SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Små sexdockor

Magnus :
Jag vill egentligen ha en större docka men de små 140cm dockorna har ju fördelar som pris, vikt, lättare att förvara. Hur är dom rent sexuellt? Förlorar jag något i sexkvalitet om jag väljer en liten docka?

553 dagar sedan

Sexdocka Gigi
18500kr

Eddy :
De är lika sköna att knulla som de stora dockorna. De små dockorna är mer överdrivna i sina kvinnoformer än de stora dockorna. Brösten och skinkorna verkar större eftersom hon är så kort men de är ungefär lika stora. Det är som att jämföra en dvärgväxt kvinna med en normalstor kvinna. Jag har aldrig provat en dvärgkvinna men jag antar att dom känns som vanliga kvinnor.
553 dagar sedan

Sexdocka Hannah
19900kr

E33PM :
Jag har en 140cm docka. Jag valde en liten docka av främst ekonomiska skäl men jag har insett att den har fler fördelar än så. Främst tyngden. Hon väger hälften av vad en stor docka väger så det går lätt att ha henne på topp och lyfta henne upp och ner. Jag är väldigt nöjd med henne och jag har sex med henne ca 10 till 12 gånger i veckan. Skulle inte vilja ha en stor docka istället. Jag älskar min dvärgdocka.
552 dagar sedan

Sexdocka Harmony
21700kr

Erik :
Sexkvaliteten är bättre med de små dockorna eftersom hon är lättare att manövrera. Man kan kanske säga att hennes mindre storlek gör henne overklig men dvärgkvinnor är ju inte overkliga.
550 dagar sedan

Sexdocka Josephine
19900kr

R2D2 :
Jag har en 100 centimeters docka. Jag har mitt eget namn på henne men det är en helt annan historia. Jag gillar att hon är lätt att flytta omkring. Hon var ju betydligt billigare än de stora dockorna också. Jag har tidigare haft en stor silikondocka som slets ut och när det var dags för en ny så valde jag en mindre TPE docka. Min nya docka är skönare än den gamla men jag vet inte om det beror på att min nya är av TPE och inte silikon eller om det är för att hon är mindre. Kanske en kombination av de två. Min nya lilla docka är mycket praktisk jämfört med min gamla. Hon är lätt att flytta på och lätt att lyfta upp och flytta omkring under aktens gång. Jag är glad att jag valde en mindre modell och min plånbok är också glad.
547 dagar sedan

Sexdocka Juliana
17400kr

Henry VIII :
De små är lika sköna i sängen som de stora. Kanske är en psykologisk grej att man vill ha en docka som är stor som en normal kvinna. De små dockorna har väldigt sexiga former. Deras bröst och rumpor är kurvigare än de normalstora. OK de normalstora kanske ser verkligare ut men de små ser sexigare ut.
539 dagar sedan

Sexdocka Marisol
19900kr

JD :
De är lättare att göra mer avancerade saker med. Med de stora blir det mest ställningar där dockan är mer passiv. De små dockorna kan man lyfta upp och ner ganska lätt.
538 dagar sedan

Sexdocka Sally
19900kr

John :
Jag har en liten modell. Jag köpte en mindre modell för att spara pengar och jag är väldigt nöjd med henne. Jag skulle inte vilja byta ut henne för en större modell.
532 dagar sedan

Sexdocka Stella
24900kr

Mattias :
Jag gillar de små bättre. De har kurvigare former och de känns lika sköna när det gäller sex. De största fördelarna är förstås den lägre vikten och det lägre priset. Innan jag hade min lilla docka från Nibina hade jag en normalstor silikondocka i 10 år. Hon var lite för tung så jag valde en mindre docka när det var dags att byta. Min nya docka är skönare och har högre kvalitet än den gamla men det är mest för materialet är annorlunda i min nya. Jag var och kollade hos Nibina innan jag jag köpte min docka och de stora känns likadana som de små.
531 dagar sedan

Sexdocka Sugar
23900kr

Martin :
Jag gillar de lite större dockorna bättre. Jag funderade på en liten men jag köpte en 140cm modell istället. De är mittemellan de stora och de små. Jag är mycket nöjd och jag tror jag valde rätt.
530 dagar sedan

Sexdocka Sunny
19900kr

Tommy :
De är lika läckra allihop. Jag har en stor Nibina docka (165cm) som är jätteläcker men en polare till mej har en 100 centimeters docka (också från Nibina) och hon är lika läcker hon.
529 dagar sedan

Sexdocka Anna
19900kr

Erik :
Jag är hur nöjd som helst med min lilla docka. Hon har underbara former och är otroligt skön i sängen. Hon är lätt att manövrera runt när man vill byta ställning. Hon är helt perfekt!
527 dagar sedan

Sexdocka Cathy
19900kr

Rolf :
Beror ju på. En liten docka kan du ju manövrera runt ganska lätt medan en normalstor docka är lite mer passiv. Jag gillar de större bättre men de små är bra också.
525 dagar sedan

Sexdocka Celia
19900kr

Gunnar :
Jag har en stor docka men jag funderade på en liten innan jag köpte henne. Det var mest av ekonomiska skäl jag funderade på en liten. Det slutade med att jag köpte en stor och jag är glad att jag valde den jag verkligen ville ha. Ja de små har samma höga kvalitet och hålen är likadana men jag jag tänder mer på min normalstora docka.
512 dagar sedan

Sexdocka Francesca
19900kr

ZBZ :
Jag har en liten docka (140 cm) och en större (158 cm). Jag gillar båda. Den stora är mer realistisk men den lilla är bra om man vill ha lite mer akrobatiskt sex. Om jag var tvungen att välja en så hade jag valt den stora men jag gillar som sagt båda. Om du vill ha två dockor så är det bra att ha en stor och en liten.
458 dagar sedan

Sexdocka Grace
19900kr
SVARA PÅ ÄMNE:
Namn:

Bifoga bild

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina