SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Hur länge håller en sexdocka?

Viktor :
Hur många år håller en sån här sexdocka? Jag funderar på att köpa en. Om man tar väl hand om den och förvarar henne som man ska och allt sånt hur länge håller de då?

5/11/2017

Sexdocka Chastity
23100kr

Joakim :
Om vi talar om Nibina dockor som är av TPE så ska de teoretiskt hålla i ca 100 år. Efter 100 år börjar bindningarna mellan molekylerna i materialet att brytas upp och dockan börjar då gradvis försvagas. Men det är ju om 100 år. TPE dockor har bara funnits i några år så det är ju svårt att veta riktigt hur de kommer att hålla i framtiden men enligt vetenskapsmännen så är det 100 år som gäller.
5/12/2017

Sexdocka Cathy
23100kr

Jan :
Ok jag håller inte i hundra år till så om min docka håller längre än mej så är jag nöjd. 100 år är ju ett teoretiskt nummer som inte tar hänsyn till slit av hårt användande. Men även om hon bara håller i 50 år så duger det tycker jag.
5/18/2017

Sexdocka Maxine
23100kr

Oskar :
Jag har haft min Nibina docka sen i fjol. Hon håller jättebra än så länge. Min gamla silikondocka började visa tecken på materialsutmattning redan under första året men min nya docka är likadan som första dagen. Det är ju ett nytt material som ska hålla mycket längre än silikon så det är ju att förvänta sej att hon ska hålla längre.
5/20/2017

Sexdocka Agnes
23100kr

John :
Ja det är sant att TPE håller i 100 år om det inte nås av UV strålning eller nedbrytande kemikalier. Det betyder ju inte att din docka är likadan om 100 år som nu. Men ja om du tar väl hand om henne så ska hon alltså hålla så länge. Du har henne alltså på livstid.
5/21/2017

Sexdocka Angela
19400kr

JJ :
Om hon håller så länge jag får stånd är jag helnöjd. Jag blir 54 i år och jag har haft min docka sen i fjol så om hon håller i 100 år blir jag 153 år när det är dags för en ny.
8/25/2017

Sexdocka Anna
23100kr

Hasse :
TPE dockor har ju inte funnits i så många år ännu. Jag har haft min i ungefär ett år och än så länge är hon i nyskick. Jag har haft sex med henne i genomsnitt en gång om dagen och det brukar bli ungefär en halvtimme lektid varje gång i genomsnitt. När jag har mer tid på helgen brukar det bli att jag leker med henne i timmar. Hon är en underbar lekkamrat och jag hoppas hon håller så länge jag lever.
11/15/2017

Sexdocka Tara
23100kr

Andreas :
TPE håller i princip hur länge som helst så länge det inte får för mycket solljus. Jag har min docka inomhus hela tiden så jag oroar mej inte. Hon kommer att överleva mej. Hon blir en väldigt sexig änka :-)
12/23/2017

Sexdocka Blair
24700kr

Flunken :
Min TPE docka har vissa märken i knäna och armbågarna efter att hon legat på alla fyra på hårt underlag. Numera kör jag en filt så att det ska undvikas. Hur lagar jag dessa skador?
1/12/2018

Sexdocka Celia
23100kr

co1 :
Hoppas hon håller så länge jag lever haha.... Har haft henne i ett drygt år nu. Än så länge har hon hållt bra och fan vet att jag har knullat henne hårt...
2/20/2018

Sexdocka Lindsay
21500kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina