SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Hur lång är leveranstiden på en sexdocka?

Axel :
Hur lång tid tar det innan man får sin sexdocka efter man har beställt?

355 dagar sedan

Sexdocka Lindsay
18500kr

Red. :
Hej Axel,

Det beror lite på... Om din docka är en standardmodell så tar det vanligtvis 3 veckor, men om du har tur så tar det bara 2, har du lite otur så kan det ta 4.
Tillverkningen tar bara några dagar och själva frakten tar 7 till 9 dagar. De flyger ut ca en gång i veckan och blir din docka färdig att fraktas dagen efter ett plan har flugit så får hon vänta på nästa plan. Annat som kan fördröja leveransen är långhelger både här och i Kina där dockan tillverkas.
Om du emailar mej på robert@nibina.se så kan jag ge dej ett mer exakt svar beroende på när du vill beställa och vilken modell.
mvh
Robert
355 dagar sedan

Sexdocka Melanie
18500kr

Jossan :
Vilken dag är det som de flyger ut?
354 dagar sedan

Sexdocka Olga
24900kr

Red. :
Hej Jossan,
Kuriren flyger ut när de har ett fullt plan så man vet aldrig exakt vilken dag de flyger. Det brukar vara ca. en gång i veckan men till exempel innan jul flyger de lite oftare. Om du emailar mej på robert@nibina.se kan jag kolla åt dej när nästa plan går som din docka skulle hinna med.
mvh
Robert
354 dagar sedan

Sexdocka Agnes
19900kr

Fredrik :
Jag fick min docka efter 2 veckor men en polare till mej som också köpte en från Nibina fick vänta i 4 veckor.
353 dagar sedan

Sexdocka Angela
17400kr

Mats :
3 veckor tog det för min.
348 dagar sedan

Sexdocka Blair
21700kr

Per :
Min tog 3 veckor. Det var en långhelg i mitten. Det var en lång väntan men definitivt värt det. Sov inte en blund sista natten innan hon kom. Sov inte mycket första natten med henne heller :)
341 dagar sedan

Sexdocka Brooke
18500kr

Martin :
Min tog 3 veckor men om du vill ha en snabbare kan du ju köra till dem och köpa en de har på lager. Jag tycker det är värt att vänta och få henne precis som man vill ha henne. Dessutom slipper man köra dit
323 dagar sedan

Sexdocka Cathy
19900kr

Totte :
Min tog tre veckor. Det var en lång väntan. Man får ett försändelse ID så man vet var hon är och när hon beräknas komma fram. Sista dagen kändes som ett år... Men när hon kom fram var det som julafton.
319 dagar sedan

Sexdocka Cecilia
19900kr

John :
Min kom fram efter 2 veckor. Hon var ivrig att träffa mej så hon skyndade sej :)
311 dagar sedan

Sexdocka Celia
19900kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina