SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Med eller utan kondom?

John :
Jag brukar sätta på min docka med kondom rätt ofta eftersom man slipper rengöra efteråt. Men det är ju skönare att köra utan kondom. Jag undrar hur länge man kan lämna satsen i dockan innan man behöver rengöra den. Kan man vänta till nästa morgon? Eller till och med till nästa kväll om man har brottom till jobbet på morgonen?

363 dagar sedan

Sexdocka Harmony
21700kr

Hans :
Om du är för lat för att rengöra henne efter du har legat med henne kan du ju spruta in lite antibakteriell tvål och låta det sitta tills nästa morgon.
355 dagar sedan

Sexdocka Holly
19900kr

Jonas :
Om du har löstagbar vagina som min docka har kan du bara ta ut vaginan efter du har älskat henne och lägga den i en hink vatten jämte sängen och sen somna.
351 dagar sedan

Sexdocka Isabelle
18500kr

Anders :
Jag brukar använda kondom av lathet. Jag köpte ett jättepaket med svinbilliga supertunna kondomer på nätet. De är inte speciellt starka men mycket tunna och känns inte alls. så ibland går de sönder och då får man rengöra men hon blir inte med barn och man får inga sjukdomar. Man behöver inte använda vanliga kvalitetskondomer. Bara använd tunna skräpkondomer.
347 dagar sedan

Sexdocka Maxine
19900kr

Axel :
Jag gillar inte kondomer. Det tar knappt någon tid alls att rengöra henne. Jag brukar sätta på henne när jag kommer hem efter jobbet och då använder jag ingen kondom. När jag sätter på henne innan jag somnar så brukar jag använda kondom så jag kan somna inne i henne utan att behöva rengöra.
337 dagar sedan

Sexdocka Melody
18500kr

Mattias :
Musen och munnen är mycket lätta att rengöra så jag kör utan kondom där nästan jämt. Rumpan är lite jobbigare eftersom den inte går att ta ut ur kroppen. Man får stoppa i rengöringsverktyget och spruta in vatten och tvål och sätta en skål under rumpan på henne. Jag brukar köra med kondom i rumpan om det är planerat. Det är rätt ofta man byter hål mitt i akten till rumpan och kommer där oplanerat och då får man ju rengöra efteråt. Det är inte mycket jobb men jag är ganska lat av mej.
326 dagar sedan

Sexdocka Tamika
18500kr

Alexander :
Är det nån som har några bra tips på tunna billiga lågkvalitetskondomer för sexdockor. Normalt ska kondomer vara starka nog att de inte brister men för sexdockor handlar det mer om att de ska vara så tunna som möjligt.
322 dagar sedan

Sexdocka Tia
18500kr

Jocke :
Om du kör med kondom slipper du ju helt att rengöra. Jag kör med kondom för det mesta. Som andra har konstaterat är ultratunna skräpkondomer är perfekta. De känns ingenting.
291 dagar sedan

Sexdocka Anna
19900kr

Fredrik :
Du känner ändå inte om du har en supertunn kondom på dej och det är så mycket lättare när man slipper rengöra henne. Jag har haft min docka i ett år. Jag knullar henne varje dag och nästan alltid med kondom. Ibland knullar jag henne utan kondom men jag brukar dra ur och spruta henne på magen eller ryggen när jag gör det. Ibland spricker kondomen och då får jag rengöra men det händer kanske en gång i månaden.
287 dagar sedan

Sexdocka April
16900kr

DK :
Jag sätter på min docka varje dag och har aldrig använt kondom. Det tar några sekunder att rengöra henne efteråt. Jag tycker det är värt besväret eftersom jag hatar att ha kondom på mej.
286 dagar sedan

Sexdocka Gigi
18500kr

Peter :
Inte fan använder jag kondom med min docka. Hon blir inte gravid och hon har inga sjukdomar. Det tar några sekunder att rengöra musen på henne och det är det värt.
271 dagar sedan

Sexdocka Isabella
14000kr

Johan :
För det mesta kör jag utan kondom men ibland när jag är lat kör jag med kondom så jag slipper rengöra. En annan grej man kan göra för att slippa rengöra är ju att dra ut och spruta utanför men då är kondom bättre tycker jag.
167 dagar sedan

Sexdocka Josephine
19900kr

Filip :
Jag hatar kondomer. Skulle aldrig få för mej att använda kondom med min docka. Varför skulle jag det? Blir hon gravid? Nej! Klart man kör utan kondom!
161 dagar sedan

Sexdocka Kate
19900kr

Gunnar :
Jag brukar använda kondom för att kunna hålla på längre utan att komma. Jag har lite svårt att hålla tillbaks ibland när jag är för kåt och då hjälper det med en kondom eller två.
105 dagar sedan

Sexdocka Lenore
18500kr

co1 :
Kondom? Tja ibland om jag är lat men inte vanligtvis...
88 dagar sedan

Sexdocka Maki
19900kr

Jörgen :
Lite utanför diskusionsområdet kanske men det jag brukar göra är att köra in en tunn plastpåse i henne sen är det bara att hälla på lite glid och köra på. När man är klar drar man bara ut påsen och slänger den. Behövs ingen rengöring och inga kondomer. Bara ett tips från en vis man hahaha ;D . Jag har haft min docka ett år nu så jag har hunnit prova ett och annat. En tunn påse känns ingenting. Helt perfekt lösning tycker jag.
49 dagar sedan

Sexdocka Michelle
19900kr

F2 :
Det tar ju 10 sekunder att skölja rent henne. Det tar ju mer tid än så att sätta på och ta av en kondom. Dessutom är det inte lika skönt med kondom. Fattar inte riktigt varför någon skulle vilja använda kondom?
7 dagar sedan

Sexdocka Naya
18500kr

Frank :
Nej kondomer är helt onödigt tycker jag.
6 dagar sedan

Sexdocka Ophelia
24900kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina