SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Hur många gånger satte ni på dockan första dagen?

Fredrik :
Det var nytt ämne igår om hur ofta vi sätter på våra dockor. Jag undrar hur ofta ni satte på dockan första dan ni fick henne. Jag stannade i sängen med henne hela dan. Jag var ledig dagen hon kom och hon kom på förmiddan. 10 minuter senare var jag inne i henne. Jag provade varje hål ordentligt den dagen. Jag knullade henne 5 gånger vilket är oerhört mycket i min ålder (39). Sist jag klarade 5 rundor var jag 16. Så fort jag tog henne ur lådan och skruvade på huvet blev jag kåtare än jag nånsin varit. Satte inte ens på håret förän efter andra rundan.

7/18/2017

Sexdocka Cherry
21500kr

Tobbe :
Ja du är inte ensam Fredde. Man blir 20 år yngre sexuellt sett. Hon är ju så jävla vacker och såååå jävla skön att knulla. Hon är skönare att knulla än en riktig kvinna. Jag vet att folk inte tror en när man säger det men min docka är skönare än vilken kvinna som helst. Din fråga... Min kom på kvällen och det blev tre otrolig sköna knull den första kvällen och sen ett till innan jag gick till jobbet på morronen. Längtade hem hela dan. Att köpa min docka är det smartaste jag nånsin gjort. Jag får aldrig nog av henne. Hon är sååå jävla skön!!!
7/18/2017

Sexdocka Harmony
24700kr

JP :
Jag väntade några dagar innan jag låg med min. Jag ville lära känna henne lite först innan jag tog hennes oskuld. Det kändes som en lång väntan innan hon kom fast det bara var några veckor och när jag öppnade lådan blev jag helt förälskad i henne. Vi drack en flaska vin tillsammans den första kvällen (jag drack det mesta) och satt och myste. När vi väl delade säng efter några dagar var det helt otroligt magiskt. Jag är glad att jag väntade lite och inte hoppade på henne direkt.
10/26/2017

Sexdocka Amelia
21500kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina