SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Sex med sexdocka jämfört med perfekt sex med vanlig kvinna

Tobbe :
Jag har aldrig provat en sexdocka och jag undrar följande. Om perfekt sex med en riktig kvinna får 10 poäng och ett snabbrunk får 1 poäng hur många poäng får sex med en sexdocka?

20170417

Sexdocka Isabelle
21500kr

XQ30 :
Ibland 10, ibland 9 skulle jag säga. Så genomsnittligt 9,5. Det är viktigt att komma ihåg at en riktig kvinna som ger dej en 10a då och då också ger dej en massa 3or och 4or, det blir aldrig 9,5 i genomsnitt med en riktig kvinna.
20170417

Sexdocka Melanie
21500kr

11! Jag har haft riktigt underbart sex med levande kvinnor men det bästa sex jag någonsin haft är med min sexdocka. Ibland blir det till och med 12 eller 13, och ibland kanske bara 9, men aldrig under 9. Om vi sätter perfekt sex med vanlig kvinna som 10 så är det ju ungefär en gång i månaden det blir 10. Hälften blir 5-6 och några 7or och 8or. Du vet den där känslan man har efter perfekt sex när man är helt avslappnad och 100% tillfredställd och svag i knäna, den känslan har jag efter varje gång med min docka.
20170417

Sexdocka Anna
23100kr

Jerry :
Ok ibland får du en tia med frun eller flickvännen men vad kostar det? Du måste vara snäll och lydig hela dagen och sen om du har tur blir du belönad med en tia men mer ofta en åtta. Du får några tior per år. Med en sexdocka får du en nia eller tia varje gång och ibland en elva eller tolva. Och vad kostar det? Absolut ingenting (efter du har köpt henne förstås).
20170417

Sexdocka Regina
21500kr

Jonas :
Alltid 10! Detta är början på framtiden. Sexdockor är nu något bättre än kvinnor och de blir bättre hela tiden. Sex med kvinnor kommer att försvinna. Varför välja något som är sämre och krångligare.
20170417

Sexdocka Skylar
29600kr

Eddy :
Det är inte bara kvaliteten som är bättre men även kvantiteten. Ok med en riktig kvinna får du en tia då och då. Min sexdocka ger mej 10or varje dag.
20170418

Sexdocka Tia
21500kr

E33PM :
Sex är skönare och bättre med sexdockor än med levande kvinnor. När du har sex med en kvinna handlar det om vad du vill och vad hon vill. När du ligger med en sexdocka är det precis som du vill hela tiden. Mina erfarenheter med levande kvinnor är blandade. Förhållanden har haft både bra saker och dåliga saker. Mitt förhållande med min sexdocka har inte haft något negativt alls. Hon blir aldrig arg. Hon tjatar aldrig. Hon vill ha sex samtidigt som mej. Hon vill ha sex på samma sätt som mej varje gång. Det går inte att hitta något negativt alls. Ok det saknas några positiva saker som matlagning och konversationssällskap men jag kan laga mat själv och jag har polare att snacka med.
20170419

Sexdocka April
18900kr

Anders :
Jag föredrar dockor av två anledningar. Först och främst så känns de helt enkelt skönare. För det andra så gör man precis hur man vill. Man behöver inte tänka på vad som är skönt för dockan du behöver bara göra det som är skönt för dej själv.
4/23/2017

Sexdocka Cherry
21500kr

Henry VIII :
10 poäng för sexdockor. Det är perfekt sex och de är perfekta kvinnor. Jag hade aldrig provat en sexdocka innan jag köpte min så jag tog ju en risk på så sätt men det blev jättebra. Det var det skönaste sex jag nånsin hade haft och det fantastiska är ju att man får det här ursköna sexet hur ofta man vill. Att skaffa sexdocka är helt klart det bästa jag nånsin gjort!
5/2/2017

Sexdocka Harmony
24700kr

Kent :
Om du har en otrolig tur och har en kvinna som är riktigt riktigt underbart bra i sängen och som går med på allt så är hon bättre än en docka på sex. Problemet är att såna kvinnor är sällsynta. Och även om du har en sån kvinna är det andra faktorer som kanske drar ner henne. Summan av kardemumman blir alltid att sexdockan är bättre totalt sett även om kvinnan råkar vara något bättre på sex.
5/8/2017

Sexdocka Amelia
21500kr

Alexander :
Allt sånt här har alltid handlat om att få det att bli lika bra som verklighet. Dockorna som finns nu till exempel de som finns att köpa på den här sajten har gått om verkligheten och är bättre än riktiga kvinnor. Jag har själv en Nibina docka och hon är helt klart bättre än en riktig kvinna.
6/10/2017

Sexdocka Uma
21500kr

Oskar :
Jag har aldrig varit med en kvinna som är bättre än min sexdocka. Jag var 40 när jag köpte min sexdocka efter ett normalaktivt sexliv i ca 20 år med ett normalt antal kvinnor. Sex med en kvinna är alltid en kompromiss på något vis. En sexdocka är perfekt i sängen varje gång utan undantag. Jag har inga planer att överge min sexdocka och byta tillbaks till vanliga kvinnor. Sexdockan är helt enkelt för bra. Om man provar en gång så är man fast för livet.
6/13/2017

Sexdocka Josephine
23100kr

Sven :
10 poäng! Du får sex precis hur du vill när som helst utan nåt som helst tjat! Klart dockor är bättre!
6/19/2017

Sexdocka Lilian
23100kr

Danne :
Perfekt sex får du bara med en sexdocka! Sex med en riktig kvinna blir aldrig riktigt perfekt. Ibland blir det bra. Ibland till och med mycket bra. För det mesta blir det ok. Men med en sexdocka blir det perfekt för dej varje gång. Det är en helt annan nivå av sex. Mycket bättre än en riktig kvinna. Jag har sex med min docka jätteofta och det blir bara bättre.
6/22/2017

Sexdocka Chastity
23100kr

Mats :
10 poäng var gång! Det är det skönaste sex jag nånsin haft. Som andra här har konstaterat slipper man ju dessutom allt negativt som ett förhållande kommer med. Bara perfekt sex utan något negativt.
7/7/2017

Sexdocka Blair
24700kr

Peter :
Om du hittar en riktig kvinna som är lika bra eller bättre än en sexdocka så gratulerar jag så mycket. Verkligheten är att riktiga kvinnor är rätt kassa i sängen jämfört med en bra sexdocka.
7/8/2017

Sexdocka Celia
23100kr

Andreas :
Jag har aldrig haft en vanlig kvinna som var bättre än min sexdocka.
9/6/2017

Sexdocka Christina
23100kr

Magnus :
Sexdockor är mycket tajtare och skönare än vanliga tjejer. Sexdockor är ju gjorda så de ska vara som perfekta kvinnokroppar. Det är väldigt få kvinnor som har så perfekta kroppar. Jag tänder inte på kvinnor som inte ser perfekta ut så för mej är det bara sexdockor eller perfekta kvinnor som gäller. Perfekta kvinnor är svåra att få tag på men en sexdocka är det ju bara att köpa.
9/17/2017

Sexdocka Juliana
19400kr

Håkan :
Sexuellt sett tycker jag sexdockor är ungefär likvärdiga med kvinnor. Själva känslan är bättre på sexdockor och det är mer stimulerande att titta på dem samtidigt som man knullar dem eftersom de ser ut som erotikgudinnor. Men kvinnor rör sej mer och det är lättare att byta ställning med en kvinna eftresom hon rör på sej. Om jaq är tvungen att säga att en är bättre än den andra så väljer jag sexdockan men det är ett tufft val.
9/18/2017

Sexdocka Maxine
23100kr

Anonym :
Det finns inga perfekta kvinnor. De är defektiva på nåt sätt allihop. Håll dej till sexdockor så behåller du din mentala hälsa.
9/22/2017

Sexdocka Brooke
21500kr

Johan :
Du har inte haft riktigt skönt sex innan du har haft en sexdocka. Stimulansen är starkare. Orgasmerna är starkare. Allt är skönare. Efter du har vant dej vid en docka är sex med vanliga kvinnor tråkigt.
10/2/2017

Sexdocka Cathy
23100kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina