SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Andrahandsfördelar med sexdockor

Bill :
Det är förstås mycket snack om sex med sexdockor i det här forumet men det finns andra osexuella fördelar med sexdockor som kommer från att vara sexuellt tillfredsställd hela tiden. Jag har en sexdocka och jag är alltid total tillfredsställd sexuellt. Jag funderar aldrig på hur jag ska hitta någon att ha sex med. Jag funderar aldrig på hur jag ska få frun att gå med på något sexuellt. Jag har all den energin kvar som jag kan spendera på annat. Det här har hjälpt mej i mitt jobb till exempel. Jag känner mej också lugnare än innan.

554 dagar sedan

Sexdocka Agnes
19900kr

Jonas :
Den främsta anledningen att jag köpte en sexdocka var att jag ville ha bra sex istället för att onanera. Efter jag köpte henne insåg jag hur många andra fördelar det har. En av de främsta fördelarna är som du säger att man känner sej lugn hela tiden. Alla frustrationerna är väck. När man inte har en sexdocka är man som en svältande människa som alltid planerar hur han ska få sitt nästa mål mat. Med en sexdocka vet man att man får mat när man blir hungrig. Och det är alltid jättegod mat. Även om man är gift eller har en sambo så är sexlivet alltid en kamp för nästa dos. Det är en kamp som man blir utmattad av.
554 dagar sedan

Sexdocka Amabel
24900kr

Henry VIII :
Ja sexdockor är som terapi. Man blir hälsosammare i huvet när man har en. Med kvinnor är det ju såhär att om man inte har en så är man deppig för det och om man har är man ständigt frustrerad över hur jobbigt det är att vara med dem. När man har en sexdocka är man både lugn och lycklig.
539 dagar sedan

Sexdocka Brooke
18500kr

Emil :
Efter jag skiljde mej stack jag ner till Nibina i Småland och köpte en sexdocka. Dockan håller mej helt tillfredställd sexuellt och jag har så mycket tid över att göra saker som jag inte hade tid med innan. Jag umgås lika mycket med vänner nu som när jag var tonåring 30 år sen. Jag har mer tid att hålla mej i form. Jag har till och med börjat skriva en bok!
531 dagar sedan

Sexdocka Candela
24900kr
SVARA PÅ ÄMNE:
Namn:

Bifoga bild

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina