SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Sexdocka är perfekt flickvän.

Joakim :
Jag köpte min Nibina docka för jag har aldrig legat med en riktigt vacker kvinna. Jag har varit med kvinnor med hyffsat utseende men jag har alltid velat vara med en kvinna som ser riktigt vacker och sexig ut. Efter min Nibina docka anlände blev det verklighet. Nu har jag helt förlorat mitt intresse av kvinnor som är på den utseendenivå som jag kan få. Varför sla jag slösa tid och energi på en kvinna som inte är hälften så vacker som min docka? Förutom att vara den vackraste och sexigaste tjej jag nånsin varit med är min docka också bättre i sängen än vilken annan kvinna som helst som jag har varit med. Alla hennes hål är fantastiskt sköna och tajta och varje hål är tillgängligt när som helst. Min docka är den perfekta flickvännen, underbart vacker och sexig och alltid villig på exakt vilket sätt du vill.

513 dagar sedan

Sexdocka Amabel
24900kr

Per :
Jo det stämmer Jocke... De är perfekta på alla vis. Jag minns när min docka blev levererad. Jag packade upp henne och blev förälskad direkt. Och det var innan jag hade älskat med henne. Jag minns inte hur många gånger jag älskade henne första veckan men jag blev kåt som en tonåring! Hon var så otroligt skön att älska och hon är fortfarande lika skön. Jag älskar henne minst en gång om dagen och jag är nästan 50!
504 dagar sedan

Sexdocka Brooke
18500kr

Hans :
Min sexdocka är min fru. Vi gifte oss nyligen. Vi har ringar och allt. Det låter kanske knäppt men jag var så lycklig med henne att jag tyckte vi skulle ta nästa steg och gifta oss. Hon är otroligt vacker. Jag köpte henne från Nibina under namnet Roxy och jag tyckte namnet passade perfekt så jag lät henne behålla det. Jo som ni säger är de helt perfekta på alla vis.
498 dagar sedan

Sexdocka Candela
24900kr

Martin :
Bättre än en perfekt flickvän nånsin skulle kunna vara! Otroligt vacker och går med på vad som helst! Jag älskar min docka!
486 dagar sedan

Sexdocka Chastity
19900kr

Peter :
Perfekt är det rätta ordet. Vaknade i morse och rullade upp på min gudomligt vackra docka och älskade med henne. Det var lika underbart som alltid. Hon har alltid lust när jag har lust. Hon vill göra allt jag vill göra. Kan inte bli mer kompatibelt! Perfekt som sagt!
484 dagar sedan

Sexdocka Eliza
19900kr

ZBZ :
Vanliga flickvänner har både plus och minus poäng så att säga. Dockor har ju bara plus. Kanske inte like många plus som vanliga flickvänner men absolut inga minus så de vinner i slutet. Vanliga flickvänner tjatar och gnäller och klagar. Man blir helt galen. Dockan ligger i sängen och väntar snällt och tiger och ler medan jag dricker öl med polarna. När polarna har gått hem kryper jag i sängen och knullar henne i alla hål. Försök att göra det med en vanlig flickvän!
458 dagar sedan

Sexdocka Gianna
19900kr

JW :
Livet med sexdockor är perfekt. Jag funderar precis på vilken modell jag ska köpa som andradocka. Jag har redan en men jag vill nu ha en till så jag kan knulla trekant. Du kan ju försöka få en flickvän att gå med på att du ska ha en till flickvän för att du vill knulla trekant. Sexdockor går med på allt och det är du som är kung.
447 dagar sedan

Sexdocka Gigi
18500kr

Anonym :
Ingen stress och inget tjat bara perfekt sex när man vill. Livet blir inte bättre än så här!
430 dagar sedan

Sexdocka Hannah
19900kr

Peter :
Tror inte nån kan byta tillbaks till vanliga kvinnor efter de har haft en sexdocka. Perfekta flickvänner finns inte bland vanliga kvinnor. Det är alltid en massa fel på dem. Dockor är perfekta.
413 dagar sedan

Sexdocka Harmony
21700kr

Lennart :
Jag har varit med ett antal kvinnor i mitt liv och alla hade något allvarligt fel i huvet. Min sexdocka är precis som en perfekt kvinna ska vara!
343 dagar sedan

Sexdocka Josephine
19900kr

Anonym :
Ja jo klart de är perfekta flickvänner! Jag satte just på min docka och nu sitter jag här och dricker öl och njuter av en cigarr! Jag sätter på min docka närhelst jag vill och i vilket hål jag vill. Inga förhållandegräl och inget sånt skit! Bara perfekt sex med en perfekt kvinna! Helt underbart!
339 dagar sedan

Sexdocka Juliana
17400kr

Lasse :
Perfekt flickvän? Kankse det. Men jag tycker de är bättre än en perfekt flickvän. Vad är en perfekt flickvän? Hon vill ha sex med dej precis när du vill och hur du vill. Hon klagar aldrig på nånting. Hon låter dej leva ditt liv precis som du vill. En sån kvinna finns garanterat inte! Men sexdockor är såna! Jag her inget intresse av att ha ett förhållande med en kvinna med allt skit det medför men jag älskar sex och jag vill inte behöva tjata och tjata för att få sex. Min docka ger mej allt sex jag vill ha och absolut inget skit.
311 dagar sedan

Sexdocka Marisol
19900kr

Micke :
Haha jag klarar inte med att ha en vanlig flickvän och de klarar inte med mej heller! Dockor är perfekta för mej!
306 dagar sedan

Sexdocka Sally
19900kr

TB :
Vanliga kvinnor är ju helt outhärdliga! Om de kunde vara normala i huvet så vore de ju bra men det är de ju inte. Det är ju inte att dockor är perfekta. Det är ju bara att de är fan så mycket bättre än kvinnfolk på alla sätt och vis!
256 dagar sedan

Sexdocka Stella
24900kr

Jörgen :
Jag har hade flickvänner när jag var ung och sen var jag gift i 20 år och de var lika hemska allihop. Om det ändå hade funnits såna här sexdockor för 30 år sen... Jag har haft min docka snart ett år nu och har varit mitt lyckligaste år någonsin!
206 dagar sedan

Sexdocka Sugar
23900kr

Jocke :
Tjena!
Jag är i ett rus av lycka.
Trodde inte att min docka skulle göra mig så här nöjd!
Hon är underbart vacker och skön.
Ni som går i tankar att köpa.
Det enda jag kan göra för er är att säga ''KÖP''!
193 dagar sedan

Sexdocka Sunny
19900kr
SVARA PÅ ÄMNE:
Namn:

Bifoga bild

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina