SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Sexdockor ökar sexlust

Eddy :
Innan jag hade min sexdocka onanerade jag 4 till 5 gånger i veckan. Nu när jag har min docka så sätter jag på henne ca 8 till 9 gånger i veckan. Det brukar bli en runda varje kväll och ett par extrarundor på helgen. Det är så mycket skönare att sätta på dockan än att onanera så jag vill ha mer.

20170418

Sexdocka Amelia
21500kr

E33PM :
Samma här! Efter min sexdocka anlände har min sexualdrift fördubblats. Hon är ju så jädra skön att knulla att man knullar henne så ofta man kan.
20170419

Sexdocka Uma
21500kr

Erik :
Det är inte bara frekvensen som ökar men själva kåtheten också. När jag ska till och knulla min docka blir jag jättekåt. Man vet ju att det blir ett superknull som vanligt.
20170421

Sexdocka Josephine
23100kr

Mange :
Jo jo man har ju blivit kåtare sen man har skaffat knulldocka men kåtheten är ju bara för dockan. Jag känner mej mindre kåt på vanliga fruntimmer och jag är knappt aldrig kåt när jag inte är hemma med dockan. Det är ju bara dockan som gör mej kåt nuförtiden. Ibland går jag bara in i sovrummet för att hämta något och när jag ser henne i sängen blir jag plötsligt kåt och då blir det ju en extra oplanerad runda. Jag tror inte jag skulle kunna kåta upp mej på ett vanligt fruntimmer längre men dockan min gör mej hur kåt som helst.
4/22/2017

Sexdocka Lilian
23100kr

Olle :
Klart man blir kåtare med en superläcker sexdocka i huset. Hon ser ju ut som en supermodell och hon går med på vad som helst i sängen. Klart man tar för sej.
4/26/2017

Sexdocka Chastity
23100kr

Peter :
Jag tror det är din normala sexlust som kommer fram när du har en sexdocka. Det är så här mycket sex du egentligen behöver för att må bra. När du är i ett förhållande med en kvinna får du sällan nog.
4/27/2017

Sexdocka Blair
24700kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina