SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Reparationer

Marcus :
Hur reparerar man en docka om den går sönder? Limmar man den med något slags speciallim eller?

362 dagar sedan

Sexdocka Blair
21700kr

Mattias :
Jag har en liten flaska med TPE lösningsmedel som jag köpte ifall min docka skulle behöva repareras. Än så länge har jag inte använt det men det är bra att ha.
362 dagar sedan

Sexdocka Brooke
18500kr

Niklas :
Ok du måste vara ytterst försiktig med TPE lösningsmedel. Det löser upp TPE och sen går det tillbaks till fast form. Om du spiller lite på fel ställe blir det inte bra. Jag brukar smälta materialet istället med en lödkolv. Det är lättare att kontrollera reparationen på så sätt. Båda funkar bra men jag är för skraj för lösningsmedel.
362 dagar sedan

Sexdocka Cathy
19900kr

Valle75 :
Det går ju att limma TPE med Karlssons Klister men det blir ett hårt ärr där du limmar så det är inte att rekomendera. Lösningsmedel funkar bra som sagt ovan men jag håller med Niklas. Lödkolv är det bästa redskapet.
362 dagar sedan

Sexdocka Cecilia
19900kr

Andreas :
Jag har en liten flaska med TPE lösningsmedel som jag beställde från England. Min docka är från Nibina men de verkar inte gilla lösningsmedel så värst mycket. Det är ett rätt aggressivt lösningsmedel så jag förstår Nibina oro att deras kunder ska skada sej eller skada sina dockor men det är ju bra att ha om man ska fixa något. Jag har inte använt det ännu. Jag har haft en liten skada på foten som jag fixade med en tändare. Om du ska fixa något på din docka så kolla på youtube först. Det finns massor med videos där du kan lära dej vad du ska göra och vad du ska vara försiktig med innan du hugger i.
361 dagar sedan

Sexdocka Celia
19900kr

Rolf :
Du kan köpa TPE lösningsmedel från ett otal ställen på nätet och om du kan köpa det i järnaffärer. Det är en stark kemikalie så det är en massa säkerhetsregler angående frakt och förvaring så det är bättre att bara köpa det hos järnhandlaren än att beställa det på nätet.
347 dagar sedan

Sexdocka Chastity
19900kr

kalle :
Hej
Jag undrar varför min lagning med TPE lösning aldrig slutar att vara klibbigt ?

Provade efter flera veckor att pudra talk på, då blev det inte så klibbigt

Kanske tog på för mycket lim-lösning.

Om man smälter TPE med lödkolv, stelnar det snabbt eller måste man vänta ett tag
72 dagar sedan

Sexdocka Christina
19900kr

co1 :
Jag fixar allt med lödkolv istället. Jag är rätt våldsam med min docka så det behövs lite reparationer ibland. Det smälter och blir helt flytande, ungefär som ett stearinljus. Det stelnar ungefär lika fort som stearin också, om du blåser på det går det lite fortare. Jag har lösningsmedel också som jag använder på jättesmå skador, men för det mesta är det lödkolven som gäller.
72 dagar sedan

Sexdocka Hannah
19900kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina