SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Rengöring av sexdockor

John :
Hur rengör man de här dockorna? Jag menar hålen efter man har använt dem?

320 dagar sedan

Sexdocka Hannah
19900kr

Mattias :
Min har löstagbar vagina så jag tar ut den och sköljer den i vasken. Om jag sprutar henne i rumpan använder jag rengöringsredskapet jag fick med min docka. Om jag har sprutat henne i munnen så skruvar jag av huvet och tar det till vasken. Rumpan är lite mer jobb än de andra två hålen så jag använder mest musen och munnen, precis som med en riktig kvinna... Ibland är jag lite lat och kör med kondom så jag slipper rengöra.
320 dagar sedan

Sexdocka Harmony
21700kr

Oskar :
Ok. Det jag gör är att jag har en burk med vatten-tvål blanding på nattduksbortet som jag fyller på när den börjar bli tom. Sen har jag en skål. Efter jag har satt på henne lägger jag skålen under rumpan på henne och sprutar in lite vatten-tvål blanding i hålet jag har använt och låter det flyta ut i skålen. 2-3 sprut brukar räcka. Om jag är sömnig lämnar jag skålen på golvet till på morronen. Det hela tar ca 10 sekunder.
316 dagar sedan

Sexdocka Holly
19900kr

Nisse :
Det händer rätt ofta att jag somnar inne i min docka. På toppen av det så brukar jag ha för bråttom på morronen för att rengöra henne så hon blir inte rengjord till nästa kväll. Det har aldrig varit ett problem. Det hinner inte börja ruttna eller nåt. Det längsta jag har väntat är 3 dar. Inga problem den gången heller.
314 dagar sedan

Sexdocka Isabelle
18500kr

Mange :
Om jag ska somna i henne så brukar jag avsluta i musen på henne. Det är det lättaste att rengöra.
312 dagar sedan

Sexdocka Maxine
19900kr

Håkan :
Det är bara att spruta in lite tvålvatten. Du suger in lite tvål och sen vatten. Du sprutar in det och låter det rinna ut i en skål. Det hela tar 10 sekunder. Jag brukar förbereda sprutan i förväg.
301 dagar sedan

Sexdocka Melody
18500kr

Thomas :
Kruxet med all rengöring är att dockan är så tung att det är lättare att göra all rengöring i sängen. Att skölja ur hålen är inga större problem. Bara att lägga en skål under. Jag har skaffat en sånt där stålfat som man pissar i på sjukhuset om man inte kan komma ur sängen. Det finns på apoteket. För kroppsrengöring rullar jag upp henne på en presenning på sängen och tvättar henne med en svamp.
292 dagar sedan

Sexdocka Tamika
18500kr

Alexander :
Ja hålen är lätta att skölja ut det jobbiga är att duscha henne. Jag har köpt en kontorsstol av plast utan något tyg som jag sätter henne i och rullar in henne i duschen och duschar av henne sittande i stolen.
290 dagar sedan

Sexdocka Tia
18500kr

PO :
Jag duschar henne aldrig. Jag lägger henne på ett badlakan och torkar av henne med en våt handduk. Sen smörjer jag in henne med lite tvål. Sen tvättar jag av tvålen med en våt handduk. För jobbigt att släpa henne till duschen.
275 dagar sedan

Sexdocka Anna
19900kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina