SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Beställa eller köpa sexdocka direkt?

Mattias :
Vad tycker ni om att beställa dockor från Nibina jämfört med att köpa en de har på lager? Är det värt väntetiden att beställa en eller är det bättre att bara köra dit och köpa en de har på lager?

5/26/2017

Sexdocka Angela
19400kr

Viktor :
Det är värt väntetiden att beställa. Jag åkte ut till dem innan jag beställde eftersom jag bor hyffsat nära. De hade en i lager men jag ville ha en mindre modell så jag beställde. Det kan ju vara värt att fråga dem vilken eller vilka modeller de har i lager ifall det är den du vill ha men det är ju samma pris ändå och då är det ju bättre att beställa och få henne precis som man vill. Det handlar ju bara om ett par veckor.
5/26/2017

Sexdocka Lindsay
21500kr

Kalle :
Om man bor nära kan det ju vara värt resan om man vill kolla hur dockorna är i verkligheten. En vän till mej hade köpt en från dem så jag visste hur de var på förhand så jag beställde direkt. Jag bor 5 timmar från dem så det hade ju tagit en dag tut och retur. Om jag bodde nära dem och inte hade sett en av deras dockor först hade jag kanske åkt dit innan.
5/28/2017

Sexdocka April
18900kr

Håkan :
De är ju nere i Småland. Det var lite för långt för mej så jag beställde istället. Hon är helt perfekt och till och med bättre än jag hade väntat mej så jag är glad att jag inte körde ner. Det hade tagit mej två dagar totalt och sen hade det blivit ca 2000 i bensin och en natt på hotell. Nej om du inte bor riktigt nära så bara beställ.
5/31/2017

Sexdocka Cherry
21500kr

Magnus :
Jag beställde men jag var där och tittade först. Det är ju en del pengar och jag ville försäkra mej om att det dockorna är värda sitt pris. Jag bor bara en timme från dem så det var värt resan. Det är suveränt bra dockor men det visste jag ju inte innan jag var där.
6/4/2017

Sexdocka Harmony
24700kr

Fredrik :
Jag ringde dem häromdan. Just nu har de inga dockor på lager. De ska få in nya om några veckor. Jag beställde en ändå. Vill inte vänta så länge.
6/15/2017

Sexdocka Melanie
21500kr

Thomas :
Jag var nere hos Nibina häromdan. De hade tre stycken inne. De var vackra och söta alla tre men jag beställde en av dem istället för att köra hem med en. Tre veckor extra blir långt att vänta men jag klarar det.
10/19/2017

Sexdocka Regina
21500kr

Fred :
Jag köpte min direkt från dom. Ville inte vänta så länge. Jag körde ner på morgonen och var hemma igen samma kväll med min nya älskling.
11/10/2017

Sexdocka Tia
21500kr

M :
Samma här. Ville inte vänta så länge... De de hade inne var vackra allihop. Jag köpte den jag gillade bäst och tog hem henne samma dag. Bästa köp jag nånsin gjort :)
11/19/2017

Sexdocka Nora
19400kr

nv :
Jag var uppe där häromdan och tittade. De hade 4 stycken inne. De var vackra allihop. Var frestad att köra hem med en av dom men jag beställde ändå så man får exakt den man vill ha. De hade en som jag gillade fast hon hade könshår och det ville jag inte ha. Den jag beställde var likadan fast utan könshår och annan ögonfärg. Hon kommer om ett par veckor. Längtar verkligen :)
12/2/2017

Sexdocka Waverly
23100kr

Johan :
Jag köpte min direkt. Ok man har ju mer att välja mellan om man beställer en men de är ju vackra allihop och om de har den kropp man gillar så varför vänta i onödan? Jag bara körde ner och valde den jag gillade bäst och vi har varit lyckliga tillsammans sen dess.
12/14/2017

Sexdocka Marisol
23100kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina