SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

175 cm dockor

Martin :
Funderar på vilken docka jag ska köpa. Är sugen på en riktigt stor 175cm docka. Är de lite för tunga? Det jag är lite orolig om är vikten. Är det nån som har en?

7/6/2017

Sexdocka Maria
24700kr

Mats :
Ja 40 kg väger de ju. Men det är de läckrast dockorna som finns. Jag köpte min 165cm docka innan 175orna fanns. Jag älskar min 165a över allt annat i världen men om jag köpte en idag hade jag valt en 175a. Jag är själv 2m så ju längre hon är desto bättre för mej.
7/7/2017

Sexdocka Maria
24700kr

Thomas :
För mej spelar det inte så stor roll om hon väger lite extra. Jag har henne i sängen hela tiden. Jag har också en 165a. 175an fanns inte när jag köpte min. Jag hade fortfarande valt en 165a även om det hade varit idag. 165an med normalkroppen är helt perfekt. Lagom lång och perfekta proportioner. De slankare kropparna med mindre bröst väger mindre men jag tycker om väl tilltagna men inte extrema kvinnoformer.
7/9/2017

Sexdocka Maria
24700kr

Oskar :
De väger en del allihop. Om en docka väger 35 kg istället för 32 kg gör det inte mycket skillnad. Min docka är tung men det spelar ingen roll i sängen. Jag brukar inte ta henne ur huset så det är ok att hon är tung.
7/21/2017

Sexdocka Maria
24700kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina