SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Hälsa på hos Nibina

Janne :
Jag skulle vilja åka ner till Nibina och titta på deras dockor men jag undrar hur diskret det är. Jag vill inte gärna bli uttittad när jag går dit.

307 dagar sedan

Sexdocka Angela
17400kr

Red. :
Hej Janne, ingen fara. Det är ett helt vanligt hus utan några som helst skyltar. Ingen vet varför du kommer. Säg till innan du kommer så det är någon här. Vi är hur flexibla som helst med öppettider. Mvh Robert
307 dagar sedan

Sexdocka Blair
21700kr

Tobbe :
Haha ja det stämmer. Jag var där mitt i natten. Schysst av er att släppa in mej så sent.
307 dagar sedan

Sexdocka Brooke
18500kr

Red. :
Tjena Tobbe, jo dej minns jag. Hur mår din docka? Mvh Robert
307 dagar sedan

Sexdocka Cathy
19900kr

Tobbe :
Haha ja det är bara bra med henne. Suveränt skön och vacker. Tack för bra produkt!
307 dagar sedan

Sexdocka Cecilia
19900kr

Fredrik :
Helt diskret är det. Inga som helst tecken på vad de säljer. Jag vet inte om ni minns mej men jag var där i våras och köpte en Blair docka av er. Bästa köp jag nånsin gjort :)
307 dagar sedan

Sexdocka Celia
19900kr

Johan :
Det var ett lärorikt besök men fan va långt det var. Körde 4 timmar dit och 4 tillbaka. Jag var där och snackade med Robert i en halvtimme ungefär. Jag hade tänkt köpa en som de hade på lager men jag beställde en annan av dem istället. Det var värt besöket. Jag valde en docka som passar mej bättre än den jag först hade tänkt köpa. Jag köpte en mindre och lite billigare docka av dem än jag hade planerat. Om du har långt dit så kan du ringa och snacka med Robert. Det är värt att investera lite tid och få en perfekt docka.
305 dagar sedan

Sexdocka Chastity
19900kr

Mange :
Jag körde dit. Tog 5 timmar. Ville inte betala 20000 för något jag inte sett till någon jag aldrig hade träffat. Jag ville kolla att dockorna var bra. Jag köpte en docka av dem på stället. Jag gillade ett annat huvud mer än det som satt på henne så vad vi gjorde var att jag tog kroppen med mej hem så fick jag huvet jag ville ha på posten 3 veckor senare. Det var lite konstigt att knulla en huvudlös kropp i tre veckor men jag är inte helt normal ändå...
304 dagar sedan

Sexdocka Christina
19900kr

Krille :
Nej alltså jag bor i Norrland. Det var för långt att köra ner och titta. Jag pratade med dem några gånger sen beställde jag. Jag måste medge att jag var något nervös men det gick bra. 3 veckor senare hade jag min älskling här hos mej.
302 dagar sedan

Sexdocka Hannah
19900kr

Håkan :
Alla dockorna de säljer är bra men de är annorlunda allihop. Man får den bästa uppfattningen av dem om man ser dem i verkligheten. Jag åkte 50 mil för att kolla på dockorna och det var en dag väl använd. Det är en helt annan grej att se dem i verkligheten. Jag beställde en som var precis som en de hade fast med mörkare hudfärg. Om du inte har möjlighet att åka dit försök att visualisera dockorna genom att hitta en kvinna i din omgivning som har samma längd och kroppstyp som dockan du är intresserad av.
301 dagar sedan

Sexdocka Harmony
21700kr

Tobbe :
Jag var intresserad av dockorna efter jag hade kollat på dem på deras sajt. Jag stack upp till dem och kollade på dem i verkligheten. När jag såg en i verkligheten var det kärlek vid första ögonkastet. Har man kollat på en sån här docka i verkligheten måste man ha en. Man måste helt enkelt ha en. Och det är bara början. Efter du har provat henne i sängen blir du helt besatt. Men det är en annan historia...
299 dagar sedan

Sexdocka Holly
19900kr

Mackan :
Det är bättre att se dem i verkligheten. Om du bor nära så är det värt att åka dit. Jag åkte dit innan jag köpte min docka från dem. Om du bor i södra halvan av landet kan du åka dit och hem inom en dag. Om du bor i sydsverige kan du åka dit och hem efter jobbet. De har öppet sent om du ringer dem. Klockan var 10 på kvällen när jag var där och det var inga problem.
298 dagar sedan

Sexdocka Isabelle
18500kr

Thomas :
Om du kan så åk dit och titta på dockorna. Jag hade varit för skraj att beställa nåt sånt här utan att titta först.
293 dagar sedan

Sexdocka Maxine
19900kr

Daniel :
Definitivt värt resan. Om du ska köpa nåt för 20 tusen så är det klart du vill försäkra dej om att det är schyssta grejer! Det är bra 20-tusen kronors dockor men självklart är 80-tusen kronors dockor bättre. Tror inte jag hade vågat köpa från dem on jag inte hade åkt dit först.
291 dagar sedan

Sexdocka Melody
18500kr

Jajje :
Jojo Danne och alla andra värt resan! Jag bor inte så värst lång bort bara 10 mil men jag hade åkt 50 om det hade vart så långt. Man läser ju grejer på nätet och man vet ju inte... Det enda sättet att vara 100% säker är att åka dit. Jojo det är ett långt land men om man bor i södra halvan så är det inte så långt dit. Det enda problemet var att väntan på henne efter jag beställde var så jävla frustrerande. Var stenkåt 3 veckor nonstop. Jag fick hålla tillbaks så jag inte skulle knulla henne framför UPS killen!
289 dagar sedan

Sexdocka Tamika
18500kr

Jocke :
Det handlar inte så mycket att välja rätt modell när man åker dit. När jag var där hade de bara två stycken att titta på. Det handlar mer om att inspektera kvaliteten på dockorna. När man ser dem på bilder får man ingen riktig uppfattning om hur de känns och hur de verkligen ser ut.
287 dagar sedan

Sexdocka Tia
18500kr

Alex :
Jag var där och beställde förra veckan. Den de hade att visa var den sexigaste kvinnan jag nånsin sett. Jag beställde exakt samma modell. Tackar för kaffet också. Får man kaffe när man kommer och hämtar henne också? Ser fram emot att åka dit nästa vecka och hämta henne. Mest för dockans skull men också för kaffet :D:D:D
274 dagar sedan

Sexdocka Anna
19900kr

Red. :
Tjena Alex. Självklart får du kaffe :) Alla som kommer och hälsar på får kaffe. Vi ses om en vecka. //Robert
274 dagar sedan

Sexdocka April
16900kr

Martin :
Jag körde ner från Stockholm. Nästan 50 mil. Det var värt resan. Att se dockorna och klämma på dem är oslagbart. Jag hade egentligen redan bestämt mej men man vill ju vara 100% säker innan man köper någott på postorder för 25 tusen.
273 dagar sedan

Sexdocka Gigi
18500kr

OV :
Jag var där häromdan. Blev riktigt sugen på att köpa uppvisningsdockan. Beställde en exakt likadan fast med mörkare hy. Det blir tufft att vänta på henne men man vill ju att hon ska vara helt perfekt.
253 dagar sedan

Sexdocka Isabella
14000kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina