SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Parfym på sexdockor

Magnus :
Kan man hälla vanlig kvinnoparfym på dockorna? Min docka luktar ingenting men jag undrar om det är ok att hälla på henne lite sexig parfym?

353 dagar sedan

Sexdocka Chastity
19900kr

Red. :
Inga problem Magnus men det måste vara alkoholfri parfym. Kolla behållaren noga först innan du häller på.
353 dagar sedan

Sexdocka Christina
19900kr

Viktor :
En sak att tänka på när du parfymerar henne är att om du parfymerar lite oförsiktigt kommer du också att lukta som parfym efter du har älskat henne. Jag parfymerar min docka i hårfästet i nacken. På så vis luktar hon sexigt när jag älskar henne både framifrån och bakifrån men det gnuggar inte av sej på mej.
352 dagar sedan

Sexdocka Hannah
19900kr

Daniel :
Häll på mycket lite i taget. Om du häller på för mycket luktar hon för starkt och det är svårt att få väck. Om du häller på för lite kan du bara hälla på lite till.
339 dagar sedan

Sexdocka Harmony
21700kr

Thomas :
När du väljer parfym till din docka se till att du är lite kåt när du väljer. Hjärnan funkar anorlunda när du är kåt och du vill att hon ska ha den parfym du gillar när du är kåt.
308 dagar sedan

Sexdocka Holly
19900kr

XXX :
Spraya inte direkt på henne. Spraya i luften över henne och låt det regna ner på henne istället. Det blir bättre på så sätt har jag erfarit.
292 dagar sedan

Sexdocka Isabelle
18500kr

Hans :
Jag brukar bara parfymera håret på henne. Kroppen luktar ju inget och man är ju nära håret för det mesta.
203 dagar sedan

Sexdocka Maxine
19900kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina