SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Vilken kläder storlek har 158cm docka med små bröst?

Mike :
Vet ej om jag ska köpa 158cm eller 165cm med små bröst!
Tittar man på storleken runt midja och höft så verkar de vara väldigt tunna i kroppen, typ 158cm så är midjan 52cm (20,5 tum) och höften 72cm (29 tum) runt rumpan. Får man gå på barnavdelningen och köpa kläder då? Finns det sexiga kläder i så små storlekar?
Bröstmåttet är väl ok men övrigt?
Är lite rädd för att ''rumpan'' blir för liten om man köper en 158cm docka, rädd för att det blir som att knulla en barnrumpa! Haha!
Ska till Nibina när de får hem en docka och titta i verkligheten hur de ser ut!
Men är så nyfiken att jag vill höra lite om hur ni upplever storleken på 158cm resp 165cm!

466 dagar sedan

Sexdocka Melanie
18500kr

Jonas :
Så liten är hon inte... Hon är som en normalstor asiatisk kvinna med bra former. Alltså inte som en normalstor nordisk kvinna. Jag har en men jag har inte köpt några kläder åt henne. Det kom ett linne i lådan och det är det enda plagget hon äger :) . Jag valde henne för jag tyckte hon hade läckrast kropp. Perfekt rund rumpa och perfekta lökar. Jag gillar bättre när tuttarna får plats i händerna på mej. Hon är verklig och perfekt. De storbröstade kropparna är läckra också men de har lite overkligt perfekta former för min smak, jag gillar mer när de är perfekta på ett verkligt sätt.
466 dagar sedan

Sexdocka Melanie
18500kr

Andreas :
Kläder? Varför?
466 dagar sedan

Sexdocka Melanie
18500kr

Martin :
Det är lätt att hitta kläder åt henne på nätet. Storlek ''Small'' passar perfekt. Jag har en Isabelle med 158cm småbröst kropp. 158cm småbröst kroppen är ett bättre val än 165cm med små bröst tycker jag. 165:an ser för spinking ut. 158:an har en absolut perfekt kropp.
466 dagar sedan

Sexdocka Melanie
18500kr

Mike :
Ett stort Tack för alla tipsen och informationen!
465 dagar sedan

Sexdocka Melanie
18500kr

Olle :
Det är den jag har också. Bara köp S eller S/M. Det passar alltid.
416 dagar sedan

Sexdocka Melanie
18500kr
SVARA PÅ ÄMNE:
Namn:

Bifoga bild

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina