SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Hur luktar sexdockor?

Xerxes :
Hur är lukten på dessa dockor? Det blir ju en viss lukt av tex pipedreams rumpor och musar som har liknande fanta flesh material.

546 dagar sedan

Sexdocka Christina
19900kr

R2D2 :
Jo jag vet vad du menar. En del sexleksaker luktar rätt starkt. Jag kan inte tala för alla märken av sexdockor men min docka från Nibina doftade lite svagt plastigt när hon var ny men det försvann efter några dagar. Jag har också en äldre silikondocka som jag köpte i Tyskland för nästan 10 år sen och hon luktade plast i några månader.
546 dagar sedan

Sexdocka Dolly
19900kr

Jocke :
Nej dom luktar inget. Om du sticker näsan i henne så luktar det lite plastigt men inget som man märker. Men jag vet vad du menar. Jag hade en rump-mus kombination innan min docka som aldrig slutade lukta kemisk. Jag var tvungen att förvara den i en plastpåse eftersom den luktade för mycket.
546 dagar sedan

Sexdocka Electra
19900kr

Micke :
Ibland luktar de plast i en vecka eller så efter de anländer. Ibland luktar de inte alls. Det beror på hur länge sen de blev tillverkade. När du får din docka kan den ha blivit tillverkad förra veckan men den kan också ha varit tillverkad för ett par månader sen och legat på lager sen dess. I vilket fall så är det inget som varar mer än en vecka.
546 dagar sedan

Sexdocka Isabelle
18500kr

Zuuuz :
Min luktar inget speciellt. När hon var nyupppackad kanske. Jag minns inte någon lukt så hon luktade antagligen inget då heller. Om jag luktar riktigt noga så går det att känna av en svag plastlukt men man märker den inte om man inte söker den aktivt.
545 dagar sedan

Sexdocka Lenore
18500kr

Anonym :
De kan inte lukta. De har näsor men det är bara på utsidan. Äh jag bara skojar de luktar inget efter några dar. Min luktade lite nytt den första dagan när jag fick henne.
545 dagar sedan

Sexdocka Melanie
18500kr

Alex :
Ok dockorna från Nibina luktar inte men det finns andra märken som luktar så om du är känslig så kolla först. TPE i största allmänhet luktar inte så mycket men det kan ju finnas tillsatser i materialet som får det att lukta.
545 dagar sedan

Sexdocka Agnes
19900kr

SvenneX :
De är gjorda av samma material som Fleshlights. Om du har en Fleshlight så lukta på den. Om du luktar noga så känner du en svag plastig doft men det är inget som fyller rummet eller som man reagerar på.
542 dagar sedan

Sexdocka Amabel
24900kr

JD :
De luktar inget. Lite nydoft när de är sprillans nya men annars luktar de inget.
538 dagar sedan

Sexdocka Brooke
18500kr

D :
Fick hem min Nibina docka för ett par dagar sen och gillar inte alls luktenrätt avtändande faktiskt. Men på den här tråden låter det som om det går över efter en vecka så jag hoppas på det.
349 dagar sedan

Sexdocka Candela
24900kr

Mange :
Ja det första jag gjorde var att duscha av henne. Jag duschade henne igen en vecka senare och sen luktade hon inget mer.
348 dagar sedan

Sexdocka Chastity
19900kr

Fred :
Luktar ingenting egentligen. Jag sätter parfym på henne ibland men utom det luktar hon inget.
347 dagar sedan

Sexdocka Eliza
19900kr

TB :
När hon var ny luktade hon lite som fruktshampo men nu luktar hon inget längre. Har haft henne i tre månader nu.
256 dagar sedan

Sexdocka Gianna
19900kr
SVARA PÅ ÄMNE:
Namn:

Bifoga bild

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina