SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Fötter på sexdockor

Pekka :
Hur är fötterna på dockorna? Då jag gillar fötter kunde jag tänka mig att höra hur verklighetstrogna fötterna är och inte minst om det är olika fötter på olika dockor. Jag funderar på att köpa en docka men vill inte köpa grisen i säcken. Om jag hittar en docka jag gillar men det inte finns någon bild på fötterna.... eller ska jag spela safe och välja en docka jag gillar mindre men som har bild på sina fossingar som ser bra ut?

5/14/2017

Sexdocka Holly
23100kr

Red. :
Hej Pekka,
Fötterna är mycket verklighetstrogna precis som resten av dockan. Dockorna i samma storlek har alla samma fötter. Om du till exempel gillar en 158cm docka som inte har några bra bilder på fötterna kan du titta på en annan docka med samma kroppsstorlek, hon har samma fötter. Om du emailar mej direkt (robert@nibina.se) kan jag hjälpa dej mer med ditt val och skicka dej lite mer detaljerade bilder på fötterna på exakt den dockan du vill ha.

MVH
Robert
5/14/2017

Sexdocka Kate
23100kr

Andreas :
Pekka har rätt. Fötterna är viktiga. Jag älskar fötter också. Jag har en docka från Nibina och jag älskar hennes fötter. Superläckra fötter har hon. Brukar leka med dem som förspel. Finns inget läckrare än sexiga fötter. Brukar älska henne upp-och-ner ibland med hennes fötter i ansiktet på mej så jag kan suga henne på tårna medan jag älskar henne.
5/19/2017

Sexdocka Gianna
23100kr

Karl :
Ja Nibina dockor är väldigt bra i detaljerna som till exempel fötterna. Detaljerna är viktiga!
6/3/2017

Sexdocka Marisol
23100kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina