juliana
19400kr

RRCCR :
Efter en tid med sexdocka skaffade jag en flickvän. Det gick inte alls. Jag hade blivit sexuellt bortskämd av min docka. Flickvännen var helt enkelt inte hälften så bra i sängen. När jag låg med henne fantiserade jag om dockan.  Det höll i några månader och nu är jag lyckligt återförenad med min sexdocka.
20170411

Sexdocka Maxine
23100kr

BDD :
Jag har en sexdocka som jag använder när jag inte har en flickvän. När jag har flickvän så lägger jag tillbaks henne i sin låda. Ok, dockan är skönare på många vis men en tjej är ju ändå en tjej...
20170412

Sexdocka Brooke
21500kr

Jag pendlar mellan kvinnor och min sexdocka. Båda har fördelar.
20170415

Sexdocka Cathy
23100kr

Jerry :
Jo båda har fördelar som du säger men dockor har fler fördelar.
20170415

Sexdocka Sally
23100kr

XQ30 :
Jag byter aldrig tillbaks till kvinnor! ALDRIG!!! Jag ska dö med kuken i min docka!
20170416

Sexdocka Lenore
21500kr

E33PM :
Nej har man väl provat på en sexdocka så är det svårt att vara utan. Jag har haft min docka i snart ett år och det är första gången i mitt liv jag har kännt mej helt tillfredställt hela tiden. Innan när man var singel fick man onanera hela tiden. Kåtheten tas ju hand om men hungern för sex är kvar. Sen när man har en flickvän så blir man tillfredsställd ibland men inte hela tiden. Man hungrar fortfarande efter sex. Jag onanerade nästan lika mycket när jag hade flickvän som när jag var singel. Nu när jag har min docka är jag helt och hållet tillfredsställd hela tiden. Det är en mycket befriande känsla. Min sexdocka är mer tillfredsställande än vilken kvinna som helst. Det här är ju något som varje sexdocksägare vet väl men som måste talas om för de stackars lidande män som inte har en ännu.
20170419

Sexdocka Agnes
23100kr

Anders :
Jag försökte men det blev inte bra. Har man väl vant sej vid en sexdocka så är det svårt att avvänja sej. Och varför skulle jag vilja avvänja mej?
4/23/2017

Sexdocka Holly
23100kr

Jop83 :
Varför skulle man vilja byta tillbaka till en vanlig kvinna? Har man väl vant sej vid hur bra livet är med en sexdocka så är man ju idiot om man går tillbaks.
4/30/2017

Sexdocka Kate
23100kr

JD :
Jo jag försökte med en vanlig kvinna efter ett år med sexdocka. Det gick i några månader men inte mer. Om man har haft sexdocka vet man hur bra man har haft det och då är det svårt att inte gå tillbaka. Livet med en sexdocka är så mycket bättre.
5/3/2017

Sexdocka Gianna
23100kr

Lucas :
Jag har aldrig tittat tilbaka sen jag blev sexdocksman.
5/6/2017

Sexdocka Marisol
23100kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina