SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Kvinnor är hemska

SvenneX :
Jag vet att det inte bara är jag som har haft en otrolig otur i förhållanden med kvinnor. När jag pratar med andra så har alla samma negativa saker att säga. Det är ett konstant tema i vår kultur, filmer, TV, böcker mm. Alla kvinnor verkar ha en massa negativa outståeliga sidor. Olika för olika kvinnor. Jag har aldrig mött en man som har en kvinna som inte är outståelig. Vi tvingar oss själva att stå ut för att vi ska få sex eller för att vi inte vill vara ensamma eller om vi har barn så kanske vi tvingar oss själva att stå ut för deras skull. I vilket fall som helst är kvinnor hemska för oss. Jag har blivit så mycket lyckligare sen jag slutade intressera mej för kvinnor och bytte till min sexdocka. Jag hoppas någon stackars förtryckt man läser det här och jag räddar honom från det helvete han lever i. Att leva med en kvinna är inget liv, det är tid i fängelse. Det är många kvinnor som är emot sexdockor, jag undrar varför? Kanske för att de inte kommer att ha oss som slavar länge till?

542 dagar sedan

Sexdocka Sugar
23900kr

Gunnar :
Jo om det finns en kvinna på den här planeten som inte är hemsk så har jag inte mött henne än. Jag tror att om sexdockor blev mer omtalade och välkända skulle mycket få män välja att vara med en kvinna. Nackdelarna överväger fördelarna. Nej sexdockor är definitivt mycket bättre.
542 dagar sedan

Sexdocka Sunny
19900kr

Jop83 :
Sexuellt så gillar jag kvinnor men jag står inte ut dem när det gäller allt annat. De tänker ju bara på sej själva hela tiden. Ondskefulla varelser. I alla fall de jag har haft oturen att vara med.
541 dagar sedan

Sexdocka Anna
19900kr
SVARA PÅ ÄMNE:
Namn:

Bifoga bild

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina